Ik ook niet.quote:
wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Milou__ het volgende:
TT out of the blue?
Maarrrrr je hebt JS verslagen
Ik weet niet of hij echt komt hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef jna het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen![]()
is ie mooi te laat voor de lapo
En hoe!quote:
Waarom staat die van spunky er nog in?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn een aantal namen uit de OP gehaald..?
Oh op die manierquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt komt hoorMaar ik dacht dat hij de lapo weer wou maken
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn een aantal namen uit de OP gehaald..?
quote:
GMTAquote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja
Maar ze hebben funkyhomo laten staan
Breezeralertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaaaaaah....quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Breezeralert
NSFW:werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij dat Milou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
ook een sterke trouwensGister zag ik ook nog een leuke in de krant staan over die griepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff zoeken
Geeft niet.. Ik was ook al bang dat dit een plaatje was die ik nog niet van je gekregen had.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry,Mijn breezerfoto's post ik hier niet
Daaromquote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geeft niet.. Ik was ook al bang dat dit een plaatje was die ik nog niet van je gekregen had.
adiosquote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daarom
Ik ga eten en voetballen![]()
Fijne Qday iedereen
Dan moet je jezelf weghalenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:59 schreef PieterBas het volgende:
Dat ik nog in de OP sta.. zo vaak ben ik de laatste tijd hier niet meer geweest
Ik heb sinds vrijdag weer werk. Ben nu de hele dag in touw geweest en echt geen energie meer om ook maar 1 stap nog te verzetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In je bed kan je ook een behoorlijk feestje bouwen
Maar what's the matter?
Goed hoor.. net ff boodschappen gedaan..quote:
Lekker chill plaatje is datquote:
Dat zal wel klote zijn...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef eer-ik het volgende:
Beter gaat het effe mak aan met die varkensbende trouwens, k moet nog naar relatief dichtbij mexico binnenkort.
Zou erg lelijk zijn als m'n vakantie niet doorgaat.
Arizona.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar ga je heen/zou je naartoegaan op vakantie?
Veel plezierquote:
Weet ik niet. Maar heb gehoord dat diegene het niet wilde/durfde te zeggen omdat diegene geen ruzie wilde. Dat laatste snapte ik wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat een anti-climax weerMaar is die persoon nou nog boos op jou of niet?
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Ok.. nou ja.. hopelijk komt het weer goed allemaal.
Ik heb ook echt een kutavond, maar dat zal ook vast wel weer goedkomen..
nee, geen goed plan.quote:
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen hoor. Ben wel blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.
Hoop voor jou dat het over gaat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, geen goed plan.
Kwestie van tijd, dan is dat wel weer over.
[..]
Inderdaad, dat is wel fijn ja. Anders zit je ook maar zo in onzekerheid en weet je niet hoe je je moet gedragen enzo. Nu is het tenminste duidelijk
jawel.. bij mij is het ongeveer hetzelfde geval. Ik weet nu ook hoe ik me moet gedragen en waar ik aan toen ben. Voelt nu ff klote, maar ook gewoon ff mee leren leven en laten rusten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat het over gaat.
Inderdaad, nu weet ik wat er aan de hand is en weet ik hoe ik me moet gedragen. Ik zeg ook niet wat er aan dehand is, lijkt me ook geen goed plan.Laat het gewoon rusten, is het beste.
Daarom zeg ik hetquote:Op woensdag 29 april 2009 23:23 schreef Californium het volgende:
ik zeg het niet
haha....
![]()
Heb je geen leven of kan je niet slapen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het
geen zin om te slapen en door het gebrek aan een leven zit ik dus hier
nope geen plannen voor morgen. Ga denk ik gewoon lang in mijn nest liggen en dan wat huishoudelijke klusjes ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Een gebroken hart is pijnlijk
geen wonder dat je niet wil slapen
ga je morgen nog wat leuks doen
of moet je werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |