abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 12:40:34 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68494358
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef bchicano het volgende:
Triest altijd dat tatoeages met domheid, of laag IQ worden geassocieerd.. Totaal op niks gebaseerd.
Mwah, ik denk dat het best wel te bewijzen valt dat mensen met een lager IQ vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoger IQ. En wat dan nog? Uiteraard zijn er zat voorbeelden van mensen met een hoog IQ die wel een tatoeage hebben en mensen met een laag IQ die geen tatoeage hebben. Als je er zelf maar blij mee bent toch? Het is nog altijd je eigen lichaam.

Dit nieuwsbericht kon trouwens niet ontbreken in dit topic.
quote:
Politie verbiedt 'Acht Cola, Acht Bier'

AMSTERDAM - Een tatoeage van vier letters komt een dertigjarige man uit Groningen mogelijk duur te slaan. Politieagenten arresteerden de Groninger met de letters 'ACAB' in zijn nek. Volgens de politie staat de afkorting voor 'All Cops Are Bastards'.

In eerste instantie bekende de verdachte. Hij had de tatoeage laten plaatsen toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis belandde. Later stelde hij alsnog zijn verklaring bij. De vier letters stonden voor 'Acht Cola, Acht Bier', weet het Dagblad van het Noorden.

De politie verdacht de man van mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen.
pi_68494361
quote:
Triest altijd dat tatoeages met domheid, of laag IQ worden geassocieerd.. Totaal op niks gebaseerd.

Je afvragen waarom mensen tatoeages nemen is ook zo kansloos. Waarom moet mensen een goede reden hebben om hun lichaam onder te kliederen?

Deze redenering vind ik opzich genoeg reden om een hypotetische stelling op te stellen over een verband tussen IQ en tatoeages.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:41:00 #28
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68494373
quote:

Je afvragen waarom mensen tatoeages nemen is ook zo kansloos. Waarom moet mensen een goede reden hebben om hun lichaam onder te kliederen?

Vooral zelf geen tatoo's nemen en verder je kaak houden..

Poll is treurig alsmede de hele OP.
Hé, ik vond je op google:

heitieh
  woensdag 29 april 2009 @ 12:41:41 #29
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_68494398
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
But that was when I ruled the world..
  woensdag 29 april 2009 @ 12:41:47 #30
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68494402
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
Toen ik net nog eens dit topic doorlas, trok ik de conclusie dat mensen die zich laten onderkalken dom zijn.(Gewoon, omdat het kan).
Dat vind ik dom.
quote:
Nu gaat dit in mijn mening niet alleen om de verneukte tatoeages uit dat topic, maar om tatoeages in het algemeen. Waarom zou een weldenkend mens zichzelf - voor de rest van zijn of haar leven - opzadelen met zo'n permanente tekening op het lichaam?
Gewoon, omdat het kan
Of om iets uit te dragen.
Of omdat het persoon het mooi vind?
quote:
Vaak gebeurt dit in een opwelling, en krijgt men na verloop van tijd spijt.
Onzin. Vaak word er ook goed over nagedacht.
quote:
"Oh shit, met die naam van mijn ex in mijn nek kan ik toch niet echt gemakkelijk een baan krijgen", zeggen ze dan. Maar het ligt dan natuurlijk niet aan die mensen zelf, nee, ze vinden het "belachelijk dat tatoeages niet worden geaccepteerd in het bedrijfsleven"
Ik ben zo'n persoon (niet dat ik problemen heb bij het vinden van een baan). Maar dat vond ik ook al voordat ik een tattoo had en ik vind hetzelfde bij piercings.
Puur om het feit dat het, maatschappelijk, geaccepteerd is dat je afgewezen mag worden op een tattoo want dat "ziet er niet representatief uit". Ik vind te dikke mensen er niet representatief uitzien (soms zelfs ranzig), maar dat is dan weer niet maatschappelijk geaccepteerd.
quote:
Oh, en begrijp me niet verkeerd: Ik vind het echt héél erg knap wat sommige van die tatoeerders kunnen (ik bedoel, ze kunnen vaak prachtig tekenen), ik begrijp alleen niet waarom mensen vaak permanent iets op hun lichaam zetten, zonder na te denken over de toekomst.
Dat begrijp ik ook niet. Maar zodra iemand daar wel over nagedacht heeft is de kous daarmee af.
quote:
Stelling:
Poll: Mensen met tatoeages hebben over het algemeen een lager IQ.
  • Juist
  • Onjuist
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier

[ afbeelding ]
  • Uiterlijke kenmerken zijn geen indicatie voor een bepaalde hoogte van het IQ.
    Net zoals het geen indicatie is voor het karakter van een bepaald persoon.
      woensdag 29 april 2009 @ 12:41:50 #31
    36858 Semisane
    Iemand nog een koekje?
    pi_68494405
    quote:
    Oh, en begrijp me niet verkeerd: Ik vind het echt héél erg knap wat sommige van die tatoeerders kunnen (ik bedoel, ze kunnen vaak prachtig tekenen), ik begrijp alleen niet waarom mensen vaak permanent iets op hun lichaam zetten, zonder na te denken over de toekomst.
    Klopt! Geen enkel persoon met een tatoeage of die een tatoe wilt laten zetten denkt na over de toekomst.

De TS daarin tegen denkt altijd erg veel na, gezien dit topic.

Overigens heeft de TS wel een punt, er zijn erg veel mensen die zo idioot zijn, behoorlijk debiele tatoe's neer te laten zetten...dat dan weer wel.
    Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
    "Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
    pi_68494412
    Sommige mensen hebben nou eenmaal andere interesses dan het gros. Dit heeft niets te maken met intelligentie, maar met persoonlijkheid. Wel of niet een tatoo laten zetten hoort daar ook bij.

Dit topic is niets anders dan een stel HBO / Uni studenten die weer een vlak nodig hebben om ich ongegrond beter te voelen dan anderen. Complete onzin dus.
    I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class. Especially since I rule
    pi_68494443
    IQ zegt niets. EQ is veel belangrijker.

Mensen met een tattoo hebben een hoger EQ dan mensen zonder tattoo.
      woensdag 29 april 2009 @ 12:43:40 #34
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68494448
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Maar het is wel zo dat mensen met ''hogere fucties'' geen tatoo hebbem,althans niet op een zichtbare plek
    Als je voor je functie een pak aan moet blijven er ook weinig zichtbare plekken over he . En de gemiddelde persoon zal niet snel voor de handen of nek kiezen als plek voor een tatoeage.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 29 april 2009 @ 12:44:34 #35
    160834 Florian_
    Anatomy is destiny
    pi_68494471
    Wat lezen een aantal van jullie selectief

Er staat een stelling in de OP, en ik gebruik woorden als 'vaak' en 'over het algemeen'. Niet 'altijd' of 'allemaal'.
    Primum non nocere
      woensdag 29 april 2009 @ 12:45:39 #36
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_68494500
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het best wel te bewijzen valt dat mensen met een lager IQ vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoger IQ. En wat dan nog? Uiteraard zijn er zat voorbeelden van mensen met een hoog IQ die wel een tatoeage hebben en mensen met een laag IQ die geen tatoeage hebben. Als je er zelf maar blij mee bent toch? Het is nog altijd je eigen lichaam.

Dit nieuwsbericht kon trouwens niet ontbreken in dit topic.
    [..]

Vroeger was dat misschien zo, tegenwoordig niet meer.
    pi_68494516
    Deze pol komt er toch niet door, het gros van het volk is namelijk dom.
    (net als tatoeage dragers)
    Het is geel en staat in mijn ondertitel!
    3DS friend code: 2191-7623-9035
      woensdag 29 april 2009 @ 12:48:02 #38
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_68494576
    Ik ga de naam van m'n dochter op mijn onderarm zetten.
      woensdag 29 april 2009 @ 12:48:17 #39
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_68494584
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Vroeger was dat misschien zo, tegenwoordig niet meer.
    En over het algemeen gezien? Tatoeages worden wel steeds meer geaccepteerd in de maatschappij, voor zover ik dat kan beoordelen.

Maar als ik het vanuit m'n eigen situatie bekijk, ik voetbal bij een volksclub en woon in een volksbuurt. Hier zie je bijna iedereen met een tatoeage lopen, ook alle jongens/vrienden van mijn leeftijd (20). Terwijl op mijn studie ze op een hand te tellen zijn.
    pi_68494592
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Ik vraag me altijd af wat voor werk zo'n gast doet..
      woensdag 29 april 2009 @ 12:48:38 #41
    36858 Semisane
    Iemand nog een koekje?
    pi_68494601
    quote:
    "Oh shit, met die naam van mijn ex in mijn nek kan ik toch niet echt gemakkelijk een baan krijgen", zeggen ze dan. Maar het ligt dan natuurlijk niet aan die mensen zelf, nee, ze vinden het "belachelijk dat tatoeages niet worden geaccepteerd in het bedrijfsleven"
    Het is overigens wel vrij kansloos om tatoe's te zetten in je nek, op je handen of in het gezicht, al was het maar omdat het nooit echt de mooiste tatoe's zijn.

Maar het zal jouw verbazen, met je nogal bekrompen kijk op den wereld, hoeveel hoge mensen uit het bedrijfsleven tatoeages hebben. En dat gaat van kleine op de enkel of bovenarm tot gehele "tatoeage suits" Ja ook in de westerse wereld worden/zijn die populair.

Het mag dan niet zichtbaar zijn als ze hun driedelig grijs aan hebben, maar dat neemt niet weg dat tatoeages in die kringen meer gemeengoed zijn dat over het algemeen gedacht wordt.

Maar ja, "wat de boer niet kent..."
    "Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
      woensdag 29 april 2009 @ 12:48:52 #42
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_68494614
    tattoo's is dus echt tokkiegedoe
    ik kan er niet bij waarom een weldenkend mens zich laat onderkalken door zoiets lelijks en vies

Hypothese:
    Na elke 1ste tatoeage (op een niet zichtbare plek) vermindert het IQ van degene die de tatoeage aanneemt met -3 per tattoo die daarna komt

Serieus, ik heb nog nooit een professor gezien met een tatoeage (wel 9 van de 10 keer bouwvakkers )

tattoo's zum kotsen
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
      woensdag 29 april 2009 @ 12:49:18 #43
    36858 Semisane
    Iemand nog een koekje?
    pi_68494627
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat voor werk zo'n gast doet..
    In een spookhuis werken? Ik zou het anders ook niet weten.
      woensdag 29 april 2009 @ 12:49:23 #44
    250575 bchicano
    www.bobbychicano.com
    pi_68494631
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Bijna...

woensdag 29 april 2009 @ 12:49:28 #45
    241293 FashionXstar
    A shy,gypsy girl
    pi_68494634
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je voor je functie een pak aan moet blijven er ook weinig zichtbare plekken over he . En de gemiddelde persoon zal niet snel voor de handen of nek kiezen als plek voor een tatoeage.
    Hoge functie= pak aan ?
    Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
      woensdag 29 april 2009 @ 12:49:48 #46
    203436 solyaris
    disgrace to the human race
    pi_68494644
    Echt een HBO-stelling.
    pi_68494657
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat dus.
    En omdat het om de een of andere reden toch nog een beetje een taboe op rust.

Het mensen niet aannemen op basis van een eventuele zichtbare tattoo (of mannen met lang haar, das ook een mooie), dat zegt wat over het IQ ..
    pi_68494661
    Poll: Mensen met vooroordelen over tatoeages hebben een iq < 100
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   woensdag 29 april 2009 @ 12:50:37 #49
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68494673
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef FashionXstar het volgende:

[..]

Hoge functie= pak aan ?
    ALS. Net zo hypothetisch als de stelling die TS verkondigt.

.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_68494679
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Kopbal het volgende:

[..]

En over het algemeen gezien? Tatoeages worden wel steeds meer geaccepteerd in de maatschappij, voor zover ik dat kan beoordelen.

Maar als ik het vanuit m'n eigen situatie bekijk, ik voetbal bij een volksclub en woon in een volksbuurt. Hier zie je bijna iedereen met een tatoeage lopen, ook alle jongens/vrienden van mijn leeftijd (20). Terwijl op mijn studie ze op een hand te tellen zijn.
    Of je weet het niet van iedereen op je studie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')