quote:,,De meiden zijn gestenigd zoals ze dat volgens de sharia doen.
Vanavond koninginnenach in Gouda kunnen ze even helemaal los ,ze gokken op drie steekpartijen door nieuwe Nederlanders .quote:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef waterkip het volgende:
[..]
Vanavond koninginnenach in Gouda kunnen ze even helemaal los ,ze gokken op drie steekpartijen door nieuwe Nederlanders .
Gewoon omdat het kan !
Ja, Marokkaantjes luisteren vooral heel goed naar ons Geert.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
het was wat aarde en wat kiezels.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Marble het volgende:
Als het maar wel hun eigen straatklinker was en geen openbaar eigendom.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef B.E.D het volgende:
Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
Als ze deze Mocro's afmaken kunnen ze van mij een krat bier op de koop toe krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef waterkip het volgende:
[..]
Vanavond koninginnenach in Gouda kunnen ze even helemaal los ,ze gokken op drie steekpartijen door nieuwe Nederlanders .
Gewoon omdat het kan !
Citaat: Ook het gooien met de fiets bekennen de jonge dadersquote:Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was wat aarde en wat kiezels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat de Pvda nogsteeds een van de grootste partijen is? Omdat ons land bol staat van de angsthazen en falers. Mensen die zich liever verschuilen achter de gedachte 'ach, er zijn ook zat goeie moslims' of 'ach, het komt door hun slechte jeugd/verveling'.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Waarom zijn die knapen alweer vrij?
jah man, kristalnacht, gaafquote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
Fok zit vol internethelden, stel een knokploeg samen en ga losquote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef Lundegaard het volgende:
Dat is veel makkelijker dan te roepen 'Ik wil het niet meer pikken'. En daarom gaan Nederlanders de straat niet op.
De gewoon doorlopen, niets aan de hand, stadquote:Op woensdag 29 april 2009 17:56 schreef Perrin het volgende:
Goh, Gouda.
Te duur.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maare... waarom geven ze die niet een aantal nachtjes cel?
Idd, plus een grote geld boete voor pa & ma. Kosten voor een nieuwe fiets en ziekenhuiskosten spreken voor zich.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maare... waarom geven ze die niet een aantal nachtjes cel?
Laat pa en ma het betalenquote:
dit lijkt me toch normaal. waarom gebeurt dit niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Idd, plus een grote geld boete voor pa & ma. Kosten voor een nieuwe fiets en ziekenhuiskosten spreken voor zich.
Die hebben geen geld.quote:
Deurwaarders langs sturen, desnoods anoniem en bewapend als ze niet durven.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die hebben geen geld.
Nee, als we dan toch geld moeten gaan uitgeven, doe het dan goed. Tast dan even in de buidel en koop een enkeltje Marokko voor de hele familie.
Belachelijke verklaring/linkquote:Het liefste wil ze een opvoedkundig praatje met de ouders houden. ,,De meiden zijn gestenigd zoals ze dat volgens de sharia doen. Die ouders weten waarschijnlijk helemaal niet wat hun zoons buiten op straat allemaal uithalen. Daar wil ik ze graag op aanspreken,'' aldus Rooms.
ze knuffelen schijnt nog steeds het beleid te zijn, een celstraf past daar natuurlijk niet inquote:
Typisch Nederlands noem ik dat, overal een "verklaring" voor zoeken (zo diep mogelijk ook). Het zijn gewoon kut kinderen, niks "Sharia" alsof die kinderen weten wat het inhoud.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Belachelijke verklaring/link
Maar dat deze gasten weer vrij zijn. Werkelijk walgelijk.
Woorden schieten tekort ..maar kutmarokkanen kunnen zich alles permitteren en komen overal mee weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Belachelijke verklaring/link
Maar dat deze gasten weer vrij zijn. Werkelijk walgelijk.
Alsof die kinderen weten wat de sharia inhoudtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Lemmeb het volgende:
Schokkend om te lezen dat jonge kinderen al dusdanig geīdoctrineerd zijn door islamitische haatbaarden, dat ze hier de sharia proberen af te dwingen bij autochtonen.
Lul niet zo fucking achterlijk. Het zijn gewoon kutkinderen. Deze kinderen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk niet eens weten dat steniging normaal is in bepaalde achtergebleven gebieden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Lemmeb het volgende:
Schokkend om te lezen dat jonge kinderen al dusdanig geīndoctrineerd zijn door islamitische haatbaarden, dat ze hier de sharia proberen af te dwingen bij autochtonen.
Jawel hoor, dat weten ze maar al te goed. Autochtone meisjes zijn volgens de sharia ongelovige kankerhoeren en dienen te worden gestenigd. Dat hebben ze heel goed begrepen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof die kinderen weten wat de sharia inhoudtHet zijn gewoon kut jonken... niks meer en niks minder.
Klopt, religieuze verklaringen voor complete bullshit.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands noem ik dat, overal een "verklaring" voor zoeken (zo diep mogelijk ook). Het zijn gewoon kut kinderen, niks "Sharia" alsof die kinderen weten wat het inhoud.![]()
Probeer je me nu op een omslachtige manier te vertellen dat dit gedrag bij deze lieden in de genen zit?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Lul niet zo fucking achterlijk. Het zijn gewoon kutkinderen. Deze kinderen zijn zo achterlijk dat ze waarschijnlijk niet eens weten dat steniging normaal is in bepaalde achtergebleven gebieden.
Ik denk niet dat een knul uit groep 8 echt iets weet van de sharia.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat weten ze maar al te goed. Autochtone meisjes zijn volgens de sharia ongelovige kankerhoeren en dienen te worden gestenigd. Dat hebben ze heel goed begrepen.
Vraag het anders aan ze. Ik durf mijn hand daarvoor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat weten ze maar al te goed. Autochtone meisjes zijn volgens de sharia ongelovige kankerhoeren en dienen te worden gestenigd. Dat hebben ze heel goed begrepen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Probeer je me nu op een omslachtige manier te vertellen dat dit gedrag bij deze lieden in de genen zit?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof die kinderen weten wat de sharia inhoudtHet zijn gewoon kut jonken... niks meer en niks minder.
Tuurlijk, welk kutkind doet dit niet dagelijks ?quote:,,Die jongens hebben toen stenen opgepakt die los op de straat lagen en die gericht op het hoofd van mijn jongste dochter gegooid.''
Ik denk het wel. In Palestina weten kinderen van 4 ook al dat alle Joden dood moeten. Die haat wordt erin gegoten in de moskee en via televisie.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een knul uit groep 8 echt iets weet van de sharia.
En meer staat er zeker niet in de shariaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sterk!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En meer staat er zeker niet in de shariaEn de autochtone kinderen die andere in mekaar slaan zijn natuurlijk ook gebrainwashed door de haatbaarden
![]()
Mag hopen dat je het sarcastisch bedoeld.quote:
Nee, dit is hoe de Nederlander het zelf gewild heeft.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef LoggedIn het volgende:
Dit is nou eenmaal hoe de politiek het gewild heeft.. Als simpele Nederlander begin je daar weinig tegen
Jij ziet natuurlijk graag Wilders als premier is het niet? Wat zal het tegen vallen als je wens uitkomt....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dit is hoe de Nederlander het zelf gewild heeft.
Nee niet echt, moet ik nu me knuppel pakken en ze gaan opzoeken?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Provinciaal het volgende:
Stel dat je de vader was van die meiden, zou je dan genoegen nemen met deze aanpak?
Zeker.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij ziet natuurlijk graag Wilders als premier is het niet?
Zie de rest van me post (die je weg hebt gelaten)quote:
Onze Lemmeb radikalisiert!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
Alle bezit afpakken en uitzetten met de hele familie!
Wat valt daaraan te zien? Denk je dat ik nu ineens geen Wilders meer ga stemmen, omdat jij zegt dat het tegen gaat vallen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zie de rest van me post (die je weg hebt gelaten)
Je hebt duidelijk niet erg goed opgelet. Dit roep ik al een jaar of twee.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Onze Lemmeb radikalisiert!![]()
Nu moet de hele familie worden bestolen en vervolgens weg. DE LOL HOUDT NOOIT OP
Als we er dan vanuit gaan dat alleen teringmarokaantjes zich schuldig maken aan zinloos geweld zou je wellicht gelijk hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
Mijn mening en nee zulke illusies heb ik niet hoor, je mag stemmen wat je wilt mij boeit het niet wat je doet. Vind het wel aandoenlijk hoe jij denkt dat Wilders wel alles zou fixenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat valt daaraan te zien? Denk je dat ik nu ineens geen Wilders meer ga stemmen, omdat jij zegt dat het tegen gaat vallen?
Wat jij roept interesseert werkelijk niemand watquote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet erg goed opgelet. Dit roep ik al een jaar of twee.
Nuja, het is heel simpel. Als Wilders het niet fixt dan zal het nooit meer gefixt worden. Dan is Nederland verdoemd.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:35 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mijn mening en nee zulke illusies heb ik niet hoor, je mag stemmen wat je wilt mij boeit het niet wat je doet. Vind het wel aandoenlijk hoe jij denkt dat Wilders wel alles zou fixen
Waarom begin je er dan over?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat jij roept interesseert werkelijk niemand wat
Denk dat de tweede generatie oostblokkers het anders zien .quote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nuja, het is heel simpel. Als Wilders het niet fixt dan zal het nooit meer gefixt worden. Dan is Nederland verdoemd.
Simpele zielen, simpele gedachtenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nuja, het is heel simpel. Als Wilders het niet fixt dan zal het nooit meer gefixt worden. Dan is Nederland verdoemd.
Omdat ik blijf denken dat er voor jou vreedzame oplossingen bestaanquote:
Dat hij alles maar even oplost, zal een utopie zijn ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Simpele zielen, simpele gedachtenStel Wilders word minister president, en hij word na 4 jaar niet herkozen? Dan gaat je redenatie glad op zijn bek. Tenzij je werkelijk denkt dat Wilders alles wel oplost in 4 jaar.
Klopt, hij is de enige strohalmquote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dat hij alles maar even oplost, zal een utopie zijn ja.
Maar hij is wel de enige strohalm op dit gebied. Ik ben het ook vaak niet met hem eens maar ik ben me er bewust van dat hij als enige zich geroepen voelt om iets te doen.
Van de rest hoeven we niks te verwachten, de gevestigde orde heeft het van kwaad tot erger laten komen. Dat ik me moet gaan afvragen of mijn kleine van bijna twee, wel normaal kan opgroeien in dit land, is eigenlijk te gek voor woorden.
Dat er mensen zijn die nog steeds aan de linkse partijen blijven hangen, is nog veel gestoorder.
Is je goed rechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Lundegaard het volgende:
Het is al erg genoeg dat hij de enige is die nog uberhaubts iets wil doen. Ik zal ook op hem stemmen maar je schaamt je bijna kapot voor zo`n figuur.![]()
Maar hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Je bent inderdaad nergens veilig voor de tuigmocro's.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
Wat me trouwens - als Gouwenaar - nog het meest opvalt, of beter gezegd: laat schrikken, is dat dit niet in Oosterwei is gebeurd, zelfs niet in de buurt daarvan. Het is blijkbaar gebeurd in Bloemendaal, toch een van de rustige en blankere wijken.
Interviewtje met de badmeesters van zwembad De Tobbe zou leuk zijn,hebben heel wat te stellen met deze enthousiaste spontane knapen (Word al over sluiting gesproken )quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
Wat me trouwens - als Gouwenaar - nog het meest opvalt, of beter gezegd: laat schrikken, is dat dit niet in Oosterwei is gebeurd, zelfs niet in de buurt daarvan. Het is blijkbaar gebeurd in Bloemendaal, toch een van de rustige en blankere wijken.
Lijkt Amsterdam welquote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef waterkip het volgende:
[..]
Interviewtje met de badmeesters van zwembad De Tobbe zou leuk zijn,hebben heel wat te stellen met deze enthousiaste spontane knapen (Word al over sluiting gesproken )
Dat bad wordt sowieso gesloopt, gewoon omdat het te oud is en er een groter zwembad moet komen. Er zijn drie zwembaden in de stad, dat moet er straks nog maar een zijn, die wordt dan vlakbij de Tobbe gebouwd.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:28 schreef waterkip het volgende:
[..]
Interviewtje met de badmeesters van zwembad De Tobbe zou leuk zijn,hebben heel wat te stellen met deze enthousiaste spontane knapen (Word al over sluiting gesproken )
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon een apart zwembad voor Marokkanen lost het probleem wel op. En aparte wijken, aparte scholen, aparte bussen, aparte stranden...
Hoop je dat echt, Elfletterig? Tsss...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is onvermijdelijk dat mensen in Gouda op den duur voor eigen rechter gaan spelen. Vroeger of later is de maat daar echt vol en komt er een volksopstand, waarvan ook onschuldige Marokkanen het slachtoffer worden. De politie is veel te laks en moet zulk agressief tuig veel langer vasthouden onder het mom van openlijke geweldpleging.
Hij zegt toch niet dat hij dat hoopt?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoop je dat echt, Elfletterig? Tsss...
dat is nog heel niet zeker :quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat bad wordt sowieso gesloopt, gewoon omdat het te oud is en er een groter zwembad moet komen. Er zijn drie zwembaden in de stad, dat moet er straks nog maar een zijn, die wordt dan vlakbij de Tobbe gebouwd.
Nee, dat nog net niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij dat hoopt?
Hij zegt alleen dat het tuig langer moet worden vastgehouden, voor de rest schetst Elfletterig alleen maar een mogelijk toekomst beeld. En als je ondoordachte aannames wilt maken mbt zijn post ben je net zo erg als al die Wilders stemmersquote:
Elfletterig, Lemmeb en co. doen zo vaak van die voorspellingen dat je je op een gegeven moment gaat afvragen of het hen nou echt te doen is om een sombere voorspelling te maken van de toekomst of dat het hun diepe verlangens zijn die af en toe naar boven komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat het tuig langer moet worden vastgehouden, voor de rest schetst Elfletterig alleen maar een mogelijk toekomst beeld. En als je ondoordachte aannames wilt maken mbt zijn post ben je net zo erg als al die Wilders stemmers![]()
Ik vind het raar dat je je dat afvraagtquote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Elfletterig, Lemmeb en co. doen zo vaak van die voorspellingen dat je je op een gegeven moment gaat afvragen of het hen nou echt te doen is om een sombere voorspelling te maken van de toekomst of dat het hun diepe verlangens zijn die af en toe naar boven komen.
Kan ik me iets bij indenken.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Elfletterig, Lemmeb en co. doen zo vaak van die voorspellingen dat je je op een gegeven moment gaat afvragen of het hen nou echt te doen is om een sombere voorspelling te maken van de toekomst of dat het hun diepe verlangens zijn die af en toe naar boven komen.
Volgens mij is het huidige strafrecht toereikend om criminelen aan te kunnen pakken. Zolang er maar werk van gemaakt wordt tenminste. Verder zou het strenger aanpakken van recidive al een stap in de goede richting zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij indenken.
Wat zou jij dan een goede oplossing vinden voor Marokkaanse probleemjongeren?
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoop je dat echt, Elfletterig? Tsss...
Ligt vrij voor de hand dat dat doorgaat, ze hadden er geloof ik zelfs versneld geld voor gevraagd i.v.m. dat overheidsproject om bouwprojecten versneld te realiseren. En ja, Bolwerk wordt niets meer waarschijnlijk; de rest valt nog wel mee geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef waterkip het volgende:
[..]
dat is nog heel niet zeker :![]()
http://www.forumgouda.nl/viewtopic.php?f=7&p=2830
+ tobbe gaat dicht als het nieuwe opengaat,er zijn nu gesprekken om het voor de zomervakantie te sluiten aangezien het personeel de veiligheid niet kan garanderen .
en vind je het Bolwerk ook zo opschieten (en nog vier andere bouwlocaties )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |