Nog net, maar als je niet snel upgrade halen ze je snel inquote:Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Ik overstijg nog steeds iedereen.
Skaffa is hier nog regelmatigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
En er staan trouwens heel wat mensen in die ik hier al 3 jaar niet gezien heb.
zvo
jos
skaffa
Klinkt goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
Zo slaap plek is geregeld voor vannachtal is de kans klein dat er geslapen word
Skaff-a is hier nog wel vaakquote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Silentalarm het volgende:
En er staan trouwens heel wat mensen in die ik hier al 3 jaar niet gezien heb.
zvo
jos
skaffa
quote:
Je plekje in de rukbunker is gereserveerd?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
Dat is waar, dank je wel man.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog net, maar als je niet snel upgrade halen ze je snel in
Wat heb jij met NG trouwens?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef dagdag het volgende:
ons koningin zal een middelvinger krijgen ja
waaaaaaaaaaaaar ga je heen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Gupje het volgende:
ananas postte vanochtend nog, niet in scquote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Silentalarm het volgende:
En ananas heb ik trouwens ook al best lang niet gezien hier. Maar jos en ananas gaan er niet uit lijkt mij. culthelden zijn dat tenslotte.
quote:
Laatste keer skaffa voor mij is zeker al 2 weken terug. Wil trouwens idd niet zeggen dat ze nooit meer komen, maar meer dat ze er niet zijn als ik er niet ben. Ik zat het gewoon even door te kijken en dat viel me op.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Skaffa is hier nog regelmatig
Jos en ZVO al een tijdje niet meer, maar ZVO heet nu meneerjansen en jos komt hier niet meer kijken
Daar gaat het toch om verlepte lamlulquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef dagdag het volgende:
[..]
ananas postte vanochtend nog, niet in sc
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om verlepte lamlul
+1 jitz post.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EN WIE BEN JIJ? VOORSTELLEN OF GTFO
ik pm de hem om te vragen waar sackboyyy is, vervolgens gaat hij naar een admin zeuren dat hele tijd bagger stuurquote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom is hij gedaald in de baas ladder bij jou?
okee chill.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eerst naar Marknesse naar Chez en naar Zwolle
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zat gewoon al op deze post te wachten![]()
Dank u, dank u.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Dagdag, verdeel nog even wat dagdagpunten. Of geef in ieder geval aan hoe ze hier verdeeld zijn.
Ja, ik wil een lijstje inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Dagdag, verdeel nog even wat dagdagpunten. Of geef in ieder geval aan hoe ze hier verdeeld zijn.
wil je meedingen in het grote 'hey ng is gay, daarom veel punten voor rest van de bagger sc'quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef Emimich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |