Ik denk dat het over het algemeen juist begint te verschuiven.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En over het algemeen gezien? Tatoeages worden wel steeds meer geaccepteerd in de maatschappij, voor zover ik dat kan beoordelen.
Heb zelf behoorlijk wat uren in een tattooshop gezeten en zag alle lagen van de samenleving voorbij komen.quote:Maar als ik het vanuit m'n eigen situatie bekijk, ik voetbal bij een volksclub en woon in een volksbuurt. Hier zie je bijna iedereen met een tatoeage lopen, ook alle jongens/vrienden van mijn leeftijd (20). Terwijl op mijn studie ze op een hand te tellen zijn.
Gezien jouw reaktie ken jij bar weinig professoren.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Michielos het volgende:
tattoo's is dus echt tokkiegedoe![]()
![]()
ik kan er niet bij waarom een weldenkend mens zich laat onderkalken door zoiets lelijks en vies
Hypothese:
Na elke 1ste tatoeage (op een niet zichtbare plek) vermindert het IQ van degene die de tatoeage aanneemt met -3
Serieus, ik heb nog nooit een professor gezien met een tatoeage (wel 9 van de 10 keer bouwvakkers)
tattoo's zum kotsen![]()
Echt precies wat ik wou zeggen. Denk dat er heel veel mensen met een hoog IQ zijn die geen tattoo hebben omdat ze gewoon nerds zijn die geen interesse hebben in hun uiterlijk/uitstraling etcetera. Wat is minder representatief, een nerd die heel verlegen uitleg geeft maar wel een hoog IQ heeft of een 'vlotte' (wat een gaywoordquote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Goldfish80 het volgende:
IQ zegt niets. EQ is veel belangrijker.
Mensen met een tattoo hebben een hoger EQ dan mensen zonder tattoo.
eehm ja, ik ken veel professoren en hoogleraren en ken er geeneen met tattoo's tot in de nek. prove me wrong pleasequote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gezien jouw reaktie ken jij bar weinig professoren.![]()
Oh nee, natuurlijk jij kent veeeel meer professoren dan ik.![]()
Om je maar even voor te zijn.
eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:52 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Echt precies wat ik wou zeggen. Denk dat er heel veel mensen met een hoog IQ zijn die geen tattoo hebben omdat ze gewoon nerds zijn die geen interesse hebben in hun uiterlijk/uitstraling etcetera. Wat is minder representatief, een nerd die heel verlegen uitleg geeft maar wel een hoog IQ heeft of een 'vlotte' (wat een gaywoord) jongen met een tattoage die dan een wat lager IQ heeft maar dat compenseert door een goede uitstraling en kennis van hoe hij met mensen moet omgaan.
tattoo's zien er niet uit. Je kunt ook een hoog EQ hebben ZONDER die lelijke zooi op je armen en in je nekquote:Op woensdag 29 april 2009 12:52 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Echt precies wat ik wou zeggen. Denk dat er heel veel mensen met een hoog IQ zijn die geen tattoo hebben omdat ze gewoon nerds zijn die geen interesse hebben in hun uiterlijk/uitstraling etcetera. Wat is minder representatief, een nerd die heel verlegen uitleg geeft maar wel een hoog IQ heeft of een 'vlotte' (wat een gaywoord) jongen met een tattoage die dan een wat lager IQ heeft maar dat compenseert door een goede uitstraling en kennis van hoe hij met mensen moet omgaan.
de BNN iq test telt niet mee. Wat heet, scan de officiele diagnose, gemaakt door een GZ psycholoog eens inquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Nadinarama het volgende:
Ik heb mn IQ laten meten en ik heb een tatoeage.
Dat is jouw mening. Ik vind het wel mooi. Kansloze "discussie".quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
tattoo's zien er niet uit. Je kunt ook een hoog EQ hebben ZONDER die lelijke zooi op je armen en in je nek
En dan? Wat zegt dat? Als ze een hoog IQ heeft, had dat hoger geweest als ze geen tattoo had laten zetten?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
de BNN iq test telt niet mee. Wat heet, scan de officiele diagnose, gemaakt door een GZ psycholoog eens in
en ik vind het tering goorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het wel mooi. Kansloze "discussie".
Vertel...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Nadinarama het volgende:
Ik heb mn IQ laten meten en ik heb een tatoeage.
Maar of ze lelijk zijn of niet is hier niet de vraag! Dan heb je het over persoonlijke smaak al zul je ongetwijfeld beginnen te gillen dat het zo IS en niet of IQ te koppelen is aan het laten zetten van een tatoeage.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
tattoo's zien er niet uit. Je kunt ook een hoog EQ hebben ZONDER die lelijke zooi op je armen en in je nek
Daarom ben jij ook dom 14.gifquote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind het wel mooi. Kansloze "discussie".
Smaken verschillen. Tatoeages zijn gewoon een kunstvorm en kunnen zeker mooi zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet. ik stel dat mensen die tatoeages hebben grotendeels te vinden zijn in wijken met een lagere SES. JA er zijn UITZONDERINGEN.. NEE wat jij zegt stel ik nergensquote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
En dan? Wat zegt dat? Als ze een hoog IQ heeft, had dat hoger geweest als ze geen tattoo had laten zetten?
Knurftje.
Wat probeer je wijs te doen met je EQ? Daar gaat heel dit topic niet over..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef Goldfish80 het volgende:
Mensen met een hoog EQ komen (over het algmeen) "verder" dan mensen met een hoog IQ. Er zitten genoeg mensen thuis zonder baan met een hoog "IQ". Dit zijn vaak einzelgangers die niet met mensen kunnen omgaan.
Deels waar ..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef Goldfish80 het volgende:
Mensen met een hoog EQ komen (over het algmeen) "verder" dan mensen met een hoog IQ. Er zitten genoeg mensen thuis zonder baan met een hoog "IQ". Dit zijn vaak einzelgangers die niet met mensen kunnen omgaan.
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat probeer je wijs te doen met je EQ? Daar gaat heel dit topic niet over..
Waar stel ik dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
en ik vind het tering goordat betekend niet dat ik nu een laag EQ heb zoals jij stelt...
Jij hebt geen tattoo, maar je komt behoorlijk debiel overquote:Dat niet alleen, natuurlijk is het mijn mening.. anders zeg ik het toch niet man
"quote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Goldfish80 het volgende:
IQ zegt niets. EQ is veel belangrijker.
Mensen met een tattoo hebben een hoger EQ dan mensen zonder tattoo.
jij zult vast een tattoo hebben en je komt nog debieler overquote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar stel ik dat?
[..]
Jij hebt geen tattoo, maar je komt behoorlijk debiel over
Maar dit is overdreven en niet mooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Hé, ik vond je op google:
[ afbeelding ]
Dit daarentegen is zo lief en heeft tenminste betekenis. (:quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga de naam van m'n dochter op mijn onderarm zetten.
bij welke losfabriek moet ik zijn?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kom het m'n baas vertellen zou ik zeggen
Jup. Maar je bent hoe dan ook dom als je zoiets mooi kunt vinden, volgens een aantal leeghoofden hierquote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef Kopbal het volgende:
Maar uiteindelijk gaat het er toch om dat de persoon in kwestie het zelf mooi vind?
Voor de 20ste eeuw was het juist vrij normaal voor de hogere elite om tatoeages te laten zetten. Bijvoorbeeld het familiewapen of iets dergelijks, waarmee ze bij een eventuele gevangenschap na één of andere slagveld zich konden laten identificeren. Dit was belangrijk omdat gevangen genomen hoge officieren veelal werden geruilt met de vijand. Naast het feit dat het uit een gevoel van trots werd gedaan. Men maakte onderdeel van een belangrijke familie en dat mocht gezien worden!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vroeger was dat misschien zo, tegenwoordig niet meer.
je kunt het leeghoofden noemen, het is een feit dat mensen met een lage SES en opleidingsniveau tatoeages hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Maar je bent hoe dan ook dom als je zoiets mooi kunt vinden, volgens een aantal leeghoofden hier.
2 kleintjes maarquote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij zult vast een tattoo hebben en je komt nog debieler over![]()
![]()
Nee, bij ZIJN baas, je hoeft je eigen baas niets te vertellen over je bekrompen blik op de wereld!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
bij welke losfabriek moet ik zijn?
Nee, mensen die zulke dingen roepen denken niet alleen aan cijfertjes. Hoog IQ en hoog EQ gaat meestal niet goed samen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:59 schreef Bolter het volgende:
[..]
"". De mensen die dit soort dingen roepen hebben over het algemeen een laag IQ. Daarbij is het stukken beter om een hoog IQ én een hoog EQ te hebben
![]()
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die vraag slaat echt als helemaal nergens op. Tatoeage?
Ik ken ondertussen echt al zoveel mensen met HBO diploma's en banen op dat niveau, die tatoeages hebben. Het wereldje is echt aan het veranderen hoor, en als je te close minded bent om dat te kunnen zien.. dan is dat echt heel jammer!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt het leeghoofden noemen, het is een feit dat mensen met een lage SES en opleidingsniveau tatoeages hebben.
Ja klopt uitzonderingen zijn er altijd maar STATISTISCH gezien...
Klopt ook. Laat de encyclopedie van Henk Schiffmacher ook mooi zien.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Voor de 20ste eeuw was het juist vrij normaal voor de hogere elite om tatoeages te laten zetten. Bijvoorbeeld het familiewapen of iets dergelijks, waarmee ze bij een eventuele gevangenschap na één of andere slagveld zich konden laten identificeren. Dit was belangrijk omdat gevangen genomen hoge officieren veelal werden geruilt met de vijand. Naast het feit dat het uit een gevoel van trots werd gedaan. Men maakte onderdeel van een belangrijke familie en dat mocht gezien worden!
En in Azie ging dat nog veel verder. Gehele familiehistorie werd getatoeërd en het had ook spirituele betekenis.
Achter tatoeages gaat een stuk meer dan een bouwvakker met "Mama" op de bovenarm.
In jouw beleveniswereld misschien niet, nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Nee, mensen die zulke dingen roepen denken niet alleen aan cijfertjes. Hoog IQ en hoog EQ gaat meestal niet goed samen.
HBO is geen hoog niveau....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken ondertussen echt al zoveel mensen met HBO diploma's en banen op dat niveau, die tatoeages hebben. Het wereldje is echt aan het veranderen hoor, en als je te close minded bent om dat te kunnen zien.. dan is dat echt heel jammer!
Hbo-ers zijn ook domquote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ken ondertussen echt al zoveel mensen met HBO diploma's en banen op dat niveau, die tatoeages hebben. Het wereldje is echt aan het veranderen hoor, en als je te close minded bent om dat te kunnen zien.. dan is dat echt heel jammer!
Waarom je haar verneuken met kilo's gel.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Dibble het volgende:
Tatoo's zijn echt vor zielige mongooltjes en attention whores. Bij een supermooie dame die 1 klein kuttattoo heeft knap ik al af. Waarom zo'n mooi lichaam verneuken met inkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |