Whehehequote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef OA het volgende:
1700, naar huis!![]()
Vanwege [KSC #1335] Waar DaMart zijn vulpen thuis heeft laten liggen
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe lang moest je nou nog op die ouwe wachten?
En terechtquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef OA het volgende:
[..]
Hij moest op mij wachten, want ik moest nog even uitgebreid toiletteren!
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee...quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
En dan afvegen met een krop sla zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Al probeer ik mijn uitgebreide toiletbezoekjes toch echt onder werktijd te plannen.
Neequote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan afvegen met een krop sla zeker?.
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabinequote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Voor ik ook maar weer in de buurt van iets dat ook maar op groente lijkt, eerst door de hygiënesluis. Duh.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hygiënesluis. Dat klinkt als zo'n bio-ontsmettingscabine.
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Eerst kluiven en poten wassen, dan desinfecteren, en dan pas de fabriek in.
Nee, zó ver gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staan er ook mensen in witte biopakken die de hogedrukspuit op je lichaam richten?
Jouw grote boodschappen zijn dus geen potentieel gevaar voor de volksgezondheid?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zó ver gaat het nou ook weer niet.
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar de plotselinge aandrang houdt hier geen rekening mee....
Niet vergeten om tijdig dat ritme aan te passen als een verandering van zomer- of wintertijd nadert, natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die aandrang is trainbaar door op vaste (kantoor)tijden boodschappen te doen.
Van 23:00u vanavond tot 07:00uur zaterdagochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |