Helaas ja. Maar in ieder geval kan ik nu gerust een weekje naar Praag. Dat zal me zeker goed doen.quote:
Jammer man. Nu kan je wel mooi bij al je vriendinnen langsquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Vier je mijn verjaardag dan ook meteen op de dag dat je vertrekt?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Bedoel je dat d'r auto een mooie uitlaatpijp heeft?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze zal vast goed kunnen pijpen. Dat is het belangrijkste.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:05 schreef Grulez het volgende:
Mn buurman had nogal irritante harde muziek aan. FF Esham II opgezet met de bass open. Toen was het ineens stil aan de over kant![]()
Toch niet naar het Museumplein hequote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
Brak
Even wakker worden en dan maar weer de stad in.
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toch niet naar het Museumplein he
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:19 schreef venomsnake het volgende:
Heb je Swine Flu?
Jij hebt er nu ook last vanquote:Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij lijden mensen hier aan Sjimz-flu met die slechte grappen de hele tijd.![]()
De oplossing staat al in je naam.quote:
Je bedoelt de oorzaakquote:Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De oplossing staat al in je naam.
Ik ben voornamelijk @ Leidseplein en Weteringplantsoen te vinden.quote:
HAFCA en ik leven aan de andere kant van de spiegel.quote:
5 mei zul jij wel in Wageningen vieren --> C-Mon & Kypskiquote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen actieve Koninginnedag (en dus ook geen Koninginnenacht gehad) voor mij, een beetje uitzieken zodat ik met wat energie een weekend Texel + 5 mei in kan gaan.
Ga zo wel ff de 'stad' in en even daar kijken ofzo
Natuurlijk. De dag dat Wageningen even de grootste en leukste stad van Gelderland isquote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
5 mei zul jij wel in Wageningen vieren --> C-Mon & Kypski
Dag Ray.quote:
Kwestie van tijd, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Varkensgriep in Nederland bevestigd.
Ligt eraan hoe snel het inderdaad overdraagbaar blijkt te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kwestie van tijd, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Aan het reanimeren te zien wel jaquote:
De geïnfecteerde komt dus uit Mexico. Volgens mij duurt de overdraging naar mens vrij lang en is de incubatietijd ook lang.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het inderdaad overdraagbaar blijkt te zijn.
Een lange incubatietijd is gevaarlijk. Wat de overdrachts-ratio is, is nog niet bekend volgens mij.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
De geïnfecteerde komt dus uit Mexico. Volgens mij duurt de overdraging naar mens vrij lang en is de incubatietijd ook lang.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel mensen er echt overlijden door deze griep en in welke leeftijdscategorie dat is (ouderen en kinderen?).quote:Op donderdag 30 april 2009 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een lange incubatietijd is gevaarlijk. Wat de overdrachts-ratio is, is nog niet bekend volgens mij.
Nee, heel gering. Kansloze maatregel.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik lees het net van die Egyptische regering. Die willen/gaan alle varkens afmaken als voorzorgsmaatregel, maar die varkens hebben toch geen invloed (meer) op het overdragen?
Die agent heeft zeker geluk gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Klein wondertje, als je die fietser nog zo weg ziet rijden.
Die fietserquote:Op donderdag 30 april 2009 12:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)249?mode=popupplayer
Klein wondertje, als je die fietser nog zo weg ziet rijden.
Sowieso is bijna elk vest kogelvrij, kogelwerend is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef RayMania het volgende:
Een kogelvrijvest helpt ook lekker tegen zo'n auto.
Ik wist hetquote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef RayMania het volgende:
Een kogelvrijvest helpt ook lekker tegen zo'n auto.
Betweterquote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso is bijna elk vest kogelvrij, kogelwerend is een ander verhaal..
Misschien niet eens een terrorist.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wist het, maar ik moet toch iets hebben!
Mag je al zeggen dat het de slechtste terrorist ooit is? Hij miste, gelukkig maar, die bus wel enorm... Moet toch wel een bom in liggen?
Nou, als er mensen overleden zijn, dan heeft hij of zij toch een bepaald doel bereikt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag je al zeggen dat het de slechtste terrorist ooit is? Hij miste, gelukkig maar, die bus wel enorm... Moet toch wel een bom in liggen?
quote:
Als hij al bewusteloos was voordat hij tussen de menigte massa in kwam heeft een aanrijding ergens anders buiten het afgezet gebied er voor gezorgd.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grote kans van wel.
Waarom ga je anders in een vol publiek rijden op K-dag?
Ik weiger om in angst te leven.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ziet er heel bizar uit hoor, fuckin he.
Er gaat toch niets gebeuren op 4 mei he.
I lol'dquote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste "Even Apeldoorn bellen" via sms binnen komt
Als je bewusteloos bent dan verslapt je lichaam en dan kan je het gas dus niet indrukken.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Als hij al bewusteloos was voordat hij tussen de menigte massa in kwam heeft een aanrijding ergens anders buiten het afgezet gebied er voor gezorgd.
Misschien stond z´n voet op het gas of zo.
Al denk ik ook wel dat het met opzet is gedaan, maar je kan het niet helemaal uitsluiten toch.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Als hij al bewusteloos was voordat hij tussen de menigte massa in kwam heeft een aanrijding ergens anders buiten het afgezet gebied er voor gezorgd.
Misschien stond z´n voet op het gas of zo.
Al denk ik ook wel dat het met opzet is gedaan, maar je kan het niet helemaal uitsluiten toch.
quote:Update 12:32: De automobilist is meegenomen naar het politiebureau voor verhoor. De man is zelf gewond geraakt. Volgens de politie is de man vermoedelijk zelfs door twee afzettingen gereden.
Da´s wel zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je bewusteloos bent dan verslapt je lichaam en dan kan je het gas dus niet indrukken.
Gadver wat een enge/kille/smerige foto. Moet die hier blijven staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |