quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
anticlimax voor broekpaling
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
florian, opkankeren met die kutheader, of flikker op naar een medisch forum
De middelste is Darwin, dan moet ik ook nog naar een biologenforumquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zeg tenminste wat jullie denken
BURNquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De middelste is Darwin, dan moet ik ook nog naar een biologenforumIk blijf liever hier.
Elbert (vernoemd).quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, hoe heet het kind? Die dingen krijgen tegenwoordig steeds vagere namen
Nou..lekker dan. Elbert is nogal....ouderwets. Doe dan iig Albert ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elbert (vernoemd).
Mijn nichtje heet Noa ... (net als mijn cavia, want die is officieel van mn zusje)![]()
En de naam Mika is heel erg in, maar dat vind ik meer een naam voor een kat, of zo.
Ik ben blij dat ik niet vernoemd ben, het zijn toch altijd van die aparte namen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou..lekker dan. Elbert is nogal....ouderwets. Doe dan iig Albert ofzo.
En Noah (met h dus) is nog wel okay voor een jongensnaam, maar Noa voor een meisje
7 keer ''kanker'' chapeauquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:57 schreef KingOfPop het volgende:
Kankergladde voetbalkooi, kankervallen, kankerkramp, kanker bebloede arm, kankervijver om in te zwemmen om de bal er uit te halen, kanker geen licht buiten, kanker zere heup nu.
Het was weer lekker chill buiten
Is er een parfum met de naam 'Elbert' dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet vernoemd ben, het zijn toch altijd van die aparte namen.
Ik vrees dat het te maken heeft met dat stomme stinkparfum.
Idd, met z'n mietersss. Ik zal hem eens een mieterse vuist gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, net als die kankeraap van een zotheid.
Teelbalkanker, longkanker, darmkanker, borstkanker, baarmoederhalskanker, bloedkanker en huidkanker.quote:
vet, doe je n managementopleiding dan of ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:01 schreef Florian_ het volgende:
Oh NG, ik ga trouwens misschien naar een masterclass van Michael Porter. Supervet
Marketingquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vet, doe je n managementopleiding dan of ?
Kanker man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
ik niet zo te zienquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Welke kansloze mod is er verantwoordelijk voor die note?
hoe kom je daar nu bij, die heeft ie net gehadquote:
ah ok vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |