Mwah, ik denk dat het best wel te bewijzen valt dat mensen met een lager IQ vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoger IQ. En wat dan nog? Uiteraard zijn er zat voorbeelden van mensen met een hoog IQ die wel een tatoeage hebben en mensen met een laag IQ die geen tatoeage hebben. Als je er zelf maar blij mee bent toch? Het is nog altijd je eigen lichaam.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef bchicano het volgende:
Triest altijd dat tatoeages met domheid, of laag IQ worden geassocieerd.. Totaal op niks gebaseerd.
quote:Politie verbiedt 'Acht Cola, Acht Bier'
AMSTERDAM - Een tatoeage van vier letters komt een dertigjarige man uit Groningen mogelijk duur te slaan. Politieagenten arresteerden de Groninger met de letters 'ACAB' in zijn nek. Volgens de politie staat de afkorting voor 'All Cops Are Bastards'.
In eerste instantie bekende de verdachte. Hij had de tatoeage laten plaatsen toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis belandde. Later stelde hij alsnog zijn verklaring bij. De vier letters stonden voor 'Acht Cola, Acht Bier', weet het Dagblad van het Noorden.
De politie verdacht de man van mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen.
Deze redenering vind ik opzich genoeg reden om een hypotetische stelling op te stellen over een verband tussen IQ en tatoeages.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef bchicano het volgende:
Triest altijd dat tatoeages met domheid, of laag IQ worden geassocieerd.. Totaal op niks gebaseerd.
Je afvragen waarom mensen tatoeages nemen is ook zo kansloos. Waarom moet mensen een goede reden hebben om hun lichaam onder te kliederen?
Hé, ik vond je op google:quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef bchicano het volgende:
Je afvragen waarom mensen tatoeages nemen is ook zo kansloos. Waarom moet mensen een goede reden hebben om hun lichaam onder te kliederen?
Vooral zelf geen tatoo's nemen en verder je kaak houden..
Poll is treurig alsmede de hele OP.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé, ik vond je op google:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dom.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
Toen ik net nog eens dit topic doorlas, trok ik de conclusie dat mensen die zich laten onderkalken dom zijn.(Gewoon, omdat het kan).
Gewoon, omdat het kanquote:Nu gaat dit in mijn mening niet alleen om de verneukte tatoeages uit dat topic, maar om tatoeages in het algemeen. Waarom zou een weldenkend mens zichzelf - voor de rest van zijn of haar leven - opzadelen met zo'n permanente tekening op het lichaam?
Onzin. Vaak word er ook goed over nagedacht.quote:Vaak gebeurt dit in een opwelling, en krijgt men na verloop van tijd spijt.
Ik ben zo'n persoon (niet dat ik problemen heb bij het vinden van een baan). Maar dat vond ik ook al voordat ik een tattoo had en ik vind hetzelfde bij piercings.quote:"Oh shit, met die naam van mijn ex in mijn nek kan ik toch niet echt gemakkelijk een baan krijgen", zeggen ze dan. Maar het ligt dan natuurlijk niet aan die mensen zelf, nee, ze vinden het "belachelijk dat tatoeages niet worden geaccepteerd in het bedrijfsleven"
Dat begrijp ik ook niet. Maar zodra iemand daar wel over nagedacht heeft is de kous daarmee af.quote:Oh, en begrijp me niet verkeerd: Ik vind het echt héél erg knap wat sommige van die tatoeerders kunnen (ik bedoel, ze kunnen vaak prachtig tekenen), ik begrijp alleen niet waarom mensen vaak permanent iets op hun lichaam zetten, zonder na te denken over de toekomst.
Uiterlijke kenmerken zijn geen indicatie voor een bepaalde hoogte van het IQ.quote:Stelling:
Poll: Mensen met tatoeages hebben over het algemeen een lager IQ.Juist Onjuist
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ afbeelding ]
Klopt! Geen enkel persoon met een tatoeage of die een tatoe wilt laten zetten denkt na over de toekomst.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en begrijp me niet verkeerd: Ik vind het echt héél erg knap wat sommige van die tatoeerders kunnen (ik bedoel, ze kunnen vaak prachtig tekenen), ik begrijp alleen niet waarom mensen vaak permanent iets op hun lichaam zetten, zonder na te denken over de toekomst.
Als je voor je functie een pak aan moet blijven er ook weinig zichtbare plekken over hequote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat mensen met ''hogere fucties'' geen tatoo hebbem,althans niet op een zichtbare plek
Vroeger was dat misschien zo, tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het best wel te bewijzen valt dat mensen met een lager IQ vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoger IQ. En wat dan nog? Uiteraard zijn er zat voorbeelden van mensen met een hoog IQ die wel een tatoeage hebben en mensen met een laag IQ die geen tatoeage hebben. Als je er zelf maar blij mee bent toch? Het is nog altijd je eigen lichaam.
Dit nieuwsbericht kon trouwens niet ontbreken in dit topic.
[..]
En over het algemeen gezien? Tatoeages worden wel steeds meer geaccepteerd in de maatschappij, voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vroeger was dat misschien zo, tegenwoordig niet meer.
Ik vraag me altijd af wat voor werk zo'n gast doet..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is overigens wel vrij kansloos om tatoe's te zetten in je nek, op je handen of in het gezicht, al was het maar omdat het nooit echt de mooiste tatoe's zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
"Oh shit, met die naam van mijn ex in mijn nek kan ik toch niet echt gemakkelijk een baan krijgen", zeggen ze dan. Maar het ligt dan natuurlijk niet aan die mensen zelf, nee, ze vinden het "belachelijk dat tatoeages niet worden geaccepteerd in het bedrijfsleven"
In een spookhuis werken?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor werk zo'n gast doet..
Bijna...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoge functie= pak aan ?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je voor je functie een pak aan moet blijven er ook weinig zichtbare plekken over he. En de gemiddelde persoon zal niet snel voor de handen of nek kiezen als plek voor een tatoeage.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je voor je functie een pak aan moet blijven er ook weinig zichtbare plekken over he. En de gemiddelde persoon zal niet snel voor de handen of nek kiezen als plek voor een tatoeage.
ALS. Net zo hypothetisch als de stelling die TS verkondigt.quote:
Of je weet het niet van iedereen op je studie.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En over het algemeen gezien? Tatoeages worden wel steeds meer geaccepteerd in de maatschappij, voor zover ik dat kan beoordelen.
Maar als ik het vanuit m'n eigen situatie bekijk, ik voetbal bij een volksclub en woon in een volksbuurt. Hier zie je bijna iedereen met een tatoeage lopen, ook alle jongens/vrienden van mijn leeftijd (20). Terwijl op mijn studie ze op een hand te tellen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |