ze mogen ook altijd graag bluffenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel anders kunnen ze geen beslag leggen.
Deze situatie lijkt me toch wat ernstiger.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
ze mogen ook altijd graag bluffen
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Die sig van jou onder elke post. Die kan zo leuk zijn..
Nou pet, ik denk niet haar bank daarom zit te springen, als ze net haar baan is kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:31 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Nee muts, Logician kan dat toch voor haar doen als ze het zelf niet heeft? even je krediet op je betaalrekening operekken en afspraken maken en klaar
een betere wereld begint bij je zelfquote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Provinciaal het volgende:
En leen haar wat geld voor een sterilisatie aub.
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolkquote:Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
een betere wereld begint bij je zelf
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:54 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid en welvarend, het zijn juist mensen als ik die zich meer zouden moeten voortplanten, ipv van het achterlijke klootjesvolk
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad en al dat zielige gebash kan gewoon wegblijven.
TS vraagt serieus aandacht voor een probleem en dan kunnen alle zinloze vooroordelen achterwege blijven.
Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:39 schreef Fuente het volgende:
Als de deurwaarder op geen enkele manier wil meewerken, zit je helemaal klem.
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja die gaat alles meenemen en 't opslaan totdat er iemand komt die er nog iets voor wil geven.
Marktplaats staat er vol mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
't zal je verbazen wat mensen willen geven voor allerlei zooi.
Want ik hecht er waarde aan wat jij van mij denkt? Waarom zou ik erover liegen? Het punt blijft dat laaggeschoolde paupers zich niet zoveel zouden moeten voortplanten.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
Ik kan hier ook mooi gaan verkondigen dat ik miljonair ben..maar dat is net zo geloofwaardig als dat jij hoogopgeleid bent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |