volgens mij is het idd ook gewoon een t-shirt ipv een voetbalshirt..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef ganzenherder het volgende:
Dat kán inderdaad geen wedstrijdshirt zijn![]()
Lijkt zo'n reclamestrook die op de voorkant van de chipszak zit als je hem in de supermarkt koopt die je er zo af kan trekkenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Het lijkt ook zo'n plastic achtige strip die loslaat als je het 5+ keer wast ofzo.
Ook dat klopt ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lijkt zo'n reclamestrook die op de voorkant van de chipszak zit als je hem in de supermarkt koopt die je er zo af kan trekken
Dat was echt een feest terwijl ik alleen het laatste kwartier op de radio heb gehoord....quote:
29 April 2007 op de Radioquote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was echt een feest terwijl ik alleen het laatste kwartier op de radio heb gehoord....
ja.. mijn god wat was het spannend.. nooit luister ik voetbal via de radio.. maar toen welquote:
Damn, alweer twee jaar geleden... Wat een mooie dag was het toenquote:
Ik zat toen in de Euroborg bij FC Groningen - Utrecht. Een potje dat nergens over ging, niemand hield zich bezig met die wedstrijd, alleen maar lui met elkaar radio luisteren, verbaaste oooooh's door het hele stadion bij de tussenstanden op het scherm, geweldig en niemand die nou precies wist wie er elke keer weer kampioen was.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja.. mijn god wat was het spannend.. nooit luister ik voetbal via de radio.. maar toen wel
Zat in het stadion, beste vriend was zó ziek van de week ervoor dat ie niet meeging naar het stadion. Telefoon in de auto laten liggen en bij terugkomst bleek ik 17 gemiste oproepen en 34 sms'jes te hebben of zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n feest gaat het vandaag niet worden. Geen enkele koninginnenacht zal ooit nog in de schaduw kunnen staan van die van 2007
mij wel meer dan 5 jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Wat een mooi nieuw uitshirt
29 april 2007, de dag die me 5 jaar van m'n leven kostte....... maar het was het waard
Dat maakt dit shirt ook mooi. Die blokjes vind ik wel wat hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
Wel een mooi shirt hoor, maar ik vind het shirt van Kroatie met de streep blokjes dan ook erg mooi.
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:
29 april 2007, de dag die me 5 jaar van m'n leven kostte....... maar het was het waard
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.
Ik zie mezelf nog staan met mijn armen in de lucht op de tribune bij die bal van Huntelaar net over of naast ergens rond de 85ste minuut. Wat een dramatische dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij wel 10 jaar. En ik heb er letterlijk nog lang nachtmerries over gehad en slecht van geslapen. Ook het enige trauma waar ik bijna misselijk van word als ik er weer aan terugdenk, het gaat pas over als we op de laatste speeldag kampioen worden ten koste van jullie. En dat gáát ooit gebeuren.
quote:Vitesse wil Schreuder niet kwijt aan lonkend PSV
Alfred Schreuder is een belangrijke gegadigde om bij PSV één van de twee assistenten te worden van Fred Rutten. Vitesse wil de voormalig prof echter het liefst behouden, terwijl ook FC Twente nog op de loer ligt. Dat meldt Voetbal International.
quote:Ook PSV bekijkt gewilde Cissé
Sekou Cissé lijkt bezig aan zijn laatste weken in dienst van Roda JC. De aanvaller wordt gevolgd door diverse clubs en sprak reeds met FC Twente, terwijl nu ook PSV zich in het rijtje met geďnteresseerde clubs heeft gevoegd.
De linkerspits is op de hoogte van de warme belangstelling uit Eindhoven, zo vertelt hij in de Voetbal International. "Ik weet dat ze me laatst bekeken hebben. PSV is geen club waar je nee tegen zegt, natuurlijk. Maar eigenlijk ga ik het liefst naar het buitenland."
quote:Rutten hoopt Méndez te behouden voor PSV
Edison Méndez kan op korte termijn een voorstel verwachten om zijn contract te verlengen. De middenvelder kreeg aanvankelijk te horen dat hij moest vertrekken bij PSV, maar de nieuwe trainer Fred Rutten wil graag met hem door.
Volgens Voetbal International ziet Rutten in Méndez een belangrijke schakel voor volgend seizoen. De Ecuadoriaan heeft nog een verbintenis tot medio 2010, maar PSV zal in de komende weken met hem om de tafel gaan om contractverlenging te bespreken.
Pff inderdaad. En aangezien hij aangeeft liever naar het buitenland te gaan heb ik ook goede hoop dat dat gaat gebeuren. Er is vast wel een middenmoter in Frankrijk die hem wil hebben en een vorstelijk salaris kan bieden.quote:
Alleen maar slecht nieuws, heb Rutten ook gelijk een stuk lager zitten, Mendez contractverlenging gevenquote:
Omdat Mendez één goede wedstrijd gespeeld heeft dit seizoen mag hij blijven? Heb je hem de andere 30 niet keihard zien falen?quote:
ach ik verwacht toch dat Cissé als back-up gehaald gaat worden..quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind ook pro-Mendezen mss ook wel pro-Cissé. Als Roda JC degradeert dan is hij ws cheap op te halen en mijn inziens mss wel een betere optie dan Elia/Arnautovic, waar je de hoofdprijs voor betaald. Sowieso een betere optie dan Beerens en wie weet wat hij nog laat zien als hij in een fatsoenlijk team speelt.
Waag het niet om mij met dat stuk stront te vergelijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef ganzenherder het volgende:
Allemaal Rekertjes bij elkaar hier
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind ook pro-Mendezen mss ook wel pro-Cissé. Als Roda JC degradeert dan is hij ws cheap op te halen en mijn inziens mss wel een betere optie dan Elia/Arnautovic, waar je de hoofdprijs voor betaald. Sowieso een betere optie dan Beerens en wie weet wat hij nog laat zien als hij in een fatsoenlijk team speelt.
laten zien dan............quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef ganzenherder het volgende:
Och, driekwart van de mensen hier vond Pieters ook al een geweldige aankoop. Allemaal Rekertjes bij elkaar hier
Dit dusquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenVolgens mij zit ik in het verkeerde topic te posten
TJEMIG DIE GANZENHERDER IS WEL EEN ONGELOOFLIJKE AZIJNPISSER ZEG!! IK HOOP DAT JE VOOR DE REST NIET ZO ZWARTGALLIG IN HET LEVEN STAAT ENZO!!1!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier, alle middelmaat wordt aanbedenVolgens mij zit ik in het verkeerde topic te posten
Daarom, wieberen met die gast, hij wil zelf ook weg en neemt geen genoegen met een rol in de breedte.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:03 schreef ruud.nl het volgende:
In de grote wedstrijden is Mendez vaak wel een toegevoegde waarde, juist vanwege z'n felheid.
De rest van het seizoen heb je echter geen drol aan hem.
Leer anders ff lezenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom, wieberen met die gast, hij wil zelf ook weg en neemt geen genoegen met een rol in de breedte.
Was je in Tilburg of Amsterdam?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog staan met mijn armen in de lucht op de tribune bij die bal van Huntelaar net over of naast ergens rond de 85ste minuut. Wat een dramatische dag.
Bakkal!quote:Afellay vraagteken bij PSV
EINDHOVEN - Het is onzeker of Ibrahim Afellay zondag met PSV kan spelen in de thuiswedstrijd tegen NEC. De middenvelder is nog niet volledig hersteld van een beenblessure die hij vorige week bij Heracles Almelo opliep.
Coach Dwight Lodeweges mist ook de geschorste Balazs Dzsudzsak. Mike Zonneveld liep vrijdag op de training een enkelkwetsuur op en is evenmin inzetbaar. Jeremy Bréchet, de vrije verdediger, is wel weer volledig fit.
Op de plaats van Dzsudzsak, aan de linkerkant, speelt Danko Lazovic. Dat maakte Lodeweges alvast bekend. Het ligt voor de hand dat Otman Bakkal de eventuele stand-in van Afellay is.
Scherp blijven
PSV heeft nog een minieme kans om tweede te worden. Dan moet het de twee resterende duels winnen en mag FC Twente hooguit één en Ajax hooguit twee punten halen. ''Laten we daarom voor de zekerheid maar scherp blijven'', zei Lodeweges.
Lodeweges zit zondag voor de laatste keer bij een thuiswedstrijd van PSV op de bank. Volgend seizoen is hij coach van NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |