Neleos +1quote:
Wat isquote:Met een knipoog naar haar moeder, die dit jaar honderd jaar geleden werd geboren, neemt koningin Beatrix morgen eenaf.
„Toen ik in 1973 voor het eerst hetmocht verslaan op Koninginnedag wist ik niet wat me overkwam. Bij het paleishek van Soestdijk stonden ’s ochtends vroeg al duizenden mensen te dringen. De tuin ging pas om kwart over tien open. Zelf mocht ik er om half negen in. Dat was een betrekkelijk genoegen. Toen ik koffie wilde, bleek dat er niet te zijn. Maar de paleistuin weer uit mocht ook niet. Een toilet was er evenmin. Moet je je voorstellen. In de tuin stonden honderden journalisten die zo nu en dan toch even moesten. Die deden het dus maar achter een boom.”
tomtomaat + 1quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef tomtomaat het volgende:
Defile
tong +1quote:
Juist of is het orgineel van de Village people ?quote:
"Go West" is a song by the 1970s disco group Village People. The song eventually found greater success when it was covered in 1993 by the synthpop duo Pet Shop Boys.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist of is het orgineel van de Village people ?
Ik wacht met het geven van punten.
Ik had the village people ook over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
"Go West" is a song by the 1970s disco group Village People. The song eventually found greater success when it was covered in 1993 by the synthpop duo Pet Shop Boys.
Helaas voor mij...
Ik ben het ook pas laatst tegengekomen toen ik om een of andere obscure reden de wiki pagina van de Village People aan het lezen was.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had the village people ook over het hoofd gezien.
Net zoals ik niet wist laatst dat Black Betty van Ram Jam een cover is.
ben je mobiel aan het internettenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:51 schreef qonmann het volgende:
WAterstogf Helium Litium
grappig, ik had juist verwacht dat men niet verder dan waterstof en helium zou komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik weet er 2, helium en lithium...wie pakt de 3e ?
Zo heette mijn middelbare schoolquote:
Grappig.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef Robbiev85 het volgende:
ok, ik las net dat JP Balkenende op het Buys Ballot College in Goes heeft gezeten
ja, hijquote:
zouden ze ook een uiterlijke gelijkenis delen?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig.
Dus twee bekende Nederlanders die op een Buys Ballot hebben gezeten.
Allebei een bril op.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
zouden ze ook een uiterlijke gelijkenis delen?
qonmann + 1quote:
toch maar 1 puntquote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef erkel het volgende:
Ljouwert oftewel Liwwarden oftewel Leeuwarden.
ik houd me aan de OP, sorry, het was je gegundquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef komopzeg het volgende:
De Vries oid
en snel een beetjequote:
punt inleveren en GAME ONquote:
Nu gaan we zuipenquote:
quote:
Very goodquote:
Très bienquote:Op donderdag 30 april 2009 09:14 schreef PierreTT het volgende:
Candy Dulfer en Hans Dulfer denk ik?
Jaquote:
Nee. maar het scheelt niet zoveel:quote:Op donderdag 30 april 2009 09:33 schreef PierreTT het volgende:
roze koeken?
Dat die naam daar vandaan komt..quote:Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef PierreTT het volgende:
Ah, de oranjekoek dan!
Zekerquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:01 schreef Berkery het volgende:
Reese Whitherspoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |