Vet zonde.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Bleken het soja burgers te zijn
Mooi maar weer direct de prullenbak in geflikkerd![]()
JA DAT IS ECHT EEN FUCKING GOEIE GRAP HAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vet zonde.
Had je morgen toch mooi gein mee uit kunnen halen: bijvoorbeeld naar zo'n kansloze frietkraam en dan vragen wat kost het als je deze voor me bakt
Waarom geven ze nog steeds geen Lucky Strike gratis weg.......quote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
mahahah alle kankerdodelijke shit geven ze gratis weg !!!
Omdat daar dopamine stimulerende stoffen in zitten, wat als "natuurlijke" klantenbinding werkt, zeg maar.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Waarom geven ze nog steeds geen Lucky Strike gratis weg.......
dat lijkt me sterk, aangezien ik er al aardig wat uit beleefdheid heb weggewerktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Wedden dat de helft van jullie het verschil niet eens proeft?
quote:
Dat is geen blije mus.quote:
Dank jequote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA DAT IS ECHT EEN FUCKING GOEIE GRAP HAHAHAHAHHA
Gozer...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Bleken het soja burgers te zijn
Mooi maar weer direct de prullenbak in geflikkerd![]()
Fietsen ze zelf maar naar de AH, je gaat toch niet eerst mishandeld worden met soja burgers als je hoopt op een lekker stuk half bloedend vlees, en dan ook nog eens proberen ze naar afrika te krijgen loop ik eerder naar de zwerfers in de stad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gozer...Je gaat toch geen eten weggooien! Denk aan die kindjes in Afrika! Stuur het dan naar hen!
Kindjes in Afrika horen te sterven aan hongersnood, er zijn er al meer dan genoeg daarquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gozer...Je gaat toch geen eten weggooien! Denk aan die kindjes in Afrika! Stuur het dan naar hen!
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |