volgens mij is het idd ook gewoon een t-shirt ipv een voetbalshirt..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef ganzenherder het volgende:
Dat kán inderdaad geen wedstrijdshirt zijn![]()
Lijkt zo'n reclamestrook die op de voorkant van de chipszak zit als je hem in de supermarkt koopt die je er zo af kan trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Het lijkt ook zo'n plastic achtige strip die loslaat als je het 5+ keer wast ofzo.
Ook dat klopt ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lijkt zo'n reclamestrook die op de voorkant van de chipszak zit als je hem in de supermarkt koopt die je er zo af kan trekken
Dat was echt een feest terwijl ik alleen het laatste kwartier op de radio heb gehoord....quote:
29 April 2007 op de Radioquote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was echt een feest terwijl ik alleen het laatste kwartier op de radio heb gehoord....
ja.. mijn god wat was het spannend.. nooit luister ik voetbal via de radio.. maar toen welquote:
Damn, alweer twee jaar geleden... Wat een mooie dag was het toenquote:
Ik zat toen in de Euroborg bij FC Groningen - Utrecht. Een potje dat nergens over ging, niemand hield zich bezig met die wedstrijd, alleen maar lui met elkaar radio luisteren, verbaaste oooooh's door het hele stadion bij de tussenstanden op het scherm, geweldig en niemand die nou precies wist wie er elke keer weer kampioen was.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja.. mijn god wat was het spannend.. nooit luister ik voetbal via de radio.. maar toen wel
Zat in het stadion, beste vriend was zó ziek van de week ervoor dat ie niet meeging naar het stadion. Telefoon in de auto laten liggen en bij terugkomst bleek ik 17 gemiste oproepen en 34 sms'jes te hebben of zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n feest gaat het vandaag niet worden. Geen enkele koninginnenacht zal ooit nog in de schaduw kunnen staan van die van 2007
mij wel meer dan 5 jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Wat een mooi nieuw uitshirt
29 april 2007, de dag die me 5 jaar van m'n leven kostte....... maar het was het waard
Dat maakt dit shirt ook mooi. Die blokjes vind ik wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
Wel een mooi shirt hoor, maar ik vind het shirt van Kroatie met de streep blokjes dan ook erg mooi.
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:
29 april 2007, de dag die me 5 jaar van m'n leven kostte....... maar het was het waard
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.
Ik zie mezelf nog staan met mijn armen in de lucht op de tribune bij die bal van Huntelaar net over of naast ergens rond de 85ste minuut. Wat een dramatische dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.
quote:Vitesse wil Schreuder niet kwijt aan lonkend PSV
Alfred Schreuder is een belangrijke gegadigde om bij PSV één van de twee assistenten te worden van Fred Rutten. Vitesse wil de voormalig prof echter het liefst behouden, terwijl ook FC Twente nog op de loer ligt. Dat meldt Voetbal International.
quote:Ook PSV bekijkt gewilde Cissé
Sekou Cissé lijkt bezig aan zijn laatste weken in dienst van Roda JC. De aanvaller wordt gevolgd door diverse clubs en sprak reeds met FC Twente, terwijl nu ook PSV zich in het rijtje met geďnteresseerde clubs heeft gevoegd.
De linkerspits is op de hoogte van de warme belangstelling uit Eindhoven, zo vertelt hij in de Voetbal International. "Ik weet dat ze me laatst bekeken hebben. PSV is geen club waar je nee tegen zegt, natuurlijk. Maar eigenlijk ga ik het liefst naar het buitenland."
quote:Rutten hoopt Méndez te behouden voor PSV
Edison Méndez kan op korte termijn een voorstel verwachten om zijn contract te verlengen. De middenvelder kreeg aanvankelijk te horen dat hij moest vertrekken bij PSV, maar de nieuwe trainer Fred Rutten wil graag met hem door.
Volgens Voetbal International ziet Rutten in Méndez een belangrijke schakel voor volgend seizoen. De Ecuadoriaan heeft nog een verbintenis tot medio 2010, maar PSV zal in de komende weken met hem om de tafel gaan om contractverlenging te bespreken.
Pff inderdaad. En aangezien hij aangeeft liever naar het buitenland te gaan heb ik ook goede hoop dat dat gaat gebeuren. Er is vast wel een middenmoter in Frankrijk die hem wil hebben en een vorstelijk salaris kan bieden.quote:
Alleen maar slecht nieuws, heb Rutten ook gelijk een stuk lager zitten, Mendez contractverlenging gevenquote:
Omdat Mendez één goede wedstrijd gespeeld heeft dit seizoen mag hij blijven? Heb je hem de andere 30 niet keihard zien falen?quote:
ach ik verwacht toch dat Cissé als back-up gehaald gaat worden..quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind ook pro-Mendezen mss ook wel pro-Cissé. Als Roda JC degradeert dan is hij ws cheap op te halen en mijn inziens mss wel een betere optie dan Elia/Arnautovic, waar je de hoofdprijs voor betaald. Sowieso een betere optie dan Beerens en wie weet wat hij nog laat zien als hij in een fatsoenlijk team speelt.
Waag het niet om mij met dat stuk stront te vergelijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef ganzenherder het volgende:
Allemaal Rekertjes bij elkaar hier
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind ook pro-Mendezen mss ook wel pro-Cissé. Als Roda JC degradeert dan is hij ws cheap op te halen en mijn inziens mss wel een betere optie dan Elia/Arnautovic, waar je de hoofdprijs voor betaald. Sowieso een betere optie dan Beerens en wie weet wat hij nog laat zien als hij in een fatsoenlijk team speelt.
laten zien dan............quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef ganzenherder het volgende:
Och, driekwart van de mensen hier vond Pieters ook al een geweldige aankoop. Allemaal Rekertjes bij elkaar hier
Dit dusquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenVolgens mij zit ik in het verkeerde topic te posten
TJEMIG DIE GANZENHERDER IS WEL EEN ONGELOOFLIJKE AZIJNPISSER ZEG!! IK HOOP DAT JE VOOR DE REST NIET ZO ZWARTGALLIG IN HET LEVEN STAAT ENZO!!1!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenVolgens mij zit ik in het verkeerde topic te posten
Daarom, wieberen met die gast, hij wil zelf ook weg en neemt geen genoegen met een rol in de breedte.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef ruud.nl het volgende:
In de grote wedstrijden is Mendez vaak wel een toegevoegde waarde, juist vanwege z'n felheid.
De rest van het seizoen heb je echter geen drol aan hem.
Leer anders ff lezenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom, wieberen met die gast, hij wil zelf ook weg en neemt geen genoegen met een rol in de breedte.
Was je in Tilburg of Amsterdam?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog staan met mijn armen in de lucht op de tribune bij die bal van Huntelaar net over of naast ergens rond de 85ste minuut. Wat een dramatische dag.
Bakkal!quote:Afellay vraagteken bij PSV
EINDHOVEN - Het is onzeker of Ibrahim Afellay zondag met PSV kan spelen in de thuiswedstrijd tegen NEC. De middenvelder is nog niet volledig hersteld van een beenblessure die hij vorige week bij Heracles Almelo opliep.
Coach Dwight Lodeweges mist ook de geschorste Balazs Dzsudzsak. Mike Zonneveld liep vrijdag op de training een enkelkwetsuur op en is evenmin inzetbaar. Jeremy Bréchet, de vrije verdediger, is wel weer volledig fit.
Op de plaats van Dzsudzsak, aan de linkerkant, speelt Danko Lazovic. Dat maakte Lodeweges alvast bekend. Het ligt voor de hand dat Otman Bakkal de eventuele stand-in van Afellay is.
Scherp blijven
PSV heeft nog een minieme kans om tweede te worden. Dan moet het de twee resterende duels winnen en mag FC Twente hooguit één en Ajax hooguit twee punten halen. ''Laten we daarom voor de zekerheid maar scherp blijven'', zei Lodeweges.
Lodeweges zit zondag voor de laatste keer bij een thuiswedstrijd van PSV op de bank. Volgend seizoen is hij coach van NEC.
Nee droevermans danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kerel speelt zo weinig tegenwoordig dat ik zijn naam niet meer kan spellen
Als ze hem dan een part-time contract geven vind ik het goed. Dan hoeft hij alleen de toppers en Europese wedstrijden te spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef neilpad het volgende:
KOEF
JD: 'Goede vervanger voor Méndez kost PSV een vermogen'
En zo is het maar net. Hij wordt onderschat en is niet zo maar 1,2,3 te vervangen voor een appel en een ei.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef sjimz het volgende:
Wel mooi dat tractorprofiel.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Pranjic aantrekken en het plaatje is compleet
en wie de naai zit er dan in de laatste wedstrijd dit seizoen op de bank tegen Vitesse?quote:Lodeweges zit zondag voor de laatste keer bij een thuiswedstrijd van PSV op de bank.
Raymond Atteveld, de trainer van ADO die tegen Vitesse spelen de laatste speelrondequote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
@ Dylan Dog ... Nijland middenvelder? Die gast was toch aanvaller?
[..]
en wie de naai zit er dan in de laatste wedstrijd dit seizoen op de bank tegen Vitesse?
Ajoh, PSV zal wel weer vreselijk slecht voetballen en alsnog winnen, zoals tegen Heracles.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zie dat NEC ook nog in de race voor play-offs is. Hopen dat onze mannen scherp zijn en de plaatsing voor Europees ze niet naar het hoofd gestegen is
Zonde dat Bakkal zo weinig speelt. Is één van de weinige goede voetballers bij PSV.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef dndiek het volgende:
Zou Bakkal eindelijk weer eens kunnen spelen, is ie geblesseerd.....
Kaj Velda en Romario Sabajo zitten bij de selectie
Eensch.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mendez met een vrije rol op het middenveld met Culina en Simons als bescherming.
Denk ik.
1-0 Twente, dus we gaan voor de 3e plaats.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef sjonbeton het volgende:
ook fijn dat ajax en twente nog tegen elkaar moeten. Stel dat ze vandaag beide verliezen. Het beste zou dan zijn als ze gelijk speelden tegen elkaar, dan worden we 2e op doelsaldo, en anders worden we 3e. Mits we zelf winnen natuurlijk
Hij geeft nog wel een pingel aan NEC bij 90+3 ofzo.quote:
3-0 zouden we met 9 man sowieso vasthouden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:12 schreef GustavFTW het volgende:
scheids drukt wel zn stempel (al dan niet terecht) op de wedstrijd zo.
PSV onterecht afgekeurd doelpunt en penalty onthouden, maar wel 2 verdiende rode kaarten.
Nee met 12 tegen 9 is het niet al te moeilijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef endr0me het volgende:
En de goal, compleet onverdiend NEC verdiende het niet
nooit rekenen op de basisschool gehad?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus Ajax nu ook +35?
we hebben al een beter doelsaldoquote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef GustavFTW het volgende:
Sowieso om ajax voorbij te gaan moet PSV winnen en Ajax verliezen dus dan hebben we automatisch een beter doelsaldo.
2 weekjes later beginnen is toch wel handig meegenomenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef mcyodogg het volgende:
En bovendien is het alleen om de sportieve eer. Het gaat niet echt meer ergens om. Misschien een kwalificatie rondje in de Europa League meer of minder.
Scheelt ons toch al bijna 5 punten per seizoen.quote:
Wel zelf nog even winnen he.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
Als Twente volgende week wint zijn we ajax voorbij
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Scheelt ons toch al bijna 5 punten per seizoen.
Dat is denk ik nog het grootste probleem.quote:
Dat moet toch wel lukken tegen Willem II?quote:
Ze zijn iig al veilig. We kunnen trouwens ook nog 4e worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken tegen Willem II?
Gewoon met een positief gevoel het laatste voetbalweekend in gaan. Dat komt wel goedquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze zijn iig al veilig. We kunnen trouwens ook nog 4e worden.
dat is een zeer reële optie gezien we nu 4e staanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze zijn iig al veilig. We kunnen trouwens ook nog 4e worden.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:49 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
dat is een zeer reeële optie gezien we nu 4e staan![]()
5e kunnen we inderdaad ook nog werden
Misschien vertelt ie vanavond in Studio Voetbal meer daarover.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Frey het volgende:
Gelukkig is Dzsudzsak er volgende week weer en hopelijk ook Afellay.
Ik neem hem kwalijk dat het een falende mongool is, meteen na de 1-0 zei ik al dat hij weer goed stom bezig was door onnodig geel te pakken en dat dat ons nog kon opbreken. En meteen daarna pakt hij wéér een stomme gele kaartquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Zapper het volgende:
Een beetje dom van Lazovic
Speelde nog wel aardig wat ik er van heb gezien. En als het 1-0 blijft neemt niemand hem wat kwalijk. En nu terecht wel ja
Oow jawel stomme idioot dat het isquote:Op zondag 3 mei 2009 16:36 schreef Zapper het volgende:
Een beetje dom van Lazovic
Speelde nog wel aardig wat ik er van heb gezien. En als het 1-0 blijft neemt niemand hem wat kwalijk. En nu terecht wel ja
3 punten in plaats van 1 punt levert 2 punten verlies op en geen punt in plaats van 1 punt scheelt 1 punt, dus op zich kan het welquote:
Nee, stond op 1 lijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef ruud.nl het volgende:
Die afgekeurde goal was trouwens toch terecht afgekeurd vanwege buitenspel?
Otman heeft toch een blessure, dacht ik gelezen te hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef Rucebo het volgende:
Liesveld, wat een debiel.
Zelfde geldt voor Lazovic en Mendez trouwens.
STEL BAKKAL EENS OP!
quote:
Als hij fit is speelt Mendez ook...quote:Op zondag 3 mei 2009 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Otman heeft toch een blessure, dacht ik gelezen te hebben
Ja, praat het maar weer goedquote:Op zondag 3 mei 2009 18:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik bedoel natuurlijk over 't algemeen he, niet als-ie geblesseerd is
.
Bij driekwart van de eredivisiewedstrijden heb je meer aan een Bakkal dan aan een Mendez imo, en vandaag dus ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, praat het maar weer goed
Bakkal hoeft van mij niet in de plaats van Méndez te spelen hoor... Ik vind dat je zo'n speler als Méndez die zijn voet niet terugtrekt nodig hebt op het middenveld.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef GustavFTW het volgende:
PSV verliest weer es een keer punten in de blessuretijd..
Pfff net of lazoniets een fatsoenlijke penatly nam. Het lag niet aan Lazoniets dat die penalty zat.quote:
Oei oei, kom niet aan Olaquote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Pfff net of lazoniets een fatsoenlijke penatly nam. Het lag niet aan Lazoniets dat die penalty zat.
En ga Ola niet vergelijken met die waardeloze Servier![]()
Ik hoop toch dat die Lazoniets voor het laatst een wedstrijd in PSV tenue heeft gespeeld.
Ook hoe die reageert als hij de spelerstunnel inloopt. Wat een kleuter zeg.
Als Toivonen niet aan de bal is, vormt hij de ideale stoorzender: vrijwel altijd houdt hij één of twee verdedigers continue bezig. Daar kunnen Lazo + Koef (MAN wat is dat toch een slak) nog wat van leren.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef Rucebo het volgende:
Toivonen was ook weer niets vandaag. De eerste paar wedstrijden zeer aardig tegen de Graafschap en Volendam, maar niet een goede actie vandaag...
Eens. Oprotten met die gast. Rotte appel. Dit moet toch de druppel zijn. Lodeweges gaf goeie antwoorden op de Lazo-gerelateerde vragen na de wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem hem kwalijk dat het een falende mongool is, meteen na de 1-0 zei ik al dat hij weer goed stom bezig was door onnodig geel te pakken en dat dat ons nog kon opbreken. En meteen daarna pakt hij wéér een stomme gele kaartWat voor sufkut ben je dan?
Opflikkeren met die prutskut, evenals Mendez, ook volkomen onnodig rood en speelde weer op zijn oude niveau: kut met peren
Dat snap ik ook niet. Bakkal is één van de weinige goede voetballers bij PSV, maar hij speelt nooit.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef Rucebo het volgende:
Liesveld, wat een debiel.
Zelfde geldt voor Lazovic en Mendez trouwens.
STEL BAKKAL EENS OP!
Maar Bakkal is vaak genoeg wel fit geweest, en zat toen ook op de bank.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Bakkal was geblesseerd, die had anders gewoon gespeeld lijkt me.
Lazovic heeft na de wedstrijd naar verluidt een supporter op zijn gezicht geslagen. Het lijkt me dat hij niet meer voor PSV speelt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Lazovic heeft na de wedstrijd naar verluidt een supporter op zijn gezicht geslagen. Het lijkt me dat hij niet meer voor PSV speelt.
Wat een mafkees zeg. (als het waar is, zo niet dan is het nog steeds een mafkeesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Bakkal was geblesseerd, die had anders gewoon gespeeld lijkt me.
Dit slaat op zijn vertrek naar Schalke neem ik aan?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk spandoek. Jammer van de punt op de verkeerde plek.
Ik geloof het meteen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Scherpquote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuk spandoek. Jammer van de punt op de verkeerde plek.
Deed het zeer degelijk als rechtsback, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef neilpad het volgende:
[ afbeelding ]
Culina. wat een held. Ben hem vorig seizoen pas echt gaan waarderen.
Jammer dat hij vertrekt, hij had er makkelijk nog een jaartje aan kunnen plakken.
Dat zal Kromkamp wel gewoon worden. Vond dat hij het op zich niet verkeerd deed voordat hij geblesseerd raakte.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Deed het zeer degelijk als rechtsback, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen.
Als middenvelder vind ik hem nog steeds waardeloos ja, als ze hem nou nooit als back hadden geprobeerd had ik hem waarschijnlijk nog steeds afgebrandquote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Zapper het volgende:
Terwijl Culina hier toch vaak genoeg afgemaakt is, aankoopje Koeman toch?
idd wat een ongelooflijke randdebiel.. hopelijk rot ie echt heeel snel op.. grote strik erom en weg ermee..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef ruud.nl het volgende:
Beter hadden ze Lazovic ipv Culina afscheid laten nemen, wat een ongelooflijke debiel!![]()
Een kind van drie heeft nog meer verstand.![]()
ja volgens mij was ie terecht..quote:Die afgekeurde goal was trouwens toch terecht afgekeurd vanwege buitenspel?
Reker ontkent wel meerquote:
Zou ik wel een vreemde aankoop vinden.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef dndiek het volgende:
VoH voor 3 jaar naar PSV volgens Jack van Gelder
neen.. ik wil Marcus Berg in de spits en Toivonen erachter (indien Afellay vertrekt natuurlijk)..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou ik wel een vreemde aankoop vinden.
Een goede speler voor PSV maar wil je met Toivonen en VoH in de spits spelen?
ach dat doet ie wekelijks toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef KELDER het volgende:
en meteen weer via de sms ontkent door reker
ik vond het weer een genante vertoning dat jack zn programma moest vullen door te pochen met smsjes van zn vriendjes
Wel weer typisch ja.quote:
vandaar ook de 'weer', ik kijk het meestal al niet eens meer, de interessante stukjes lees je de volgende dag op internet. Maar, Ibi was er, dus ik gaf het weer eens een kansquote:
ik kijk het hopende op leuke uitspraken van Borst..quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef KELDER het volgende:
[..]
vandaar ook de 'weer', ik kijk het meestal al niet eens meer, de interessante stukjes lees je de volgende dag op internet. Maar, Ibi was er, dus ik gaf het weer eens een kans
Reker is gewoon een knakker.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel weer typisch ja.
Maar niet alleen Reker, ook Scheringa doet dat. Moet je je nou zo druk maken over een praatprogramma als bestuurder van een voetbalclub?
Borst = heldquote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk het hopende op leuke uitspraken van Borst..
quote:'Koevermans in beeld bij Feyenoord'
Volgens Radio Rijnmond zou Danny Koevermans opnieuw in de belangstelling staan van Feyenoord. De otterdamse club zou indien het financiele afspraken kan maken met de gemeente extra investeringen van een groep ondernemers willen aanwenden voor versterkingen. Koevermans zou daarbij nadrukkelijk op het lijstje staan om te gaan functioneren als diepste spits naast Makaay. Feyenoord zou echter vooral aanhikken tegen het salaris dat Koevermans bij PSV krijgt.
Als dit waar is, opbokken met die gastquote:quote:fReek schreef:
(...)
"Heb ik iets gemist? Wat is er tussen Lazovic en de supporters gebeurt?"
Hij zou bijna een supporter zijn aangevallen, toen deze Lazovic had beledigd, iets van 'had je shirt maar aangehouden' en 'k#tserviër'.
Van andere posters een samenvatting:
Zover ik weet heeft Lazovic geen fan op zijn gezicht geslagen.
Dat heb ik persoonlijk voorkomen namelijk. daarna stond hij nog handtekeningen uit te delen bij zijn auto. Wat daarna is gebeurd weet ik niet.
Dom dat hij zich zo liet provoceren en dat heb ik hem ook gezegd. Wat die "fan" betreft.... hij had ook gewoon z'n moet kunnen houden natuurlijk.
--------------------------------------------------------------------------------
Om het verhaal verder af te maken.
100 meter verder stond de betreffende persoon zijn gegevens te geven aan de stewards over het incident.
Aangezien ik de persoon ken loop ik naar hem toe om te vragen wat er gebeurd was.
Terwijl ik met hem aan het praten ben komt er een golf op ons afgereden. Lazovic springt uit die auto en komt samen met een maat van hem op die supporter afgerend. het is dat er 10 !! stewards stonden .. (niet overdreven ) want Lazovic draaide helemaal door en de stewards hadden de grootste moeite om hem tegen te houden.
er zijn dus geen klappen gevallen maar wel een trieste actie van lazovic.... verkopen die gast want ik hoef hem niet meer in een psv shirt te zien.
[Dit bericht is veranderd door Vak X PsV simply the best (op 4 mei 2009 00:22:44).]
Ook als het niet waar is, hoef ik hem niet meer in een PSV-shirt te zien.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:38 schreef MaatjeTho het volgende:
Even klakkeloos gekopieëerd van het netwerk:
[..]
Als dit waar is, opbokken met die gast
Dat dus. Blegh!quote:Op maandag 4 mei 2009 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook als het niet waar is, hoef ik hem niet meer in een PSV-shirt te zien.
Ik vroeg me al af of hij misschien met z'n hoofd bij de verkeerde sport was.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat dus. Blegh!
Hetzelfde geldt voor Méndez trouwens. Wat een domme, lompe overtreding maakte hij zeg
Ja hoor, het is dus toch waar, we zijn écht bij verheerlijking van de middelmaat aangekomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:29 schreef neilpad het volgende:
[ afbeelding ]
Culina. wat een held. Ben hem vorig seizoen pas echt gaan waarderen.
Jammer dat hij vertrekt, hij had er makkelijk nog een jaartje aan kunnen plakken.
Precies! Net zoals de halve selectie overigens maar dat is een andere kwestie.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook als het niet waar is, hoef ik hem niet meer in een PSV-shirt te zien.
Het is niet bepaald zijn eerste, die is dit seizoen imo al meerdere keren aan rood ontsnapt. Het is gewoon een lompe lul die 2 a 3 goede wedstrijden per jaar speelt en hij is nog een bron van onrust ook, samen met Lazovic eruit trappen, dan maar voor een dumpprijs.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat dus. Blegh!
Hetzelfde geldt voor Méndez trouwens. Wat een domme, lompe overtreding maakte hij zeg
ik vind em ook de rechtsback niet echt matig eerlijk gezegd.. ik vind em daar wel erg goed spelen..quote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, het is dus toch waar, we zijn écht bij verheerlijking van de middelmaat aangekomen.
Als je Culina al een held noemt....
Matige voetballer maar een goede prof die leuk is voor de breedte, goh,
Inderdaad, tegen elk aannemelijk bod weg doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet bepaald zijn eerste, die is dit seizoen imo al meerdere keren aan rood ontsnapt. Het is gewoon een lompe lul die 2 a 3 goede wedstrijden per jaar speelt en hij is nog een bron van onrust ook, samen met Lazovic eruit trappen, dan maar voor een dumpprijs.
Dat is de positie die hij het beste in lijkt te vullen ja. Maar ik vind hem zeker geen topback. Goed genoeg voor het gros van de wedstrijden in de eredivisie, dat wel, maar termen als "held" zijn echt niet van toepassing op hem, het spijt me zeer...quote:Op maandag 4 mei 2009 14:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind em ook de rechtsback niet echt matig eerlijk gezegd.. ik vind em daar wel erg goed spelen..
Sluit ik me bij aan. Ik was best fan van Culina. Niet omdat hij "de middenmoot ontsteeg" (om Grrrr's woorden te gebruiken), maar omdat het een no-nonsense speler was. Hij was nuttig, maar - toegegeven - voegde ook niet iets extra's toe. Als hij er in stond kon je er in ieder geval vanuit gaan dat er op die positie niet geblunderd werd (zoals Simons nog wel eens wil doen), dat de rust bewaard bleef en dat er - desondanks - wel op werklust gevoetbald werd. Lees: geknokt werd. Tel daarbij op dat Culina PSV altijd een warm hart heeft toegedragen sinds dat hij er verblijft en je komt uit op een gedegen, sympathieke voetballer.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef neilpad het volgende:
Vorig seizoen speelde Culina natuurlijk ook uitstekend voetbal voordat hij geblesseerd raakte en weken later veel minder terug kwam.
Ja, Reis en Manco zijn de verlossersquote:Op maandag 4 mei 2009 19:52 schreef sjonbeton het volgende:
Feyenoord wil Koevermans dus hebben. Helaas kan Feyenoord niks betalen, maar gelukkig hebben wij ons aller Jan die hem hoogstpersoonlijk zal inpakken en hem voor een prikkie weg zal doen. Hopelijk krijgt Reis volgend seizoen meer speeltijd, kvond hem wel aardig ballen toen ik hem voor het laatst zag spelen. Lazovic mag van mij ook verkassen
Nu krjigt hij van mij een harde (virtuelequote:Op maandag 4 mei 2009 08:38 schreef MaatjeTho het volgende:
Even klakkeloos gekopieëerd van het netwerk:
[..]
Als dit waar is, opbokken met die gast
strik erom.. als je niet wil ga je maar weg..quote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef neilpad het volgende:
Goed nieuws voor alle Mendez haters. Bij VI vertellen ze net dat hij nog steeds terug wil naar Zuid-Amerika.
Gelukkig vertellen ze bij VI wel meer onzinquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef neilpad het volgende:
Goed nieuws voor alle Mendez haters. Bij VI vertellen ze net dat hij nog steeds terug wil naar Zuid-Amerika.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef neilpad het volgende:
Zonde?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig vertellen ze bij VI wel meer onzin
Maar ik zou het zonde vinden.....
Heb ik niet gezegd.. Waarom je manco erbij haalt is mij sowieso een raadselquote:Op maandag 4 mei 2009 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, Reis en Manco zijn de verlossers![]()
Die presteren allebei geen kut, overhypte talentjes
Ik denk dat Koevermans de beste spits is die PSV op dit moment heeft. Lazovic is gewoon gestoord, en Toivonen is zwaar overschat. Die gast kan echt niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:12 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.. Waarom je manco erbij haalt is mij sowieso een raadsel. Ik vind dat Reis potentie heeft, wat niet betekent dat hij DE spits van psv moet worden volgend seizoen. Ik ga ervan uit dat koevermans en lazovic vertrekken (lees: hoop) en dat psv daar 1 goeie spits voor terughaalt. Toivonen is nou ook niet bepaald productief..
Alleen is koevermans zo traag.. Als ik ook lees dat psv vennegoor wil terughalen dan kunnen ze net zo goed koevermans houden.. Zelfde type speler. Ik denk dat toivonen beter achter de spits kan spelen, met een snelle spits bij hem. Afellay zal wel vertrekken en dan kan Toivonen daar spelen, ik geloof dat hij bij malmo ook zo speelde. Wie die spits moet worden is mij voorlopig nog een raadsel, maar goed je weet ook niet of rutten in dezelfde soort formatie gaat spelen als lodeweges.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk dat Koevermans de beste spits is die PSV op dit moment heeft. Lazovic is gewoon gestoord, en Toivonen is zwaar overschat. Die gast kan echt niks.
Koevermans is zeker traag. Maar als je hem een seizoen lang laat staan zal hij er zeker 20/25 inschoppen. Dat zie ik Toivonen niet doen. Misschien kan hij beter achter de spits spelen. Moet dat echter nog maar zien. Vond hem de eerste paar wedstrijden wel aardig spelen, maar daarna was het helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Alleen is koevermans zo traag.. Als ik ook lees dat psv vennegoor wil terughalen dan kunnen ze net zo goed koevermans houden.. Zelfde type speler. Ik denk dat toivonen beter achter de spits kan spelen, met een snelle spits bij hem. Afellay zal wel vertrekken en dan kan Toivonen daar spelen, ik geloof dat hij bij malmo ook zo speelde. Wie die spits moet worden is mij voorlopig nog een raadsel, maar goed je weet ook niet of rutten in dezelfde soort formatie gaat spelen als lodeweges.
Waarom vind je Toivonen beter dan Koevermans dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:14 schreef Buitendam het volgende:
Toivonen nu al afschrijven gaat me te ver.
Ik ben ook voor om Koevermans en Lazovic te laten gaan.
Ik denk dat als er chemie ontstaat tussen de buitenspelers Amrabat en Dzsudzsák, als spits zijnde Toivonen en de middenvelder achter hem Afellay/Bakkal? Het klinkt als een prima voorhoede.
Ik vind Toivonen meer techniek hebben. Met name zijn doorkopballen, maar ook zoals afgelopen zondag passen met de borst. Hij laat nu al zien dat ie behoorlijk wat kan met een bal, ik houd hoop dat ie dat komend seizoen laat zien met afwerken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom vind je Toivonen beter dan Koevermans dan?
Ik vind Toivonen ook wel een betere voetballer dan Koevermans. Hij kan absoluut meer met een bal, maar ik zie in hem geen topscorer. Koevermans daarentegen is een echte goaltjesdief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Toivonen meer techniek hebben. Met name zijn doorkopballen, maar ook zoals afgelopen zondag passen met de borst. Hij laat nu al zien dat ie behoorlijk wat kan met een bal, ik houd hoop dat ie dat komend seizoen laat zien met afwerken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind Toivonen ook wel een betere voetballer dan Koevermans. Hij kan absoluut meer met een bal, maar ik zie in hem geen topscorer. Koevermans daarentegen is een echte goaltjesdief.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk dat Koevermans de beste spits is die PSV op dit moment heeft. Lazovic is gewoon gestoord, en Toivonen is zwaar overschat. Die gast kan echt niks.
Ik sta nog steeds achter beide uitspraken. Toivonen is overschat. Die zou het wel even komen maken in Nederland, maar we hebben nog steeds bar weinig van hem gezien.quote:
Dat wel, maar met Amrabat en Dzsudzsák aan de zijkanten heb ik meer vertrouwen in een spits die ze ook voor hen lekker klaar kan leggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind Toivonen ook wel een betere voetballer dan Koevermans. Hij kan absoluut meer met een bal, maar ik zie in hem geen topscorer. Koevermans daarentegen is een echte goaltjesdief.
Maar daar heb je toch ook een 'nummer 10' voor. Afellay of Bakkal. Ik vind dat een spits vooral doelpunten moet maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wel, maar met Amrabat en Dzsudzsák aan de zijkanten heb ik meer vertrouwen in een spits die ze ook voor hen lekker klaar kan leggen.
Zeker weten, maar als je Amrabat en Dzsudzsák ook nog hebt, dan zou ik een spits gebruiken die zowel kan afmaken als de linker van Dzsudzsák weet te vinden, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch ook een 'nummer 10' voor. Afellay of Bakkal. Ik vind dat een spits vooral doelpunten moet maken.
Als PSV een spits in huis had die zowel kon afmaken als kon voetballen was ik het volkomen met je eens. Maar ik zie in Toivonen geen afmaker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker weten, maar als je Amrabat en Dzsudzsák ook nog hebt, dan zou ik een spits gebruiken die zowel kan afmaken als de linker van Dzsudzsák weet te vinden, bijvoorbeeld.
Met alleen de nummer 10 en de spits maak je i.m.o te weinig gebruik van de kwaliteiten van de buitenspelers.
Me neither. Hij heeft het gewoon nog niet waar kunnen maken, ondanks het feit dat hij al wel een aantal keer wist te scoren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als PSV een spits in huis had die zowel kon afmaken als kon voetballen was ik het volkomen met je eens. Maar ik zie in Toivonen geen afmaker.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Me neither. Hij heeft het gewoon nog niet waar kunnen maken, ondanks het feit dat hij al wel een aantal keer wist te scoren.
Maar vooral tegen de kleintjes heeft hij gescoord. Zelfde verhaal als Cvitanich bij Ajax.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Me neither. Hij heeft het gewoon nog niet waar kunnen maken, ondanks het feit dat hij al wel een aantal keer wist te scoren.
Tegen Ajax speelde hij ook goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar vooral tegen de kleintjes heeft hij gescoord. Zelfde verhaal als Cvitanich bij Ajax.
HAHAAHAHAquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tegen Ajax speelde hij ook goed.
Hij is nog wel te wisselvallig, maar naar mijn mening op dit moment veruit de beste keus als centrumspits.
In een half jaar kan je je toch wel een beetje laten gelden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
![]()
Hij staat er koud een half seizoen in hč?
Inderdaad. Tegen NEC was het ook helemaal niks op die actie met de bal op de borst na...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In een half jaar kan je je toch wel een beetje laten gelden.
In het begin was ik wel enthousiast over hem, maar de laatste weken is dat een beetje getemperd.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zoals ik al eerder zei, af en toe komt ie met steekballetjes, doorkopballen en stond hij diverse keren fysiek prima. Daarnaast heeft ie er 7 in gekegeld en dat is in 10 wedstrijden prima. Volgend jaar een heel seizoen met nóg beter ingespeeld te zijn + die buitenspelers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In een half jaar kan je je toch wel een beetje laten gelden.
In het begin was ik wel enthousiast over hem, maar de laatste weken is dat een beetje getemperd.
5 goals in 13 wedstrijden. Zo goed is dat toch nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zoals ik al eerder zei, af en toe komt ie met steekballetjes, doorkopballen en stond hij diverse keren fysiek prima. Daarnaast heeft ie er 7 in gekegeld en dat is in 10 wedstrijden prima. Volgend jaar een heel seizoen met nóg beter ingespeeld te zijn + die buitenspelers.
Oh boy.
EDIT: 5 goals, nog prima;)
edit m nogmaals want het zijn 13 wedstrijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Zoals ik al eerder zei, af en toe komt ie met steekballetjes, doorkopballen en stond hij diverse keren fysiek prima. Daarnaast heeft ie er 7 in gekegeld en dat is in 10 wedstrijden prima. Volgend jaar een heel seizoen met nóg beter ingespeeld te zijn + die buitenspelers.
Oh boy.
EDIT: 5 goals, nog prima;)
En ook nog tegen: De Graafschap, ADO, Volendam, Vitesse en Spartaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:57 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
edit m nogmaals want het zijn 13 wedstrijden
De eerste helft heeft er niemand zoveel op de keeper doorgejaagd als Toivonen, Babos werd er strontziek van. Daarnaast was die frommelactie op het begin van de wedstrijd voor 80% zijn verdiensten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegen NEC was het ook helemaal niks op die actie met de bal op de borst na...
Dat was een heel goede wedstrijd van Toivonen. Hij wist zelf niet te scoren, maar hij was heel belangrijk voor het team door veel te sleuren, hij wist vaak de bal goed vast te houden en dergelijkequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
HAHAAHAHA
Grapje zeker![]()
Toivonen was dramatisch tegen Ajax.
Ik haal Manco erbij omdat daar (net als Reis een jaartje of wat geleden) ook over gedaan wordt alsof hij zoveel toe zou voegen. Het is allemaal wishfull thinking. Als die gastjes écht potentie zouden hebben zouden ze allebei geen enkele moeite hebben gehad om op hun leeftijd bij dit PSV bij de wedstrijdselectie te zitten. Hoe anders is de werkelijkheid geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:12 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.. Waarom je manco erbij haalt is mij sowieso een raadsel. Ik vind dat Reis potentie heeft, wat niet betekent dat hij DE spits van psv moet worden volgend seizoen. Ik ga ervan uit dat koevermans en lazovic vertrekken (lees: hoop) en dat psv daar 1 goeie spits voor terughaalt. Toivonen is nou ook niet bepaald productief..
Idd, maar hij zei volgens mij wel op het begin voor dat hij liever in de spits speelt dan op nr10.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef rubbereend het volgende:
Toivonen was bij zijn vorige club toch ook niet de diepe spits maar meer aanvaller dan goaltjesdief? Hij had tot hij bij PSV kwam nog nooit met drie spitsen gespeeld.
Pleur op joh. Toivonen was dramatisch tegen Ajax.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat was een heel goede wedstrijd van Toivonen. Hij wist zelf niet te scoren, maar hij was heel belangrijk voor het team door veel te sleuren, hij wist vaak de bal goed vast te houden en dergelijke
Meerderheid van alle spelers scoort vooral tegen de kleintjes. Daar is Toivonen helemaal niet revolutionair in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar vooral tegen de kleintjes heeft hij gescoord. Zelfde verhaal als Cvitanich bij Ajax.
Ja, het is natuurlijk over het algemeen makkelijker om tegen de kleintjes te scoren. Maar Toivonen heeft in Nederland nog niet gescoord tegen clubs uit het linkerrijtje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meerderheid van alle spelers scoort vooral tegen de kleintjes. Daar is Toivonen helemaal niet revolutionair in.
Zou ik ook zeggen als ik de concurrentie aan zou met gaan met of Afellay of Lazovic/Koevermansquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Idd, maar hij zei volgens mij wel op het begin voor dat hij liever in de spits speelt dan op nr10.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik de concurrentie aan zou met gaan met of Afellay of Lazovic/Koevermans
Wat is Jan weer heerlijk subtiel he, die botte lul! Wéér dat arrogante, "wij bepalen wel of ze weg gaan of niet want ze hebben een contract". Ja, daar motiveer je mensen mee.quote:Edison Méndez lijkt niet van plan een nieuw contract te signeren bij PSV. De Eindhovense club ging eind vorige maand om tafel met de middenvelder uit Ecuador om te praten over verlenging van zijn huidige verbintenis, die medio 2010 afloopt.
'Edison heeft nogmaals aangegeven dat hij terug wil naar Ecuador', reageert algemeen directeur Jan Reker van PSV. De wens van Méndez verandert niets aan het voornemen van de club om hem in Eindhoven te houden. Zelfs als dat betekent dat hij volgend jaar transfervrij de deur uitloopt.
'Alles is nog open, ook die optie dus', zegt Reker. 'Onze nieuwe trainer Fred Rutten ziet in hem een belangrijke schakel in het elftal van komend seizoen en dus willen we Méndez hier houden.'
Reker geeft aan dat PSV ook toekomst ziet in Carlos Salcido. De 29-jarige verdediger uit Mexico gaf eerder dit seizoen ook aan dat hij niet meer gelukkig was in Nederland en dat hij wilde terugkeren naar zijn geboorteland.
'Carlos heeft dit seizoen bijna geen wedstrijd gemist, óók hij is een belangrijke speler voor PSV. Zijn contract loopt na dit seizoen nog drie jaar door, dus een vertrek van hem is niet aan de orde.'
dat is toch standaard? Als een speler een doorlopend contract heeft bepaald die speler niet of hij zomaar naar Ecuador gaat toch? Alle clubleiders roepen altijd om het hardst dat ze spelers/trainers aan hun contract willen houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is Jan weer heerlijk subtiel he, die botte lul! Wéér dat arrogante, "wij bepalen wel of ze weg gaan of niet want ze hebben een contract". Ja, daar motiveer je mensen mee.
Ach van Mendez weten we al maanden dat hij weg wil. En hij is zondag al begonnen met zich onmogleijk te maken. Hopelijk wil er nog een club een paar ton ophoesten.quote:En je maakt door zo'n houding ook nog eens de kans groter dat ze een breuk gaan forceren, wat meestal betekent dat je als club omlaag moet met je prijs.... Knap staaltje weer jantje!
Je hoort gewoon open te staan voor elk goed bod, niet met de hakken in het zand gaan staan voordat er überhaupt iets gebeurd is. Ik vind dat een kwalijke houding, zeg iets in de trant van "speler x heeft een doorlopend contract en wij willen hem niet kwijt maar als er een bod komt wat wij niet kunnen weigeren blabla". Zoietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is toch standaard? Als een speler een doorlopend contract heeft bepaald die speler niet of hij zomaar naar Ecuador gaat toch? Alle clubleiders roepen altijd om het hardst dat ze spelers/trainers aan hun contract willen houden.
[..]
Zelfde geldt voor Salcido, die heeft het hier ook gehad.quote:Ach van Mendez weten we al maanden dat hij weg wil. En hij is zondag al begonnen met zich onmogleijk te maken. Hopelijk wil er nog een club een paar ton ophoesten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou weet je... laat die Mendez ook maar oprotten dan, net als Lazovic en Maza.
precies en doe die Salcido er ook maar bij.. wie niet wil blijven gaat maar lekker weg.. PSV heeft niks aan spelers die weg willen, ongemotiveerd zijn of zich misdragen..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Inderdaad, Salcido draait ook een klote seizoen. Als die zich niet professioneel kan opstellen, moet hij maar optieften.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies en doe die Salcido er ook maar bij.. wie niet wil blijven gaat maar lekker weg.. PSV heeft niks aan spelers die weg willen, ongemotiveerd zijn of zich misdragen..
Eensch. Ik ga er sowieso vanuit dat komend seizoen een opbouw seizoen wordt met misschien nog wel slechtere resultaten dan dit jaar maar alle middelmaat en rotte appels moeten er gewoon uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |