Daar wonen heul geen Mexicanenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in Urk gaat wonen.
Ik eet alleen mexicano'squote:Op woensdag 29 april 2009 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gupje is zelf een Mexicaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, heb ik net 4 boterhammen weg zitten werken heb ik nog steeds honger
Nee! En op Urk kan je best goed stappen hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef Cybey het volgende:
Gupje, ga je nog keihard uit vanavond in Urk?![]()
Ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee! En op Urk kan je best goed stappen hoor![]()
Het is niet zo gelovig als jullie denken, anders kom je een keer kijken
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Correct.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef Gupje het volgende:
Maar die Urk grapjes zijn niet meer grappigze liggen te veel voor de hand
Ik probeer iig het hier op gang te houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
Cybey is wel van de stomme vragen vandaag. En dan tegen mij zeggen dat ik voorspelbaar ben
Door allemaal open deuren in te trappen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik probeer iig het hier op gang te houden
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Door allemaal open deuren in te trappen?
Heb nog nooit een beer in het bos zien schijten, dus kan het niet zeker weten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, daar gaan we.![]()
Schijt een beer in het bos?
Net alsof je gebeld wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Voor wat?quote:
1. IK BEN NIET IN URKquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?![]()
+ heb je uberhaupt wel bereik in dat gat daar?
Zou wel moeten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
1. IK BEN NIET IN URK >> Ik dacht dat de regels voor TBS-ers aangesccherpt zouden worden
2. HEB ME TELEFOON NODIG VOOR ME WERK >> HOAX! je kunt je collega's vragen waar de brand is
3. URK GRAPJES ZIJN NIET MEER GRAPPIG >> die zijn altijd grappig![]()
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO![]()
quote:
quote:
HOAX! Je was al ziek!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Zelfs als er een troost-smiley zou bestaan, zou ik hem niet neerplempen hier.
Het is de realiteit, gupke, een x aantal dagen lang was jitz de klos, en nu dus jij
Even volhouden
halloquote:
Hoeveel dagdag-punten had hij? Of mag hij die houden?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef dagdag het volgende:
heb net ng uitgeschreven uit dagdag fanhouse
750, die mogen verdeelt worden zometeenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoeveel dagdag-punten had hij? Of mag hij die houden?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
Ik verveelde me zojuist nogal...
Elastiekjes-oorlog met collega's gehad.. en op moment supreme had ik een soort van katapult gemaakt van 10 elastiekjes en een marker dop weggeschoten.
Nu zit er een gaatje in het plafond
Over gaatje in het plafond gesprokenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
Ik verveelde me zojuist nogal...
Elastiekjes-oorlog met collega's gehad.. en op moment supreme had ik een soort van katapult gemaakt van 10 elastiekjes en een marker dop weggeschoten.
Nu zit er een gaatje in het plafond
altijdquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Over gaatje in het plafond gesproken
Ik was ooit poolen met een maat van me en zijn vriendin
Zijn vriendin is een kop groter dan ik, gaat richting de 1:90 ofzo
Die had op een gegeven moment de zwarte 8ball er in de juiste pocket in, dus ze had gewonnen.
Springt dat mens met dr armen omhoog en de keu nog bij het eind vasthoudend omhoog ter overwinning
Boort ze die keu tot de helft het plafond in
Zat een gigantisch gat
Uiteindelijk gegevens achter gelaten en dr pa zou het fixen
Maar heb nog nooit zo'n stomme actie gezien, ze dacht er totaal niet bij na
Waaromquote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef dagdag het volgende:
heb net ng uitgeschreven uit dagdag fanhouse
Mogen we jou dan nu weer op de korrel nemen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Gupje het volgende:
Zo na wat buitenlucht ben ik wel een beetje opgeknapt
Nee! Ik bewijs maar weer dat de varkensgriep ook geen vat op mij krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Mogen we jou dan nu weer op de korrel nemen?
Vind je 7 euro in de maand teveel?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
Welke provider heb je?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
wel als ik het amper gebruik jaquote:
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wel als ik het amper gebruik ja
Wil nu even snel wat downloaden, want thuis heb ik verder al wel gewoon een goede server
En ik heb Chello en die bieden dat niet aan, maar was benieuwd of er andere gratis servers waren
Heb nu al voor 1,10 bij eweka voor 24 uur toegang
Maar hoe werkt dat verder?
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ja. En je username/password.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
Jepquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
FTDquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:eerste chick die begint over vanavond weggaan
Maar niet met jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
eerste chick die begint over vanavond weggaan
Hoop het welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |