Helaas ja. Maar in ieder geval kan ik nu gerust een weekje naar Praag. Dat zal me zeker goed doen.quote:
Jammer man. Nu kan je wel mooi bij al je vriendinnen langsquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Vier je mijn verjaardag dan ook meteen op de dag dat je vertrekt?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb de baan niet gekregen. Ze vonden me de sterkste kandidaat maar ze vonden dat ik nog teveel zou moeten leren ofzo. Geen van de kandidaten is dus aangenomen. Lekker dan.
Om mezelf op te vrolijken net een ticket naar Praag geboekt en betaald. 27 mei t/m 2 juni.![]()
Lekker m'n verjaardag vieren in Praag en hopelijk ook de bekerwinst en titel van Slavia vieren!
Bedoel je dat d'r auto een mooie uitlaatpijp heeft?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze zal vast goed kunnen pijpen. Dat is het belangrijkste.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:05 schreef Grulez het volgende:
Mn buurman had nogal irritante harde muziek aan. FF Esham II opgezet met de bass open. Toen was het ineens stil aan de over kant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |