quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[Lis]HALLO WORD IK GENEGEERD OFZO! [/Lis]
en een naamtopiquequote:
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemdquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
Waar is mijn uitnodiging ?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
jA, MAN, IK BEN RETARDEDquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongen, KAP EENS MET DAT GEIRRITANTE HOOFDLETTERGEDOE.
ZIJN JULLIE ALLEMAAL RETARDED OFZO?!
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja. Als je het vorige topique had doorgelezen had je gezien dat ik wel eens 'driekwarter' word genoemd
Ik kom langs, ik hou van BBQ.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Ik heb dus een BBQ georganiseerd. En ik ben altijd zo bang dat ik te weinig eten heb. Uiteindelijk blijkt dat ik genoeg eten voor een heel leger heb.
Weer je shift ingedrukt vrindquote:
Charliiiiiiiiiiiiiiiiiieeeequote:Op woensdag 29 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
Kom maarquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik kom langs, ik hou van BBQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |