Denk dat ie nog dit seizoen debuteert.quote:Been onder de indruk van jeugdspeler Castaignos
Feyenoord-trainer Mario Been is zeer te spreken over de verrichtingen van jeugdspeler Luc Castaignos. De pas zestienjarige aanvaller, die in mei met Oranje Onder-17 de finale van het EK verloor, trainde donderdag voor het eerst met de A-selectie mee.
Been was na afloop van de oefensessie onder de indruk van de kwaliteiten van Castaignos. 'Een zeer talentvolle jongen', zegt de oefenmeester tegen Voetbal International. 'Hij is groot, sterk en brutaal. In overleg met Jean-Paul van Gastel (de trainer van de A1, red.) zal ik hem regelmatig met de groep laten meetrainen.'
Castaignos maakte drie maanden geleden met Oranje furore op het EK in Duitsland door de finale te halen. Daarin verloor de ploeg van bondscoach Albert Stuivenberg met 2-1 van de gastheer. Castaignos tekende voor de Oranje-treffer in de finale en finishte op een totaal van drie goals.
Dani Fernandez en Georginio Wijnaldum lieten de donderdagtraining uit voorzorg schieten. Het tweetal heeft last van lichte blessures.
Inderdaad nu brengen, niet pas volgend jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Fides het volgende:
Gooi die jongen maar eens in het eerste (misschien bij een bekerwedstrijd, of een tweede helft waar het bij rust al 2-0 staat). Het lijkt me een prima voetballer maar hij leek me vooral fysiek veel sterker dan zijn leeftijdgenoten. Vind die Ozyakup en Isoufi misschien wel grotere talenten van het Oranje onder 17. Over een maand ofzo begint ook het onder 17 WK btw.
edit: En inderdaad als hij nu naar Arsenal gaat loop je ook nog het risico dat hij straks nog voor Frankrijk gaat spelen na wat hielenlikken van Arsene Wenger.
Schijnt ook veel indruk te hebben gemaakt op de training met het eerste. Schiet er behoorlijk wat in.quote:Heerenveen/Emmen A1 - Feyenoord O/19 2-4
Scoreverloop:
46’ 0-1 Castaignos
47’ 0-2 Castaignos
56’ 1-2
61’ 1-3 Isoufi
67’ 2-3
93’ 2-4 Cabral
quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zit bij de selectie tegen Harkemase boys, hopelijk kunnen we hem aanschouwen.
hoopte er al op, heb je een screenshotje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een baas is hij in FM 2010 zeg!
checkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef MB23 het volgende:
25 oktober, 19.00u. Colombia - Nederland. Op Eurosport 1 dacht ik.
Hij heeft meer weg van Henryquote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Soort van Babel?
Vergeleek hem met zijn hypequote:
Welke hype?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vergeleek hem met zijn hype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |