Moet je eens goed naar dat meisje kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem persoonlijk niet veel erger of macabere dan die van jou, Palmboom.
Ik heb er geen probleem mee hoor met schokkende foto's. Van mij mogen ze best geplaatst worden. Andere hebben ze mischien liever niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem persoonlijk niet veel erger of macabere dan die van jou, Palmboom.
Waarschijnlijk 4 doden...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wist het, maar ik moet toch iets hebben!
Mag je al zeggen dat het de slechtste terrorist ooit is? Hij miste, gelukkig maar, die bus wel enorm... Moet toch wel een bom in liggen?
Tja, dan kun je wel eeuwig door blijven speculeren. Feit is dat je dit soort dingen gewoon niet kunt voorkomen. Ik hoop dat het een ongeluk is, maar goed daar lijkt het niet op.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef _Mike_ het volgende:
Je moet maar eens na gaan wat er gebeurt zou zijn als die auto explosiven bij zich had en wel de koninklijke bus had kunnen raken....
Je ziet namelijk dat hij nog naar rechts probeert te sturen.
Uhm, dit gebeurd overal hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef RayMania het volgende:
Echt. In wat voor een land leven wij.
Niet normaal inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:05 schreef Grulez het volgende:
Mn buurman had nogal irritante harde muziek aan. FF Esham II opgezet met de bass open. Toen was het ineens stil aan de andere kant![]()
Hé, die ken ikquote:
Hoezo? Dit soort dingen zijn hier juist vrij zeldzaam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef RayMania het volgende:
Dan trek ik ook die moorden op Fortuyn en Van Gogh erbij. Ik ken geen ander Europees land waar politici, bekende Nederlanders of iets zoals vandaag gebeurt. In zes jaar tijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dit soort dingen zijn hier juist vrij zeldzaam.
Mijn God. Deze beelden zijn wel heftigquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef sjimz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Italië.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan trek ik ook die moorden op Fortuyn en Van Gogh erbij. Ik ken geen ander Europees land waar politici, bekende Nederlanders of iets zoals vandaag gebeurt. In zes jaar tijd.
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:25 schreef Breach het volgende:
Sjimz, misschien weet jij dat wel. Heb je als agent het recht om cameramensen weg te sturen als zij niet direct bovenop het slachtoffer staan en dus hulpverleners niet belemmeren?
Wat te denken van Spanje met de ETAquote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Italië.
En een geval als vandaag heb ik ook al gezien in Frankrijk, Belgie, VS en volgens mij zelfs een keer Mexico. Dit soort gekken (er vanuit gaande dat dit bewust was) zie je overal.
Ja, maar heb je dan als politie wel het recht om ze te vorderen. Aangezien ze (buiten het ethische aspect) niets verkeerd doen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Niet voldoen aan bevel of vordering, je kan ze zelfs nog tijdelijk in verzekering stellen door ze bijvoorbeeld aan een lantaarnpaal/trekhaak vast te boeien.
Ja, belemmeren van de hulpverleners.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar heb je dan als politie wel het recht om ze te vorderen. Aangezien ze (buiten het ethische aspect) niets verkeerd doen?
Maar dat doet, bijvoorbeeld, deze cameraman toch niet echt. Ik verbaas me erover dat in Nederland, die agenten altijd zo panisch tekeer gaan zodra er iets gebeurd, dat men niet mag filmen of weg moet gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, belemmeren van de hulpverleners.
wat een beeldenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:22 schreef sjimz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Ik ook niet. Heel gek, want zoals ik net al zei. Normaliter trek ik me dit niet zo aan, maar dit heeft vreemd genoeg toch wel een soort van impact.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef sjimz het volgende:
Ik wilde de stad in gaan maar ik twijfel ernstig.
Vind het niet echt meer toepasselijk om feest te gaan vieren.
Dan zeg ik: slecht van de mensen die voor de veiligheid van dit hele gebeuren moeten zorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef sjimz het volgende:
Hij schijnt dus heel de route gevolgd te hebben.
Ik zeg: Een bewustje.
Ja dat is echtquote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef RayMania het volgende:
Je ziet gewoon iemand met een fototoestel bukken om een slachtoffer te fotograferen....
hetzelfde hier.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
Ik ga toch maar even de stad in maar zal het een stuk minder laat maken.
Hier precies hetzelfde. Weet ook niet hoe dat komt. Ga zo wel nog even de stad in, maar het is wel heel anders met zoiets in je achterhoofd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heel gek, want zoals ik net al zei. Normaliter trek ik me dit niet zo aan, maar dit heeft vreemd genoeg toch wel een soort van impact.
Ik ga helemaal niet naar de vrijmarkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je loopt toch wel met een ander gevoel buiten op zo'n vrijmarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |