Is niet verzonnen! Vrijdagavond komt ze gezellie bij me op bezoek. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:
Zo wereldschokkend is mijn klacht nu ook weer niet, maar ondanks de situatie toch zeer beklagenswaardig!quote:
Ga eerst nog even bij d'r vriendje langs om toestemming te vragen. Mocht hij je niet dood hebben geslagen kun je een stapje verder gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef enchufa het volgende:
[..]
Is niet verzonnen! Vrijdagavond komt ze gezellie bij me op bezoek. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Volgens mij is die al drie keer klaar gekomen bij het idee dat zijn lippen in de buurt kwam bij die van een vrouw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
TS heeft dit met een stijfe lul zitten typen
Ze heeft een Turks vriendjequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga eerst nog even bij d'r vriendje langs om toestemming te vragen. Mocht hij je niet dood hebben geslagen kun je een stapje verder gaan.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Enchufa topic
ik zit altijd met de broek omlaag voordat ik zijn topics open![]()
Ik kan hem niet zienquote:
Hoe hij uit die doodskist springtquote:
Moet ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Enchufa topic
ik zit altijd met de broek omlaag voordat ik zijn topics open![]()
daarom is het ook ''stijve''quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatjequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:
TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat
Correctie: TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat terwijl hij zelf ook een slet is die vreemd wil gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatje
Je moet zo'n strakke enchufa eruit gooien en dan je hoed richting haar hoofd gooien Kung lao stijlquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatje
Hehe, vrijdag gaan we inderdaad bij mij thuis oefenen. Ze is ook mijn danspartnerquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je moet zo'n strakke enchufa eruit gooien en dan je hoed richting haar hoofd gooien Kung lao stijl
Dan kun je behalve klappen ook enkele messteken verwachten.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:28 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Correctie: TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat terwijl hij zelf ook een slet is die vreemd wil gaan
Wattesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
we pakken elkaar regelmatig in de trein naar het werk toe en na het werk zien we elkaar ook regelmatig.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
we pakken regelmatig de trein naar het werk toe en na het werk zien we elkaar ook regelmatig.![]()
stijfequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |