Och, ik ken ook een CEO met een tatoeage. Wel vind ik het nog steeds dom. Tevens heeft ook hij het in een opwelling in zijn tienerjaren op zijn lichaam laten kalken, en heeft hij spijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:31 schreef Kuupke het volgende:
Ik denk dat je er van staat te kijken hoeveel hoge functionarissen tatoeages hebben.
Dus jou stelling klopt niet in zijn geheel.
Over het algemeen. Wat snap je daar niet aan? Heb je toevallig een tatoeage?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oneens.
Er zijn veel mensen die een tattoo laten zetten waar iets speciaals achter zit. Hebben die mensen ook een lager IQ?
En mensen met witte sokken dan? Of mensen met een oorbel dan? Of mensen die een pet op hebben dan? Of mensen met een rode auto dan? Of mensen...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Kopbal het volgende:
Ik geloof best wel dat over het algemeen mensen met tatoeages een lager IQ hebben.
1 uitzondering ontkracht een stelling over het algemene idd. Scherp gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tattoo. En HBO met bijbehorende functie. Busted. Slotje.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Kopbal het volgende:
Ik geloof best wel dat over het algemeen mensen met tatoeages een lager IQ hebben.
HBO met bijbehorende functie en niet begrijpend kunnen lezen. Chapeau.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tattoo. En HBO met bijbehorende functie. Busted. Slotje.
Wat een ongelooflijke onzin zeg! Wat heeft het ondooddacht zetten van een tat in godsnaam te maken met een IQ!?!?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:31 schreef Kuupke het volgende:
Wel ben ik het met je eens dat mensen die ondoordacht een tatoo laten zetten een lager IQ hebben.
Nee, ik heb geen tatoeage.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over het algemeen. Wat snap je daar niet aan? Heb je toevallig een tatoeage?
Dat geloof ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef fathank het volgende:
Dit topic bewijst maar 1 ding. En dat is dat het iq van TS niet boven z'n schoenmaat uitkomt.
Maar het is wel zo dat mensen met ''hogere fucties'' geen tatoo hebbem,althans niet op een zichtbare plekquote:Op woensdag 29 april 2009 12:36 schreef Neros het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke onzin zeg! Wat heeft het ondooddacht zetten van een tat in godsnaam te maken met een IQ!?!?
Ik vind het verband IQ-Tatoo hoe dan ook echt onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |