Hoe hij uit die doodskist springtquote:
Moet ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Enchufa topic
ik zit altijd met de broek omlaag voordat ik zijn topics open![]()
daarom is het ook ''stijve''quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
TS heeft dit met een stijfe lul zitten typen
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatjequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:
TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat
Correctie: TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat terwijl hij zelf ook een slet is die vreemd wil gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatje
Je moet zo'n strakke enchufa eruit gooien en dan je hoed richting haar hoofd gooien Kung lao stijlquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:26 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik probeer haar warm te krijgen voor een trio met mijn schatje
Hehe, vrijdag gaan we inderdaad bij mij thuis oefenen. Ze is ook mijn danspartnerquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je moet zo'n strakke enchufa eruit gooien en dan je hoed richting haar hoofd gooien Kung lao stijl
Dan kun je behalve klappen ook enkele messteken verwachten.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:28 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Correctie: TS is een lul die een slet wil die vreemdgaat terwijl hij zelf ook een slet is die vreemd wil gaan
Wattesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
we pakken elkaar regelmatig in de trein naar het werk toe en na het werk zien we elkaar ook regelmatig.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef enchufa het volgende:
we pakken regelmatig de trein naar het werk toe en na het werk zien we elkaar ook regelmatig.![]()
stijfequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef murp het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |