Ja, er waren er al twee dus toen dacht ik van ik maak er nog één.quote:
Doet er eens wat aanquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, er waren er al twee dus toen dacht ik van ik maak er nog één.
Mijne is al dicht.quote:
sjimz heeft geen eens een taart erin gezetquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijne is al dicht.
Ik had wel de stomste taart maar mijn TT compenseerde dat weer wel.
Gewoon vet cool toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:24 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom eigenlijk die wortel in je avatar?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:30 schreef Riro het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis, nogmaals gefeliciteerd!
quote:
Ik moest lachen.quote:
Oh kom ik zomaar je 5 noten tegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mooie meid toch of zou sjimz hem te vinden? Ik wil natuurlijk niet mn 6e noot krijgen
In het lichaam van die trollquote:
Als ik geen vlaggetje vind wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:48 schreef _Mike_ het volgende:
Paaskonijn pussy, morgen avond oefenen hattrick roggelen?
Ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef Grulez het volgende:
ik ben slapen.
quote:
Wortel -> Eten -> Konijnquote:Op woensdag 29 april 2009 00:24 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom eigenlijk die wortel in je avatar?
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef RayMania het volgende:
Gooi ik nog even een glas bier over de pooltafel in de Mick.
Beter dat dan dat je een pooltafel over je glas bier gooit!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef RayMania het volgende:
De tering, wat ben ik brak.
Gooi ik nog even een glas bier over de pooltafel in de Mick.
Kom je volgende week woensdag mee?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je een pooltafel over je glas bier gooit!
Hij komt niet eens boven de pooltafel uitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je volgende week woensdag mee?.
Jij bent de Koningin?quote:
Slechtquote:
Zoietsquote:
Er is er één op zijn teentjes getraptquote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Priceless dit
Blight schrijft een supermooi verhaal over zijn nieuwe fiets. Vervolgens meldt de verkoper zich.
Afgezet door de Fietspiraat
Het zal je bedrijf zijn inderdaad. Dan is het wel logisch dat je daar niet zo heel blij mee bent.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
Die Fietspiraat heeft ook wel gewoon gelijk, lijkt me het beste om even de naam in de TT te veranderen.
quote:
Prachtig topicquote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Priceless dit
Blight schrijft een supermooi verhaal over zijn nieuwe fiets. Vervolgens meldt de verkoper zich.
Ja tochquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
Ik heb flink moeten investeren om bij de crew te komen, natuurlijk bouw ik al wel pensioen op, maar pas bij 1500 notes is de investering eruit en kan ik echt gaan verdienen. Gelukkig levert een ban bonus op.
Daarom begrijp ik ook niet waarom D-K mij van marchanderen beschuldigde, meer notes = meer geld. Spam is helemaal mooi hoor, belastingvrije bonus.quote:
Kut topic Jennifer Aniston staat er geen eens inquote:
Goed topic is dat.quote:
quote:
Ga je vanavond ook in de Mick kijken Raymania?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je volgende week woensdag mee?.
soms inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zitten soms echt pareltjes bij daar bij de Klaagbaak.
hele topic wegquote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Priceless dit
quote:
Zuur is datquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Klinkt tofquote:Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Heb dat ook al iets vaker gehoord dan me lief is. Kut dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |