Of het droogt op als het te lang blijft zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Niks lekkers aan, wel handig aangezien je dus klaarkomt zonder ejaculatie, ideaal voor achter de pc. Het geeft geen extra genot, juist minder aangezien het 'spuiten' voor mannen juist fijn voelt. Het is daarnaast niet zo dat je het in je blaas spuit, maar dat het onderin je plasbuis blijft zitten (ja wij mannen gebruiken dezelfde buis voor plassen en ejaculeren) Wanneer je gaat plassen dan komt het rommeltje er dus alsnog uit, zodoende.
Dingen in anus = gayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:58 schreef Stoofvlees het volgende:
Neem er vooral de tijd voor, je wilt niet binnen 3 minuten klaar zijn!
Ik vind het zelf heel lekker om met durex play massage gel een beetje te spelen, wat ook erg lekker is (maar daar moet je iets meer lef voor hebben, en nee, das is niet gay!) een kleine vibrator in de anus en die op zachte trilstand zetten. en als je dan met durex play aan de gang gaat.... heerlijk.
Met vrouwen sandalen zonder de voeten van het meisje gaat een beetje moeilijk. Het doet pijn en is nogal ongemakkelijk. Je kan however de straps (als het strappy highheels zijn) om je ballen en lul heen wikkelen. maar echt sexy is het niet en echt werken doet het ook niet. Dan zijn een paar fluwelen of madonna-handschoentjes lekkerderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Fronde het volgende:
dat heb ik met gedragen vrouwensandalen, voordeel daarvan is dat je je ermee kan aftrekken
[..]
Veldkutquote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MdMa98 het volgende:
Moet ik nu hier ook al vertellen over een opgerolde handdoek, een latex-wegwerp handschoen en glijmiddel?
wat een onzin, maagd zeker?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
schenkstroop
dude, serieus![]()
seks is niet alles hoor, jezelf plezieren is zelfs lekkerder dan seks , qua klaarkomen dan
seks is gewoon een 'verbintenis' met 2, en kan natuurlijk ook erg lekker zijn![]()
het is zeker niet 100keer beter dan aan je piet sleuren
Als jij daarvoor dingen naar binnen wilt schuiven is prima, maar ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 06:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog nooit van de prostaat gehoord dus. Your loss
wilde hem ook al postenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Peter het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)sy%20egg%20for%20him succes
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |