Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
HOUD JE GORE BEK KUTSNOTNEUS (voor de sfeer)
Wel een voordeel dat Ashley Cole terug is, die zal naast het verdedigende, ook aanvallend meer brengen dan Bosingwa vanavond.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...
durf dan ook eens normaal te posten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de kans hier groter dat posts blijven staan? Ik heb al 4 browsers geprobeerd, telkens ben ik me posts weer kwijt.²
Ik heb vanavond amper serieuze kansen gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea gaat afwachten. Als Barcelona eindelijk die kansen erin schiet, moet Chelsea sowieso scoren...
Denk niet dat iemand ze mist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de kans hier groter dat posts blijven staan? Ik heb al 4 browsers geprobeerd, telkens ben ik me posts weer kwijt.²
zijn sociale werkplaats posting was bijna legen...wait for it..... dary!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
durf dan ook eens normaal te posten.
Eto'o, Krkic, Henry die een penalty had moeten hebben...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb vanavond amper serieuze kansen gezien.
Chelsea gaat heus wel aanvallender spelen, maar het is geen kwestie van moeten.
Jah laten we 1 op 1 in Camp Nou gaan spelen en met 4-0 verliezen. Gewoon realistischquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een matige 1e wedstrijd zeg, zijn de chelsea fans echt trots op 7 man hangen in de eigen 16?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |