Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
HOUD JE GORE BEK KUTSNOTNEUS (voor de sfeer)
Wel een voordeel dat Ashley Cole terug is, die zal naast het verdedigende, ook aanvallend meer brengen dan Bosingwa vanavond.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...
durf dan ook eens normaal te posten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de kans hier groter dat posts blijven staan? Ik heb al 4 browsers geprobeerd, telkens ben ik me posts weer kwijt.²
Ik heb vanavond amper serieuze kansen gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...
Denk niet dat iemand ze mist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de kans hier groter dat posts blijven staan? Ik heb al 4 browsers geprobeerd, telkens ben ik me posts weer kwijt.²
zijn sociale werkplaats posting was bijna legen...wait for it..... dary!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
durf dan ook eens normaal te posten.
Eto'o, Krkic, Henry die een penalty had moeten hebben...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb vanavond amper serieuze kansen gezien.
Chelsea gaat heus wel aanvallender spelen, maar het is geen kwestie van moeten.
Jah laten we 1 op 1 in Camp Nou gaan spelen en met 4-0 verliezen. Gewoon realistischquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een matige 1e wedstrijd zeg, zijn de chelsea fans echt trots op 7 man hangen in de eigen 16?
Zou je denken? Ik heb er voornl. zelf last van.quote:
Moeten ze toch wel kansen creeren en dat konden ze vandaag niet. Als ze willen winnen , moeten ze aanvallen en dan worden ze wel uitgecounterd.quote:
Wat heeft hij te zeggen?quote:
Idd, wat een tyfuswedstrijd zeg. Opbokken met dat 2 wedstrijden gedoe, gewoon 1 wedstrijd spelen na de poulefase.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heerlijke anti-climax wedstrijd weer. Typisch CL.
Hopen dat de Pers dan weer 2 keer scoort.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef Kopbal het volgende:
Finale Chelsea - Arsenal.
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik heb er voornl. zelf last van.²
laten we hopen. Zit niet te wachten op weer Selsea - Mansjesterquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef Kopbal het volgende:
Finale Chelsea - Arsenal.
Is toch een vrij magere score. Als je als tegenstander naar Camp Nou gaat teken je daar vooraf voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eto'o, Krkic, Henry die een penalty had moeten hebben...
Net of Guus het wat kan schelen of het een vermakelijke wedstrijd is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb bij vlagen toch echt wel genoten van Barca. Jammer alleen dat Chelsea er weigerde een wedstrijd van te maken. Tactisch is leuk Guus, maar een vermakelijke wedstrijd ook
Anders doet De Vin het wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hopen dat de Pers dan weer 2 keer scoort.²
Jij denkt zeker dat Chelsea met 10 man gaat aanvallenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een matige 1e wedstrijd zeg, zijn de chelsea fans echt trots op 7 man hangen in de eigen 16?
Daar geef ik hem gelijk in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat hij nog steeds de beste is van Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven etc.
Had ie toch gelijk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
ongelooflijk hoe die het elke keer uitspreektquote:
ook dat Tom hem niet durft te verbeterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ongelooflijk hoe die het elke keer uitspreekt
Ik was hem al aan het zoeken ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Ronald naar BayernDat was weer grappig
Ik vind het wel slim na zo'n drama wedstrijd is iedereen dan weer vrolijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
"Jij gaat er niet heen, want jij wilt niet werken in Duitsland."
"Nee."
Lachwekkend dat ze bij de NOS blijven denken dat clubs als Chelsea en Bayern voor Koeman in de rij staan.
Als coach heeft hij het bijna overal goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Szura het volgende:
Koeman is als analist net zo slecht als coach
Ja, ik ben naar Gordon in the Kitchen aan het kijken. Kewl.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
Ergens nog wat leuks op TV?
Zelfde gold voor Drogbaquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ondanks dat het voetballend matig was, heb ik toch wel kunnen lachen.
Daniel Alves leek elke 10 seconde op zeker dood te zijn. En toen vlak voor het einde toen Chelsea in de aanval was lag ie te rollen op de grond alsof hij net een betonblok op zijn rode koppie gekregen had. En zodra Chelsea de bal verloor, hoe raad je het, stond hij meteen op.
Die bal was net iets te hoog. Was moeilijk koppen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die kopkans van Bojan. Zo vogelvrij en nog weet ie 'm over het doel te krijgen.![]()
Ik heb chelsea anders niets mooi zien doen, alleen maar verdedigenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef RijstNatie het volgende:
Mooi gedaan van chelsea, hopelijk scoren ze in london
Chelsea
Dat lag meer aan Barcelona en de scheids dan aan Chelsea...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:09 schreef Suijk het volgende:
ook al is het afbreken, chelsea lukt het wel om geen tegen goals te krijgen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef mcwops het volgende:
welke song zit er in die samenvatting van de NOS (net afgelopen)
Vogelvrij betekent iets heel anders he, is je al eens uitgelegd geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die kopkans van Bojan. Zo vogelvrij en nog weet ie 'm over het doel te krijgen.![]()
Scheids was dramatisch. Had zowel Ballack als Puyol een 2e gele kaart moeten toekennen en Bosingwa trok Henry natuurlijk naar beneden. 100% penalty.
Ja, ik zei het eerder ook al. Ondanks de Hid spelen ze zoals ze al jaren doen: laf en gericht op 1 (bonkige) spits. Zonde.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat een club als Chelsea (met een enorm budget en geweldige spelers) zo defensief en laf speelt.
Eerste keer deze CL dat ze zo teruggetrokken speelden, en waarschijnlijk zie je ook weinig PL, waar het tegenovergstelde het geval is en 7 van de 10 ploegen zich ingraaft tegen Chelsea.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zei het eerder ook al. Ondanks de Hid spelen ze zoals ze al jaren doen: laf en gericht op 1 (bonkige) spits. Zonde.²
Prachtig, en volgende week gewoon weer naar huisquote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Barca-fappers proberen de avond te redden met een staaltje Chelsea-bashing.
Ik zet mijn geld op een finaleplaats voor Chelsea hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 02:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prachtig, en volgende week gewoon weer naar huisna een half uur weer met 3-0 achter op Stamford Bridge
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 02:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb mij in deze wedstrijd vooral verbaasd over het niveauverschil. Barcelona was op alle fronten superieur aan Chelsea, die met meer geluk dan wijsheid, blessures aan Barcelonakant en een helpende scheidsrechter wonder boven wonder zonder kleerscheuren dit duel uitkwam.
Barcelona was 3-4 klassen beter dan Chelsea, zelden heb ik zo een groot klasseverschil meegemaakt in een halve finale Champions League. Onbegrip ook voor Hiddink, hoe kan die man zo spelen, 90 minuten lang en dan niets doen om in te grijpen. Hij speelde echt met vuur want hij had ook met 3-0 geklopt kunnen worden.
De enige kans die Chelsea had kwam door een persoonlijk fout van Barcelona, dat was alles wat ze te bieden hadden 90 minuten, de rest was met 10/11 man alles tegen houden wat ze wonder boven wonder ook lukte.
Shreyas heeft volgens mij een andere wedstrijd gezien.Ik heb geen oppermachtig Barca gezien, als ze 2 echte 100% kansen gehad hebben is het veel geweest.quote:Op woensdag 29 april 2009 06:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Net Roda JC - Volendam, zo groot was het niveauverschil.![]()
Scheids pro-Chelsea..
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien danquote:Op woensdag 29 april 2009 06:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb geen oppermachtig Barca gezien
Dat heb ik niet gezegd, Puyol had er ook met rood afgekund hoor, maar neemt niet weg dat Barcelona een strafschop had MOETEN krijgen, iedereen zag dat Henry achterover getrokken werd.quote:
Ik ben zo objectief als het maar wezen kan, het zal me echt aan mijn reet roesten wie er wint van de 2.Ik ben niet zo iemand die naast mijn Nederlandse club nog voor een buitenlandse club is.Als Ajax niet speelt ben ik volledig neutraal als het om Europese wedstrijden gaat.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien dan![]()
Tip: Probeer iets objectiever naar een wedstrijd te kijken
quote:Guardiola: 'We hebben goede indruk achtergelaten'
Chelsea stapte dinsdagavond in het Camp Nou als morele winnaar van het veld. Terwijl Barcelona de wedstrijd grotendeels domineerde, wachtten de Londenaren geduldig op een counter of een fout in de verdediging. Didier Drogba was dicht bij een doelpunt, maar Víctor Valdés was op zijn hoede. "In Londen moeten we met dezelfde instelling het veld opgaan", vertelde trainer Josep Guardiola na afloop.
"Het resultaat staat vast. Je kan in de voetballerij niet zeggen dat je eigenlijk meer had verdiend", stelde Guardiola op de persconferentie vast. "Chelsea wist hoe we zouden spelen en had zich daarop ingesteld met zes spelers in de verdediging. Ondanks dat we niet gescoord hebben, hebben we toch een goede indruk achtergelaten. In Londen zal onze instellingen niet veranderen, onze speelstijl evenmin. We hoeven niet in zak en as te zitten omdat we niet gescoord hebben. Ik ben trots op mijn spelers."
"Het is nooit makkelijk om goed te spelen als de opponent niet wil mee voetballen", sloot de oud-middenvelder af. "Europese wedstrijden als deze kunnen op kleine details worden beslist, en in dat aspect zat het ons helaas niet mee. We hebben de laatste maanden veel wedstrijden gewonnen en het zelfvertrouwen is nog altijd bijzonder groot. We spelen altijd om te winnen. Dat is onze stijl. En ook zaterdag tegen Real Madrid zullen we er alles aan doen om drie punten mee te nemen."
Xavi was na afloop minder politiek correct in zijn antwoorden. "Het is jammer dat Chelsea met zo'n speelstijl naar het Camp Nou komt. Ook het optreden van de leidsman (Wolfgang Stark, red.) was dubieus. Sommige overtredingen waren echt een gele kaart waard maar hij stond van alles toe. En vervolgens geeft hij Touré Yaya geel voor protesteren. Er was maar één ploeg die speelde om te winnen en dat waren wij. Het zogenaamde fair play dat wordt gepromoot was hier absoluut niet aanwezig."
Ik vond de scheids maar matig. Het spel werd ontregeld omdat chelsea maar van die overtredingen mocht blijven maken. Hij had gewoon een paar keer geel moeten trekken voor die overtredingen om er zo een echte wedstrijd van te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, Puyol had er ook met rood afgekund hoor, maar neemt niet weg dat Barcelona een strafschop had MOETEN krijgen, iedereen zag dat Henry achterover getrokken werd.
Hij mocht ook wel wat vaker geel geven toen de Barcelona spelers telkens om kaarten vroegen. Deed hij eigenlijk maar 1x bij Toure en daarna niet meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond de scheids maar matig. Het spel werd ontregeld omdat chelsea maar van die overtredingen mocht blijven maken. Hij had gewoon een paar keer geel moeten trekken voor die overtredingen om er zo een echte wedstrijd van te maken.
Ja duh, dat Barcelona meer kwaliteit heeft dan Chelsea. Alleen het enge voor ze moet zijn dat ze gewoon uitgeschakeld kunnen worden door een mindere ploeg. Hoeveel zullen Bayern en Chelsea nou schelen in kwaliteit, niet superveel toch? Maar Bayern was na 30 minuten(en nog 150 minuten te gaan) uitgeschakeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb mij in deze wedstrijd vooral verbaasd over het niveauverschil. Barcelona was op alle fronten superieur aan Chelsea, die met meer geluk dan wijsheid, blessures aan Barcelonakant en een helpende scheidsrechter wonder boven wonder zonder kleerscheuren dit duel uitkwam.
Barcelona was 3-4 klassen beter dan Chelsea, zelden heb ik zo een groot klasseverschil meegemaakt in een halve finale Champions League. Onbegrip ook voor Hiddink, hoe kan die man zo spelen, 90 minuten lang en dan niets doen om in te grijpen. Hij speelde echt met vuur want hij had ook met 3-0 geklopt kunnen worden.
De enige kans die Chelsea had kwam door een persoonlijk fout van Barcelona, dat was alles wat ze te bieden hadden 90 minuten, de rest was met 10/11 man alles tegen houden wat ze wonder boven wonder ook lukte.
Hoewel ik van te voren niet ontevreden zou zijn met een 0-0 (geen uitgoal incasseren) vind ik het na dit duel toch wel een verlies, vooral een verlies voor het voetbal en iedereen die de sport lief heeft.
Hopelijk gaat Barcelona er in London wel met 3-0 overheen, ja zo groot is het niveauverschil nou eenmaal.
Door een enorme blunder van Marquez, verder is Chelsea nooit gevaarlijk geweest.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sterker nog, Chelsea had de grootste kans van de wedstrijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |