Dat lijkt mij niet. Je hebt toch de voorronde behaald, of je die doorkomt is een tweede. Veranderd weinig met zoals het al was.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat financiële hangt samen met het sportieve lijkt mij, wanneer je 2e wordt en de cl niet bereikt schiet je er nog niets mee op.
Met een extra voorronde die je door moet komen is de kans nog kleiner dat je de CL haalt en de kans is dus nog kleiner dat je CL inkomsten kan bijschrijven aankomend seizoen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Je hebt toch de voorronde behaald, of je die doorkomt is een tweede. Veranderd weinig met zoals het al was.
Duh. Maar je krijgt echt wel meer centen als je 2e wordt dan als je 3e wordt. Dus financieel gezien moet je gewoon 2e worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met een extra voorronde die je door moet komen is de kans nog kleiner dat je de CL haalt en de kans is dus nog kleiner dat je CL inkomsten kan bijschrijven aankomend seizoen.
Ik vroeg je wat.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Duh. Maar je krijgt echt wel meer centen als je 2e wordt dan als je 3e wordt. Dus financieel gezien moet je gewoon 2e worden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Hier genoemde Javier de Guzman zou een nuttige back-up op het middenveld kunnen zijn.
Dat scheelt 50 euro ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Duh. Maar je krijgt echt wel meer centen als je 2e wordt dan als je 3e wordt. Dus financieel gezien moet je gewoon 2e worden.
Ja, dat weet ik! En dit is de speler waar het over gaat: http://feyenoordrtrdam.punt.nl/upload/de_guzman.jpg (plaatje was verwijderd)quote:
Waarschijnlijk hebben we ook meer fans dan AZ, maar zij zijn kampioen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef TheJanitor het volgende:
Toch mooi om te zien dat Ajax een 2x zo grote club is dan Feyenoord, en meer fans heeft dan Feyenoord en PSV bij elkaar![]()
42% van de abonnees van eredivisie live is fan van Ajax. Het wordt compleet gedragen door Ajax
Bogardequote:De ontwikkeling van Toby Alderweireld (foto, rechts) bij Ajax loopt gesmeerd. De jonge verdediger, die al in enkele belangrijke duels aan de aftrap verscheen, zegt op de website van de Amsterdammers dat hij heeft aan de tips van stagiair Winston Bogarde.
‘Ik heb veel van hem heb ik veel geleerd,’ zegt Alderweireld over Bogarde, die meeloopt bij het beloftenteam. ‘Hoe je moet staan en dat soort zaken. Hij is heel streng, en dat is goed voor mij. Verder heb ik ook veel geleerd van Adrie Koster en Aron Winter.’
De twintigjarige Alderweireld mocht vanwege zijn goede prestaties bij de beloften al meermaals ruiken aan het grote werk. Dat verrast hem zelf ook een beetje. ‘Als je dit aan het begin van het seizoen had gezegd, had ik daar gelijk voor getekend. Alle speelminuten die ik nu nog maak, zijn mooi meegenomen.’ (
Lex Goudsmit kon het wel, ja.quote:
Nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |