Doe eerst maar een andere UI, je wenst iedereen dood op die manierquote:
Staat wel ergens in FCquote:
Pasen is overrated en het zou daarom maar 1 dag moeten duren en kuikentjes zijn lief omdat lief en ei niet lief omdat niet lief.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want pasen is 1 dag
of
Ja, want pasen draait om kuikentjes en niet om eieren
Do you recomment mequote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De volgende maand haal je niet jongeman!Ik vraag een functioneringsgesprek aan voor je.
Met een waterpistool?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe eerst maar een andere UI, je wenst iedereen dood op die manier
Goed punt, met je eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pasen is overrated en het zou daarom maar 1 dag moeten duren en kuikentjes zijn lief omdat lief en ei niet lief omdat niet lief.
Om maar even in nijn taal te spreken.![]()
Haha moest ik bijna lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe eerst maar een andere UI, je wenst iedereen dood op die manier
Mag wel maar doen ze nietquote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
Lieve Fiets,
Ik ben ook crew dus, mag ik ook een oranje kleurtje
Was tanden poetsenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb sjoegsjoeg al een hele pagina niet zien posten
SJOEGEEERD, WAAR BEN JE?
Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, betekent dat dat wij gaan meeten en dat ik je dan uit moet kleden en geel aan moet kleden?
Sjoegsjoeg zit in zijn emohoekje te zwijmelen over emomeisje die hij kjoetkjoet vind.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
SJOEGEEERD, WAAR BEN JE?
R&Pquote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
SJOEGEEERD, WAAR BEN JE?
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag wel maar doen ze nietanders zouden alle users met een tag + zwarte kleur oranje zijn en dat is niet te bedoeling
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sjoegsjoeg zit in zijn emohoekje te zwijmelen over emomeisje die hij kjoetkjoet vind.
quote:
Emohoekje?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sjoegsjoeg zit in zijn emohoekje te zwijmelen over emomeisje die hij kjoetkjoet vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |