Interessant. Maar ik denk dat hij bij zal tekenen bij Twente.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef Dvm86 het volgende:
Braafheid heeft trouwens ook nog maar een contract tot 2010...
Neeeee geen Oleguer!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Dvm86 het volgende:
Als hij inderdaad de bank bij Stuttgart warm houdt, dan is er misschien wel een kans dat hij deze zomer wel komt. Die jongen wilt het WK niet missen. Een echte killer in de verdediging met ervaring en leiderschapskwaliteiten. Wat wil je nog meer?
Wiel - Boulah - Oleguer - Vermaelen
zou niet misstaan
quote:'United van nu veel beter dan Ajax van 1996'
Manchester United is dichtbij de Champions League-finale in Rome. The Mancunians moeten eerst afrekenen met Arsenal, maar dat wordt volgens doelman Edwin van der Sar geen gemakkelijk karwei. Wel acht de Nederlander zijn ploeg 'veel beter' dan het Ajax van 1996.
"Ik denk dat onze selectie veel beter is dan die van Ajax in '96", aldus de oud-international op de persconferentie. "Toen hadden we te kampen met veel blessures en hadden we veel jonge spelers die oudere spelers moesten vervangen. Dus de selectie is zeker weten beter. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat we een grotere kans hebben om ook de Champions League te winnen."
Woensdag speelt de formatie van manager Sir Alex Ferguson de heenwedstrijd tegen Arsenal. Van der Sar waarschuwt: "Het is niet zomaar een Premier League-duel, het is een halve finale. We willen graag de finale in Rome spelen en ik denk dat beide teams er alles aan zullen doen om daar dan ook te staan."
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
Interessant. Maar ik denk dat hij bij zal tekenen bij Twente.
FC Update (februari)quote:Edson Braafheid denkt er voorlopig niet aan om zijn krabbel onder een nieuw contract bij FC Twente te zetten. De 25-jarige verdediger kan in Enschede tot de zomer van 2012 bijtekenen. "Wij hebben Edson een goede aanbieding gedaan, maar hij heeft ons laten weten geen haast te hebben", aldus voorzitter Joop Munsterman tegen VI. De verbintenis van Braafheid, die in de Eredivisie eerder voor FC Utrecht uitkwam, loopt nog tot medio 2010.
Mocht Braafheid weigeren te verlengen, dan is FC Twente genoodzaakt hem na dit seizoen te verkopen om nog een goede transfersom te ontvangen. De verdediger is bij de Tukkers bezig aan zijn derde seizoen. Hij zit deze week voor het eerst bij de selectie van Oranje.
In principe wel. Maar als er in de eigen jeugd geen talenten rondlopen voor bepaalde posities dan zie ik toch graag wat jong talent uit het buitenland komen. Maar de balans moet natuurlijk niet vergeten worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Zoals gezegd is er behoefte aan enkele 25-30 jarige om de talenten te sturen. Talenten moet in principe uit de jeugd komen vind ik.
Precies. Wie uit de jeugd zou naast Toby (bijna) binnenkort kunnen doorstromen als centrale verdediger?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef toma het volgende:
[..]
In principe wel. Maar als er in de eigen jeugd geen talenten rondlopen voor bepaalde posities dan zie ik toch graag wat jong talent uit het buitenland komen. Maar de balans moet natuurlijk niet vergeten worden.
Middenvelderquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef w00h00 het volgende:
Van der Heijden, of is dat meer een middenvelder?
We hadden een paar jaar geleden Ivanovic in de jeugd kunnen hebben, als ik die gisteren weer zag spelen bij Chelseaquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies. Wie uit de jeugd zou naast Toby (bijna) binnenkort kunnen doorstromen als centrale verdediger?
Werd helemaal zoek gespeeld door Henry ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
We hadden een paar jaar geleden Ivanovic in de jeugd kunnen hebben, als ik die gisteren weer zag spelen bij Chelsea
Inderdaad. Die is zeker welkom. Veel meer een voetballer dan Vermaelen. Als Villa nog eens langskomt met 10 miljoen lekker laten gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef _Mike_ het volgende:
Braafheid mag van mij wel komen, vind het duidelijk beter dan Vermaelen.
Wie wordt er niet zoek gespeeld door Henry?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Werd helemaal zoek gespeeld door Henry ja.
We willen die jongen gewoon graagquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef Nashje het volgende:
De geruchtenstroom over Boulahrouz is dus officieel weer begonnen![]()
.
Maar willen we wel een meer voetballende speler op die posistie? Ik denk dat ik er eerder voor zou kiezen om met een inschuivende centrum verdediger te voetballen dan met twee opkomende backs, die over het algemeen tegen snelle buitenspelers staan. Zoals in de glorie jaren van Danny Blind.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Die is zeker welkom. Veel meer een voetballer dan Vermaelen. Als Villa nog eens langskomt met 10 miljoen lekker laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |