Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.quote:
Nee ik hou van poezenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.
Kittens zijn eigenlijk altijd schattig. Alleen wanneer ze opgroeien, verdwijnt de meeste schattigheidquote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind die van m'n ouders echt zo'n doorsnee-tijgerpoes. Ze is ontzettend lief, maar als het je om een kitten gaat valt het misschien tegen.
En katers niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik hou van poezen! Groot/klein, maakt niet uit!
Ja, precies... Ze kwam bij ons aanlopen als kitten, toen was ze echt übercute en wollig. Nu is ze gewoon een gezellige dikkerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kittens zijn eigenlijk altijd schattig. Alleen wanneer ze opgroeien, verdwijnt te meeste schattigheid
tof! dat is echt mijn droom: niet alleen gepubliceerd worden, maar dat anderen ook nog gaan refereren naar jouw publicatiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: klein momentje van eigengeilerijIk kreeg een technical paper opgestuurd waarin wordt gerefereerd aan mijn 'unpublished work'. Nog geen officiele referentie dus, maar toch
![]()
Doe je mee? Ik heb al drie druiven op vandaag, dus ik val niet in de categoriequote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Ah hier is het anorexia patienten topic.
Aaaaaahwquote:Op woensdag 29 april 2009 13:32 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja, DE uitzondering op mijn 'ikhaatallekinderen-regel'
![]()
![]()
Mijn katten zijn nog steeds cute en fluffy. Maar de meeste huis-tuin-en-keukenkatten ogen gewoon niet zoquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, precies... Ze kwam bij ons aanlopen als kitten, toen was ze echt übercute en wollig. Nu is ze gewoon een gezellige dikkerd.
Oeh, wat goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: klein momentje van eigengeilerijIk kreeg een technical paper opgestuurd waarin wordt gerefereerd aan mijn 'unpublished work'. Nog geen officiele referentie dus, maar toch
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Hoezeeeeee! Nu zit ie weer in mijn hoofd!quote:
Hm. Zo zou ik het niet willen zeggen. Ons motto is:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Als Mo je dan geen antwoord geeft....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef cyclechick het volgende:
Nou weet ik niet meer of ik dat net heb gedaan, maar ik wilde vragen waar die Idols dingen stonden..?
Zegt de naam van de winkel (?) je wel iets?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik schijn iets te hebben gepint bij d & f so low gorinchem maar volgens mij ben ik nog nooit Gorinchem geweest!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt de naam van de winkel (?) je wel iets?
Want het kan zijn dat die plaats niets hoeft te zeggen hoor.
Heb je niet een rekening betaald en dat het hoofdkantoor van die firma in Gorinchem zit ofzo?
Oh my, door jouw post dacht ik aan eten en nu ben ik bang dat ik daardoor een halve kilo zwaarder ben gewordenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |