Nog net, maar als je niet snel upgrade halen ze je snel inquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik overstijg nog steeds iedereen.
Skaffa is hier nog regelmatigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
En er staan trouwens heel wat mensen in die ik hier al 3 jaar niet gezien heb.
zvo
jos
skaffa
Klinkt goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
Zo slaap plek is geregeld voor vannachtal is de kans klein dat er geslapen word
Skaff-a is hier nog wel vaakquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
En er staan trouwens heel wat mensen in die ik hier al 3 jaar niet gezien heb.
zvo
jos
skaffa
quote:
Je plekje in de rukbunker is gereserveerd?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
Dat is waar, dank je wel man.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog net, maar als je niet snel upgrade halen ze je snel in
Wat heb jij met NG trouwens?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef dagdag het volgende:
ons koningin zal een middelvinger krijgen ja
waaaaaaaaaaaaar ga je heen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
ananas postte vanochtend nog, niet in scquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Silentalarm het volgende:
En ananas heb ik trouwens ook al best lang niet gezien hier. Maar jos en ananas gaan er niet uit lijkt mij. culthelden zijn dat tenslotte.
quote:
Laatste keer skaffa voor mij is zeker al 2 weken terug. Wil trouwens idd niet zeggen dat ze nooit meer komen, maar meer dat ze er niet zijn als ik er niet ben. Ik zat het gewoon even door te kijken en dat viel me op.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Skaffa is hier nog regelmatig
Jos en ZVO al een tijdje niet meer, maar ZVO heet nu meneerjansen en jos komt hier niet meer kijken
Daar gaat het toch om verlepte lamlulquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
ananas postte vanochtend nog, niet in sc
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om verlepte lamlul
+1 jitz post.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EN WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFO
ik pm de hem om te vragen waar sackboyyy is, vervolgens gaat hij naar een admin zeuren dat hele tijd bagger stuurquote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom is hij gedaald in de baas ladder bij jou?
okee chill.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eerst naar Marknesse naar Chez en naar Zwolle
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zat gewoon al op deze post te wachten![]()
Dank u, dank u.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Dagdag, verdeel nog even wat dagdagpunten. Of geef in ieder geval aan hoe ze hier verdeeld zijn.
Ja, ik wil een lijstje inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Dagdag, verdeel nog even wat dagdagpunten. Of geef in ieder geval aan hoe ze hier verdeeld zijn.
wil je meedingen in het grote 'hey ng is gay, daarom veel punten voor rest van de bagger sc'quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Heet je broertje DIO?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben kankerbruut wakkergebeld door m'n broertje die in een tijdmachine zit.
Echt!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen is het pas Koninginnedag.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, hij zit in de trein naar Friesland.
Die gok waag ik niet, NG is verleden tijd.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef dagdag het volgende:
wil je meedingen in het grote 'hey ng is gay, daarom veel punten voor rest van de bagger sc'
die moet pm sturen naar dagdag
nog weinig plaatsenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
wil je meedingen in het grote 'hey ng is gay, daarom veel punten voor rest van de bagger sc'
die moet pm sturen naar dagdag
eee
Waarom belt-ie?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben kankerbruut wakkergebeld door m'n broertje die in een tijdmachine zit.
zegquote:
Hij moest overstappen maar wist niet in welke volgende tijdmachine hij moest.quote:
Hehe, waarvoor zou je überhaupt naar Friesland willen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
Hij moest overstappen maar wist niet in welke volgende tijdmachine hij moest.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef dagdag het volgende:
BOEM BOEM BOEM muziek
wij zijn piraten van de zee, helpen jitzzze ermee
wij zijn piraten piraten pirate van de zee
vroeger had ik een boot,met kapitein erop
maar toen kwam jitzzze eraan en schoot mijn boot kapot
dus toen namen wij vraak, met onze nieuwe wapens.
en kaapte alle schepen die kwamen in ons water
Pfff... laat maar. Hij wilt al niet meerquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef Cybey het volgende:
Iemand zin in helpen met "zoalshetis" afzeiken in wouter windvaan, bedankt he! ?
Flikker toch op.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Keulen en niet kunnen slapen door teveel koffie + red bull
Ik had die dag ongeveer 1 liter koffie gehadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Het soort untermensch dat niet kan slapen door koffie en redbull zouden ze moeten afschieten naar de maan ofzo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
Lief dagboek,
ik ben mijn OV-chipkaartje dus kwijt en ik had een klaag e-mail naar die kutsite gestuurd dat ik geen account kan aanmaken om mijn kaartje te laten blokkeren. Krijg ik een e-mail terug waar niks instaat over een account aanmaken maar wel over een betaalde telefoonlijn waar ik mijn OV zou kunnen laten blokkeren. Dus ik bel net naar dat 0900 nummer, krijg ik ene Floris-Jan van Huppelepup aan de lijn. Ik vertel hem netjes dat ik mijn kaart kwijt ben en deze wil laten blokkeren. Wil hij mijn gegeven hebben, nou goed die geef ik hem, want anders kan meneer mijn kaart niet blokkeren. "Je bent nog geen 18" nee klootzak, dat weet ik, maar ik wil wel mijn kaartje blokkeren "Dat klopt". Hij heeft een zeikstem, echt zo'n niets wetende nietsnut. "Dan mag ik hem niet blokkeren" ja godverdekanker, nu is iemand op mijn OV aan het reizen. Kut Floris. FFFFFFFFUUUUUU.
Naar de maan met jou.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik had die dag ongeveer 1 liter koffie gehad![]()
Haha, pwned!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
Lief dagboek,
ik ben mijn OV-chipkaartje dus kwijt en ik had een klaag e-mail naar die kutsite gestuurd dat ik geen account kan aanmaken om mijn kaartje te laten blokkeren. Krijg ik een e-mail terug waar niks instaat over een account aanmaken maar wel over een betaalde telefoonlijn waar ik mijn OV zou kunnen laten blokkeren. Dus ik bel net naar dat 0900 nummer, krijg ik ene Floris-Jan van Huppelepup aan de lijn. Ik vertel hem netjes dat ik mijn kaart kwijt ben en deze wil laten blokkeren. Wil hij mijn gegeven hebben, nou goed die geef ik hem, want anders kan meneer mijn kaart niet blokkeren. "Je bent nog geen 18" nee klootzak, dat weet ik, maar ik wil wel mijn kaartje blokkeren "Dat klopt". Hij heeft een zeikstem, echt zo'n niets wetende nietsnut. "Dan mag ik hem niet blokkeren" ja godverdekanker, nu is iemand op mijn OV aan het reizen. Kut Floris. FFFFFFFFUUUUUU.
quote:
Mjoah, leuk, maar er stond nog minstens 5 euro op.quote:
Anticlimax.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Mjoah, leuk, maar er stond nog minstens 5 euro op.
oh? Link?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Gupje het volgende:
NG waarom is dagdag boos op je?
Het is een persoonlijke OV-chipkaart, eppo. Mijn foto staat erop, geboortedatum, met wat moeite heb je mijn adres.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anticlimax.
Nieuwe climax: Blokkeren om 5 eu?
Just chekkin.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke OV-chipkaart, eppo. Mijn foto staat erop, geboortedatum, met wat moeite heb je mijn adres.
Nee, dat zouden we allemaal niet willen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
Het is een persoonlijke OV-chipkaart, eppo. Mijn foto staat erop, geboortedatum, met wat moeite heb je mijn adres.
Ik niet. Heb ik dadelijk een Marokkaan voor mijn deur staan die vraagt of ik wat geld heb voor benzine.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, dat zouden we allemaal niet willen.
Hij PM mij dat je homo bent, vorige topic staat dat je dagdag punten worden verdeeld over de andere SCersquote:
En dan zeg jij "Nee, maar een ritje kost je 30 eu"quote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Heb ik dadelijk een Marokkaan voor mijn deur staan die vraagt of ik wat geld heb voor benzine.
In deze situatie zou dat niet kunnen, omdat de desbetreffende persoon bij wolvendagen geld moet voor benzine.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan zeg jij "Nee, maar een ritje kost je 30 eu"
En dan heb je dus zijn geld en dan geef je hem dat geld omdat je door dat ritje weer geld had. Whihihi.![]()
![]()
![]()
Kankervies. Zaterdag was ik om 04:30 lekker aan het stampen op hardcore in de grote zaal en er was toch bijna niemand meer.. komt er uit het niet een Marokkaan naar me toe zegt ie letterlijk: "hubeuagwema"quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan zeg jij "Nee, maar een ritje kost je 30 eu"
En dan heb je dus zijn geld en dan geef je hem dat geld omdat je door dat ritje weer geld had. Whihihi.![]()
![]()
![]()
Spijkenisse, bij het parkje.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef jagga het volgende:
adres neerplempen hier zodat we WD kunnen stalken_!
Haha.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankervies. Zaterdag was ik om 04:30 lekker aan het stampen op hardcore in de grote zaal en er was toch bijna niemand meer.. komt er uit het niet een Marokkaan naar me toe zegt ie letterlijk: "hubeuagwema"
Toen ging ie me volgen. En ben ik bij random dudes gaan staan.
Ja, het laatste halfuur is het vrijwel altijd "alles-kan-kapot"-tijdquote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.![]()
hubeuagwema
![]()
![]()
Hardcore.Hurk*
Dan ben ik er niet. Nu moet ik me even aankleden om shampoo te halenquote:
Nou, dat zal me werkelijk waar aan m'n anus kunnen oxideren. dagdag met z'n kankerirritante pm'squote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij PM mij dat je homo bent, vorige topic staat dat je dagdag punten worden verdeeld over de andere SCers
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het laatste halfuur is het vrijwel altijd "alles-kan-kapot"-tijd
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef dagdag het volgende:
zeg zal ik zo een grappige opmerking vertellen
Matig.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:25 schreef dagdag het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt...
Nee. Heul niet. Ik moet altijd een stukje lopen vanaf de bushalte en ik was hartstikke fit. En ik had niemand meegenomen. En ik was niet dronken, laat staan aangeschoten. En ik heb toch vrij veel gezopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan kom jij als een zombie thuis met een bus.
![]()
"KIJK PA, DEZE OUDE MAN HEEFT ZIJN LANGE STERKE PULSERENDE BUS MEEGENOMEN"Terwijl je van het afstapje flikkert.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
dagdag, hoe voelt het om te weten dat je IQ waarschijnlijk niet boven je schoenmaat uitkomt?
Ik geef je wel hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef wolvendagen het volgende:
Goed, ik ga shampoo halen, geef me even.
0quote:Op woensdag 29 april 2009 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
dagdag, hoeveel van die kankerpunten heb ik nu al?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik balanceer volgens mij op het randje van de shredder
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben je vaderDaarom heb je dat geslaagde uiterlijk
Je hebt hem alquote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik balanceer volgens mij op het randje van een ban tot kerst 2010
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben je vaderDaarom heb je dat geslaagde uiterlijk
Mijn hyves gepost?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, weer 2 notes erbij, kom toch op man
Whehe.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
dagdag, hoe voelt het om te weten dat je IQ waarschijnlijk niet boven je schoenmaat uitkomt?
Hij wou je.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
Kankervies. Zaterdag was ik om 04:30 lekker aan het stampen op hardcore in de grote zaal en er was toch bijna niemand meer.. komt er uit het niet een Marokkaan naar me toe zegt ie letterlijk: "hubeuagwema"
Toen ging ie me volgen. En ben ik bij random dudes gaan staan.
pannekoeken dusquote:
Kun je niet iets heel kleins over jezelf vertellen, we zijn hier reuze benieuwd naar je.quote:
Nee, ik ben contactgestoord.quote:
Nee, bij mij is er niets heel klein.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:54 schreef Fascination het volgende:
Kun je niet iets heel kleins over jezelf vertellen, we zijn hier reuze benieuwd naar je.
ja maar het lijkt me wel tof vanavond in nijmegenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, bij mij is er niets heel klein.
Ik kan weer lopen, dus ik denk naar het centrum.quote:
woudenberg centrum das wel ruig hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan weer lopen, dus ik denk naar het centrum.
nach in den haag zo faalquote:Op woensdag 29 april 2009 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan weer lopen, dus ik denk naar het centrum.
hihihihihiquote:
In 2003 was het wel cwl, overdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nach in den haag zo faal1x geweest
![]()
![]()
Jwz.quote:
Je piemel.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, bij mij is er niets heel klein.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jwz.
Daar kan Leuth niet aan tippen
Je mag die van mij van vorig jaar wel hebben, die van dit jaar is toch mooier.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, hier kan ik nu zo pissed van raken hè! Weer geen lintje gehad.
quote:
trutquote:
Je overover-grootoma.quote:
Verkregen bij het fietsen versieren?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je mag die van mij van vorig jaar wel hebben, die van dit jaar is toch mooier.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, hier kan ik nu zo pissed van raken hè! Weer geen lintje gehad.
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Double handed facepalm
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Er is iets goed mis met deze wereld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verkregen bij het fietsen versieren?
picsquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
Oh mijn haar is zo lekker bloemig nu
Hihiquote:
Nog genoten, de 25e in de Bollenstreek?quote:
Waarmee anders?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verkregen bij het fietsen versieren?
De grootste opbrengst bij de vrijmarkt?quote:
quote:
De avondvierdaagse!quote:
Niks.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol. wat ga jij met Koninginnedag doen?
Als je de foto omdraait kijkt hij wel blijquote:
kom dan naar mij toequote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks.Dat leeft niet echt hier.
Mooi was dat ja!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
Als je de foto omdraait kijkt hij wel blij
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je de foto omdraait kijkt hij wel blij
Zoveel kreeg ik nou ook weer niet voor mijn zusje.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De grootste opbrengst bij de vrijmarkt?
Oh oke.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks.Dat leeft niet echt hier.
OP je oven? Dus op het gasfornuis?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:28 schreef dagdag het volgende:
Mededeling, heeft u een oven, leg erdan geen rol plastic bovenop
nee, zo losstaande ovenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OP je oven? Dus op het gasfornuis?
quote:
Ik moet m'n haar ook wassen. Maar niet met bloemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
Oh mijn haar is zo lekker bloemig nu
Head and shoulders zeker?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet m'n haar ook wassen. Maar niet met bloemen.
BAN HIM!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Admins moeten zinnig posten! En anders wegwezen!
haiquote:
Nuttige post manquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
tvp
Het zal wel een gemis in mijn algemene kennis zijn, maar heb echt geen flauw idee wie deze mensen zijn...quote:Bekende Nederlanders, die een lintje opgespeld kregen zijn: musicus Erik van der Wurff, schrijfster Marion Bloem, kleinkunstenaar Frank Sanders, advocaat Geert Jan Knoops, jazzmusicus Ad van Beerendonk, voormalig rtv-presentator Karel van de Graaf, zangeres Denise Jannah en radiopresentator Jan van Veen.
doe voorzichtig truusquote:
wie?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Cybey het volgende:
Van de FP in de post En daar zijn de lintjes
[..]
Het zal wel een gemis in mijn algemene kennis zijn, maar heb echt geen flauw idee wie deze mensen zijn...
Ik krijg er heel zacht en glanzend haar vanquote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het woordje lang haar staat er op dus het zal wel goed zijn.
Bekende Nederlandersquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Cybey het volgende:
Van de FP in de post En daar zijn de lintjes
[..]
Het zal wel een gemis in mijn algemene kennis zijn, maar heb echt geen flauw idee wie deze mensen zijn...
dat staat ook op ontstopper 'verwijdert zelfs lange haren uit douche afvoeren'quote:Op woensdag 29 april 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het woordje lang haar staat er op dus het zal wel goed zijn.
"Je haar danst."quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij broekpaling stel ik me echt zo'n lelijke puistige graatmagere kneus voor die bandshirts draagt
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij broekpaling stel ik me echt zo'n lelijke puistige graatmagere kneus voor die bandshirts draagt
Nope.quote:
Zo hee, jij bent origineelquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
Bij Jitze stel ik mij altijd Ernie voor met een banaan in z'n oor.
Hij wel hè! Dit moet een vergissing zijn.quote:Bekende Nederlanders, die een lintje opgespeld kregen zijn: musicus Erik van der Wurff, schrijfster Marion Bloem, kleinkunstenaar Frank Sanders, advocaat Geert Jan Knoops, jazzmusicus Ad van Beerendonk, voormalig rtv-presentator Karel van de Graaf, zangeres Denise Jannah en radiopresentator Jan van Veen.
Krijg jij van mij een lintje hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom krijgt Karel vd Graaf een lintje en ik niet?
Omdat ie toevallig ooit eens op tv is geweest en ik niet ?
Wat een kneuzenkermis. Schuif een paar euro toe en je krijgt een lintje voor je verdiensten
Gemaakt van kontharen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een lintje hoor
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij wel hè! Dit moet een vergissing zijn.
Ik stel me bij jitzzzze altijd zo'n macho tokkie voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
Bij Jitze stel ik mij altijd Ernie voor met een banaan in z'n oor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:50 schreef dagdag het volgende:
Jitzzze hij is af, had je deze HIT algezien
n af , de jitzzze banaan song
BOEM BOEM BOEM muziek
wij zijn piraten van de zee, helpen jitzzze ermee
wij zijn piraten piraten pirate van de zee
vroeger had ik een boot,met kapitein erop
maar toen kwam jitzzze eraan en schoot mijn boot kapot
dus toen namen wij vraak, met onze nieuwe wapens.
en kaapte alle schepen die kwamen in ons water
die man bij de marine met een banaan in zijn oor
die gaat van ons horen zeker hoor
LALALALALALALALALA
mijn vrouw die is nogal dik, dat ranzige zwijn
en stuurde haar naar marine waar ze spion kon zijn
later jatten we alles het is onze trots
piraat zijn tot het de dood wordtdt
Wel machoquote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel me bij jitzzzze altijd zo'n macho tokkie voor.
Had ik het toch een beetje goed.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
VAn dagdag en MiVeR denk ik dat het een stel mongeaulen zijn in ene inrichting die achter de verzorgers/bewakers om stiekem op fok! posten.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh post eens een foto, PM mag ook.
Slap hoor.quote:
klop, die miver zit in isoleercel blok aquote:Op woensdag 29 april 2009 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
VAn dagdag en MiVeR denk ik dat het een stel mongeaulen zijn in ene inrichting die achter de verzorgers/bewakers om stiekem op fok! posten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik het toch een beetje goed.Oh post eens een foto, PM mag ook.
Net alsof het uitmaakt wat jij aan doet.quote:
Leuke blouse.quote:
Ik heb foto's van mezelf op internet.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die foto's van zichzelf op internet zetten
Het is een stukje interactiviteitquote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die foto's van zichzelf op internet zetten
maakt je uit je blijft altijd prachtigquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb foto's van mezelf op internet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |