Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.quote:
Nee ik hou van poezenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.
Kittens zijn eigenlijk altijd schattig. Alleen wanneer ze opgroeien, verdwijnt de meeste schattigheidquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.
En katers niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik hou van poezen! Groot/klein, maakt niet uit!
Ja, precies... Ze kwam bij ons aanlopen als kitten, toen was ze echt übercute en wollig. Nu is ze gewoon een gezellige dikkerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kittens zijn eigenlijk altijd schattig. Alleen wanneer ze opgroeien, verdwijnt te meeste schattigheid
tof! dat is echt mijn droom: niet alleen gepubliceerd worden, maar dat anderen ook nog gaan refereren naar jouw publicatiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: klein momentje van eigengeilerijIk kreeg een technical paper opgestuurd waarin wordt gerefereerd aan mijn 'unpublished work'. Nog geen officiele referentie dus, maar toch
![]()
Doe je mee? Ik heb al drie druiven op vandaag, dus ik val niet in de categoriequote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Ah hier is het anorexia patienten topic.
Aaaaaahwquote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja, DE uitzondering op mijn 'ikhaatallekinderen-regel'
![]()
![]()
Mijn katten zijn nog steeds cute en fluffy. Maar de meeste huis-tuin-en-keukenkatten ogen gewoon niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, precies... Ze kwam bij ons aanlopen als kitten, toen was ze echt übercute en wollig. Nu is ze gewoon een gezellige dikkerd.
Oeh, wat goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: klein momentje van eigengeilerijIk kreeg een technical paper opgestuurd waarin wordt gerefereerd aan mijn 'unpublished work'. Nog geen officiele referentie dus, maar toch
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Hoezeeeeee! Nu zit ie weer in mijn hoofd!quote:
Hm. Zo zou ik het niet willen zeggen. Ons motto is:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Als Mo je dan geen antwoord geeft....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef cyclechick het volgende:
Nou weet ik niet meer of ik dat net heb gedaan, maar ik wilde vragen waar die Idols dingen stonden..?
Zegt de naam van de winkel (?) je wel iets?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik schijn iets te hebben gepint bij d & f so low gorinchem maar volgens mij ben ik nog nooit Gorinchem geweest!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt de naam van de winkel (?) je wel iets?
Want het kan zijn dat die plaats niets hoeft te zeggen hoor.
Heb je niet een rekening betaald en dat het hoofdkantoor van die firma in Gorinchem zit ofzo?
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Ohhhh, een kinderwagen zou jou dus echt zoooo goed staan! Zo'n leuke, hippe bugabooquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kick-ass, CF!!Niiiiiice!
Mijn idee over kiddies: hetzelfde als puppies, kittens en andere babydieren. Ik vind het heel lief om ernaar te kijkenik vind ze ook nog best te pruimen voor even, maar heb er voorlopig het verantwoordelijkheidsgevoel + zelfopoffering + geduld niet voor
![]()
Current statements zijn geen garantie voor de toekomst.
ik heb vandaag al 4 rijstwafels pindakaas op..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenhelp!
wat hip!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Ik had ineens het briljante plan om even in de posthistory van Mo te kijken en toen vond ik 'm ookquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Mo je dan geen antwoord geeft....
Hier en dan bovenaan in de sticky topics! X Factor II
sorry!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Mo je dan geen antwoord geeft....
Hier en dan bovenaan in de sticky topics! X Factor II
Waarom heb jij boter in huis dan? Streng zijn voor jezelf, zwakkelingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenhelp!
Nu we het toch over enge dingen hebben: Gister kwam er per ongeluk boter aan mijn vinger en nu ben ik bang dat dat misschien door mijn huid is getrokkenkan dat? Dat ik nu zwaarder ben/hoger vetpercentage van die boter? Ik heb wel 100 situps gedaan en 20x de trap op en af gelopen ter compensatie
Fashion item!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhh, een kinderwagen zou jou dus echt zoooo goed staan! Zo'n leuke, hippe bugaboo
Ohja gister was er een eng meisje op de pump! Ik denk dat ze 50 woog, echt bottig, met gebleekt haar en dan bij het pumpen echt úberzwaar pakken alles (zwaarder dan ik op sommige dingen) en bij het lungen óp de step in plaats van er naast, zulke dingen, echt ziekelijk. Toen dacht ik, moet een sportschooleigenaar of trainer of zo daar nou niet óók wat van zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Nah, het kan toch ook dat de dame in kwestie van nature graatmager is en probeert met krachttraining wat massa te kweken?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohja gister was er een eng meisje op de pump! Ik denk dat ze 50 woog, echt bottig, met gebleekt haar en dan bij het pumpen echt úberzwaar pakken alles (zwaarder dan ik op sommige dingen) en bij het lungen óp de step in plaats van er naast, zulke dingen, echt ziekelijk. Toen dacht ik, moet een sportschooleigenaar of trainer of zo daar nou niet óók wat van zeggen?
Volgens mij zijn sportscholen best bedacht op over-enthousiaste sporters... Maar het is voor magere mensen niet zo leuk als je ze direct het etiketje 'anorexia' opplaktquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef mspoez het volgende:
Mwah, zo zag het er niet uit. Maar ja, dat kan ook natuurlijk...
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had ineens het briljante plan om even in de posthistory van Mo te kijken en toen vond ik 'm ook![]()
Maar thanks
Toch kun je vaak wel zien of iemand qua bouw/van nature mager is, of dat het 'ziekelijk' is (om wat voor reden dan ook, hoeft niet perse eetstoornis te zijn). Dat is toch anders mager.. magere meisjes met een eetstoornis hebben vaak ook zo'n holle/lege blik, donshaartjes over hun lichaam, dun/uitgevallen/dood haar, dat zijn ook wel tekenen dat iemand niet "gewoon mager" isquote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sportscholen best bedacht op over-enthousiaste sporters... Maar het is voor magere mensen niet zo leuk als je ze direct het etiketje 'anorexia' opplakt
Volgens mij zijn abnormaal dunne bovenbenen en -armen een van de belangrijkste kenmerken van een eetstoornis.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Toch kun je vaak wel zien of iemand qua bouw/van nature mager is, of dat het 'ziekelijk' is (om wat voor reden dan ook, hoeft niet perse eetstoornis te zijn). Dat is toch anders mager.. magere meisjes met een eetstoornis hebben vaak ook zo'n holle/lege blik, donshaartjes over hun lichaam, dun/uitgevallen/dood haar, dat zijn ook wel tekenen dat iemand niet "gewoon mager" is
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Hoe is het dames?
Ik heb vrij om in te pakken in mijn huisje en ik heb het zo druk dat ik vergeet te eten bijna. Vanavond eten McCollega en ik roti
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Lekker, roti! Echt van dat avondeten om naar uit te kijken!
Ik kan je aanraden om te gaan verhuizen als je allerlei spul kwijt bentquote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben goed bezig, heb m'n boekhouding op schema en m'n papieren gevonden zodat ik aangifte kan doen over 2008. Voelt rustig!
Dan neem je 'm toch weer van d'r over als je haar op het eiland ziet?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Jij ook veel plezier Poez!
PF, goed van je! Voelt fijn he, als je het een beetje op orde hebt.
Oh ik had net mijn moeder aan de lijn. Zij babbelen over Madeira. Hihiiiiiihihi.
Ik had me alleen vergist, zij gaan van 4-11 juni en wij van 7-14 juni. Maar toch nog vier dagen overlappend dus, echt superleuk! Ze zei bv dat ze 1 dag voor vertrek vast de huurauto op het vliegveld gaan inleveren en of ik wist of er dan busjes gaan die ze weer terug naar het hotel kunnen brengen. Ik moest me nu al inhouden om niet te roepen dat wij ze dan makkelijk terug kunnen brengen omdat wij de huurauto dan nog hebben en het vliegveld voor ons 5 minuten rijden is
"Oh en we nemen jouw oranje boekje dan lekker mee op vakantie waar alle wandelingen en tips in staan!". Ehm ja, dan moet ik dus een nieuwe kopen
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wel origineel, is weer eens wat anders dan 'Oh dus hier zitten alle kamerolifanten'.
Jij bent een stuk liever
Co! Net 18 gewordenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?
Echt zo leuk dat je je ouders dan kan verrassenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Oh ik had net mijn moeder aan de lijn. Zij babbelen over Madeira. Hihiiiiiihihi.
Ik had me alleen vergist, zij gaan van 4-11 juni en wij van 7-14 juni. Maar toch nog vier dagen overlappend dus, echt superleuk! Ze zei bv dat ze 1 dag voor vertrek vast de huurauto op het vliegveld gaan inleveren en of ik wist of er dan busjes gaan die ze weer terug naar het hotel kunnen brengen. Ik moest me nu al inhouden om niet te roepen dat wij ze dan makkelijk terug kunnen brengen omdat wij de huurauto dan nog hebben en het vliegveld voor ons 5 minuten rijden is
"Oh en we nemen jouw oranje boekje dan lekker mee op vakantie waar alle wandelingen en tips in staan!". Ehm ja, dan moet ik dus een nieuwe kopen
Kom maar een keer om het hoekje gluren als we een Slank-chicks-and-gents-meet hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft het mooiste figuur dan?
Tof! 4 dagen overlap lijkt me precies goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom maar een keer om het hoekje gluren als we een Slank-chicks-and-gents-meet hebben.
Het zou je nog meevallen wat er hier allemaal rondhuppelt.
Ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tof! 4 dagen overlap lijkt me precies goed!
Whehehehe. Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Goodbye het volgende:
Gut, 2 uur sites over Praag bekijken zat nou weer net níet in m'n studieplanning![]()
Zeker! Doe eens een foto van je goddelijk lichaam?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.
Ik kan mezelf ook wel onder slank scharen dacht ik zo.
dan mag je wel een extra boterhamquote:Op woensdag 29 april 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1,87 en weeg 70 kilo.
Ik kan mezelf ook wel onder slank scharen dacht ik zo.
Op al mijn foto's rusten auteursrechtenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Zeker! Doe eens een foto van je goddelijk lichaam?
Waarschijnlijk is het juist heel rustig, denk je niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
hihi!
zou het op een avond als deze druk zijn in 't Filmhuis?wil eigenlijk even avondje eruit met Mr. MoBlo
en lekker onder het genot van een HJ Grand Prestige van de tap naar een filmpje kijken
Ik eet me al scheel, ik moet echt bunkeren om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan mag je wel een extra boterhamik ben 72 kg bij 1.81
Ga sporten. Kun je massa kweken.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik eet me al scheel, ik moet echt bunkeren om op gewicht te blijven.
En ik kom best vaak bij zaken als Mac en KFC, maar dr komt geen gram aan.
Zou kunnen ja... misschien moet je ze even bellen. Maar hier is het sowieso nooit superdruk in het filmhuis, bij jullie wel?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik weet 't niet. Want veel mensen zijn morgen vrij en de niet zo koninginnenach-vierders kunnen dan (net als ik) denken: goh, ik pak 'n filmpje
meestal wel, allemaal van die uberhippe en 'belezen' luiquote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zou kunnen ja... misschien moet je ze even bellen. Maar hier is het sowieso nooit superdruk in het filmhuis, bij jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |