De laatste keer dat ik dat probeerde wou het niet helemaal lukken neequote:Op zondag 3 mei 2009 @ 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
Mogguh!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:12 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Straks weer een hele voormiddag vergaderen
Hoi!quote:
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakkerquote:Op maandag 4 mei 2009 08:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoi!
Dat wist je vandaag al? Of ben je er speciaal vroeg voor opgestaan?
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 08:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn telefoon ging net om door te geven dat vandaag niet ging lukken, dus ja ik was al wakker
vanmiddag word t slechtquote:Op maandag 4 mei 2009 08:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, dan maar hopen op lekker weer vandaag
Bij mij de studiequote:
Ja, hoezo?quote:
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelenquote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Je kan het ook makkelijk zelf aanmaken hoor, kost niets!
Ik heb em al 3 jaar aan mn bankrekening gekoppeld geloof ik!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind PayPal best heerlijk, doe het zelf wel met mijn creditcard, maar aan een bank koppelen kan ook sindskort.
Je moet altijd toestemming geven voor de transactie, en PayPal heeft het best goed voor elkaar mocht er iets verkeerd zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik wil niets aan mijn rekening koppelen
daarbij vind ik het vaak ook nog onduidelijk
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy inquote:
ín Ahoy zal het wel droog zijn, toch? Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het vanavond maar goed is, anders neem ik maar een paraplu mee de ahoy in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |