abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68557553
ja zo iets
de stekels zijn ongeveer net zo dik als op de eerste foto, maar dan veel langer.
Het speeltje zelf is dan langwerpig ipv een bal.
de action variant heeft ook nog eens twee oogjes erop zitten die schijnen te zorgen voor extra stimuli.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:07:14 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68562946
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef lola666 het volgende:
hihihihi,

voor de heren die lekker willen experimenteren heb ik een gouden tip,

Soms baal ik dat ik een meisje ben. vrienden van me zweren erbij.
schijnt beter te zijn dan een vrouw
Je koopt het speelgoedje ( jaja kinderspeelgoed) bij de action. voor weinig.

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
Die heb je ook in een langwerpige variant.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
draai het gevaarte binnenste buiten. Knip het ding op maat.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Vraag me af hoe die vrienden van je erbij kwamen om dit te gaan doen
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68565270
ja dat heb ik me ook afgevraagd
maar hij is schijnbaar erg creatief van geest.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:51:53 #29
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68577691
quote:
hihihihi,

Je hebt verschillende varianten, je hebt siliconen ballen met daaraan allemaal siliconen stekels.
ze zijn gevuld met lucht en daardoor heel soepel en zacht, Verschillende kleuren. Het is gewoon een kinder hebbe dingetje.
pak er een waar van de kleur niet afgeeft, dus de kleur in het siliconen zit, en dan de langwerpige variant.

knip het top je ervan af, niet te groot want het moet strak genoeg blijven hier kun je je eigen kopje net door heen duwen zeg maar.
NU heb je een soort siliconen koker met aan de binnenkant allemaal die tentakels. aan de bovenkant een kleine opening.
Beetje shampoo of glijmiddel weet ik wat de heren daar normaal voor gebruiken in het gevaarte en sjorren maar.

Laat even weten wat jullie ervan vonden, als er meer het zo geweldig vinden ga ik er mischien wel handel van maken
Dichter bij de bundel
  zaterdag 2 mei 2009 @ 04:28:37 #30
241594 iBolt
Lighting
pi_68582570
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:04 schreef starla het volgende:

[..]

Hou me vast, want ik ga rollebollend over de vloer van het lachen van jouw humor.....

Ik zou graag een bewijs willen zien van die uitspraak, of praat je nog meer poep?
Daar hoef je helemaal geen bron voor te hebben lijkt mij dat is gewoon een beetje algemene kennis toepassen die je hebt van de stromingsleer... Wanneer je de druk verhoogt op een slang slijt die sneller en kan kapot gaan.
pi_68584173
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef starla het volgende:
Je perineum indrukken tijdens klaarkomen; dan spuit je niet (retrograde ejaculatie), maar kom je klaar in de blaas. Dit staat ook wel bekend als de million-dollar feeling. Erg lekker volgens mijn vriend
Je blaas wordt afgesloten als je een erectie hebt dus daar zal het in ieder geval zeker niet in komen

Dat het lekker voelt kan ik ook ontkrachten, het voelt gewoon ronduit kut. Als je klaarkomt zonder dat je iets door je plasbuis voelt stromen dan is het net alsof er een lauwe cavia doorheen wordt geduwd. Niet fijn...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:00:15 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_68584222
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Chai het volgende:
lola666 je bedoelt zoiets?
[ afbeelding ]

Maar dan met langere stekels en flubberiger?

edit:
deze?
[ afbeelding ]
Daar zitten mij te veel weekmakers in.
Rigide tot in den dood graag.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:30:21 #33
249576 BikiniGek
Bikini fetish
pi_68584679
buttplug kan ik aanraden dan kun je het plafon zelfs onderspuiten
pi_68586422
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 04:28 schreef iBolt het volgende:

[..]

Daar hoef je helemaal geen bron voor te hebben lijkt mij dat is gewoon een beetje algemene kennis toepassen die je hebt van de stromingsleer... Wanneer je de druk verhoogt op een slang slijt die sneller en kan kapot gaan.
Hier word je toch simpel van?
I feel kinda Locrian today
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:43:36 #35
241594 iBolt
Lighting
pi_68588852
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hier word je toch simpel van?
Ik dacht al wanneer komt die nauw
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:58:47 #36
254253 Stoofvlees
Jimmy aka Stoofvlees
pi_68591780
Neem er vooral de tijd voor, je wilt niet binnen 3 minuten klaar zijn!

Ik vind het zelf heel lekker om met durex play massage gel een beetje te spelen, wat ook erg lekker is (maar daar moet je iets meer lef voor hebben, en nee, das is niet gay!) een kleine vibrator in de anus en die op zachte trilstand zetten. en als je dan met durex play aan de gang gaat.... heerlijk.
  zondag 3 mei 2009 @ 02:25:30 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610022
quote:
hihihihi,

Heb je dat zelf bedacht?

Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.

Ik masturbeer altijd verschrikkelijk lang en de zaadlozing is dan extra heftig. Met heftige stuiptrekkingen als een weild paard kom ik dan klaar. ik fantaseer dan extra lang over verschillende meisjes en leef al mijn fantasien uit. Wat jammer dat het nooit werkelikheid kan worden omdat ik maar een lelijke sloeber ben.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 03-05-2009 02:37:01 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68610060
quote:
hihihihi,

Geweldige tip Dit ga ik echt wel proberen
Action, here I come ! (Shit, wachten tot morgen of Maandag)
  zondag 3 mei 2009 @ 02:41:05 #39
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610100
Dat wordt een run op die dingen.Ik ben wel benieuwd

Sommige vrouwen ascesoires kunnen me ook behoorlijk geil maken. Ik heb een keer nylon-kousjes aangehad bij het rukken. Van die hold-up dingen met kant aan de bovenkant om je bovenbenen heen. Dat maakt rukken ook een stuk geiler hoor, wat een sensatie is dat. vond dat wel geil. Of van die gala-handschoentjes.

Ben ik effe blij dat niemand mij hier irl. kent
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 3 mei 2009 @ 02:50:18 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68610151
Mijn penis is best breed en niet helemaal rond als een pijp maar een beetje afgeplat. tijdens het masturberen knijp ik expres aan de zijkanten bovenaan waar het t hardst en breedst lijkt te zijn. Omdat het niet helemaal rond is laat ik het, terwijl ik vrij veel kracht zet in mijn hand, mijn penis afentoe 90graden opwippen in mijn hand, terwijl dat moeilijk gaat is ook best wel lekker. Vooral de bovenste helft van mijn penis is het breedst en het hardst, als ik allen dat stuimuleer vind ik zelf wel het lekkerst. Alsdof je een meisje alleen neukt met alleen de bovenste gedeelte van je penis.

Hoop dat het een beetje begrijpelijk is
  zondag 3 mei 2009 @ 17:31:42 #41
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_68626439
quote:
Op zondag 3 mei 2009 02:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Sommige vrouwen ascesoires kunnen me ook behoorlijk geil maken. Ik heb een keer nylon-kousjes aangehad bij het rukken. Van die hold-up dingen met kant aan de bovenkant om je bovenbenen heen. Dat maakt rukken ook een stuk geiler hoor, wat een sensatie is dat. vond dat wel geil. Of van die gala-handschoentjes.

Ben ik effe blij dat niemand mij hier irl. kent
Gast..

* Houdnini probeert de mental image van Schenkstroops behaarde mannenbenen in nylon-kousjes te deleten uit zijn geheugen...
pi_68626538
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:36 schreef starla het volgende:

[..]

Ik vind het ideaal bij het pijpen, hij heeft een geweldig orgasme en ik heb m'n mond niet vol met kwakkie
Slikken zal je !!!1
Lambo of Rekt
  zondag 3 mei 2009 @ 17:38:03 #43
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68626664
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Gast..

* Houdnini probeert de mental image van Schenkstroops behaarde mannenbenen in nylon-kousjes te deleten uit zijn geheugen...
Dat moet voor jou niet moeilijk zijn
Dichter bij de bundel
  zondag 3 mei 2009 @ 17:39:07 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68626701
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Houdnini het volgende:

En lukt het?
  zondag 3 mei 2009 @ 18:40:50 #45
252613 Houdnini
Boeiend.
pi_68628694
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef Paar het volgende:

[..]

Dat moet voor jou niet moeilijk zijn
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En lukt het?
Niet echt..

Mensen die zich aftrekken met nylonkousjes...
pi_68650793
En al iemand naar de Action geweest??
pi_68654117
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:08 schreef lola666 het volgende:
En al iemand naar de Action geweest??
Ik vrees dat je niet veel klanten zal trekken ( ) met je idee, zulke dingen zijn er al:

Er is nu een lotus texture voor in de Fleshlights:

En ik weet niet of het van de officiele makers is, maar het kanaal van de Fleshlight op de volgende link ziet er zeker goed uit (in de normale FL zit alleen een cylindervormig kanaal dat totaal niet op een echte schede lijkt):
http://fl.rhps.org/prototype/

En hier is een filmpje om te laten zien hoe je zelf je een Fleshlight kan maken:

Combineer de laatste twee en je boort ( ) een geweldige markt aan (groter dan wanneer je alleen met een hobbeltjesprul komt), want dan hebben wij mannen eindelijk eens een echte tegenhanger van de Tarzan

Die Fleshlight die nu beschikbaar is is een kutding omdat het kanaal helemaal recht is en het in principe gewoon een "gladde holle buis" is. Het materiaal is dan wel weer aardig realistisch maar daar blijft het dan ook wel bij.
pi_68664288
nou heeft de action variant voor de heren wel een aantal voordelen.
Hij kost maar 1.50, is binnen 3 minuten gebruiks klaar en als je klaar bent ( en schoongemaakt hebt) ziet niemand dat het een prive sex speetje van je is.

Maar jou idee om te combineren, jee zou het een markt zijn.
Heb nu eigenlijk veel te veel aan mijn hoofd om daar mee te gaan experimenteren. En daarbij kan hem zelf ook niet testen, moet het ook maar van de verhalen hebben.

Een tegenstander van de tarzan kan het misschien wel worden.
Mijn sex partner had wel zin in zijn action speeltje tijdens het neuken, En dat is heel goed te combineren..
ik had gewoon een iets grotere piemel en hij had nog steeds zijn extra stimulans door die tentakels.
het was een experiment maar het ging wonderbaarlijk goed. Sex partner was er erg gelukkig mee dat hij nu zijn favo dingen kon combineren.

Maar of het voor mij ook gezond is wat betreft die weekmakers? Ach het was eenmalig en hij is mijn sex maatje niet meer ,
  maandag 4 mei 2009 @ 18:58:55 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68664538
Wel als het is opengeknipt en binnestebuiten is gekeerd :p

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 04-05-2009 19:10:39 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 19:09:47 #50
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_68664861
Je onderste ribben laten verwijderen en dan jezelf pijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')