TVPquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Koot Koot snel! je kunt weer een tvp plaatsen![]()
![]()
Reinhilde anders neem je toch een spoeling ofzoiets? Ik ben met dat soort radicale veranderingen altijd bang dat het me niet bevalt en dat k spijt krijg
ohja das waar ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Maar blond kun je niet echt spoelen Huup, dat moet je bleken.
Ik ben ook wel eens blond geweest. het stond me wel, maar toch ook weer niet
Blond staat jou mooi vind kquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb echt al veel kleuren gehad, maar gewoon blond is gewoon het leukste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ Saartje ♫
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
blond
en tsja..je probeert wel eens wat uit in het levendonker ben je t mooistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reinhlde..iets roods dan?http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rood is alleen mooi als het natuurlijk rood isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
donker ben je t mooist
reinhlde..iets roods dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat blonde staat je wel op zich maneki maar die onderste ooooooh![]()
ik vind je haar zoals het nu is echt heel mooikrullers ftw
![]()
Ik ga echt al 10 minuten stuk om deze foto hieronder ofzo. En mn lief lacht me uit omdat ik zo moet lachen maar seriously kijk dan dit is toch idioot? Uit het Scenegirls topic:Zou d'r anus ook gebleekt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
blond
en tsja..je probeert wel eens wat uit in het levenamai...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien moet ik alle peroxide die ik in huis vind maar meteen in de vullisbak smijten
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pfoe ja..ik heb t 1 keer afgeschorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Als ik zo even snel door mijn foto's blader kom ik gelukkig maar 1 periode kort tegen. en de rest lang bruin/rood/blond. Kort haar is echt zo stom bij mij
.
dat blijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:06 schreef Dakota het volgende:
ghe..nou de meningen verschillen dus nogal
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:
au..ik flikkerde net van de bank omdat ik aan mn vriend liet zien hoe elin omrolde
oooh dacht dat je dat donkerrode bedoeldequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:10 schreef huuphuup het volgende:
Nee ik ben t met Rocka eens!![]()
Ik heb mn haar nog nooit kort-kort gehaden als t aan mij ligt gebeurt dat niet ook. Het kortste wat het geweest is is tot op mn schouders ofzo en in laagjes. Langste was tot halverwege mn billen omdat ik te lui was om naar de kapper te gaan
![]()
mn haar groeit echt als een idioot gelukkig
o staat je best leukquote:
donkerrode is mooi-schattig, die lichtrode is schattig-schattigquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
oooh dacht dat je dat donkerrode bedoelde
Ik vind hem groot ook leuker dan klein. Maar als ik wissel herken ik mijn eigen posts niet meer. Ik baal er ook nog steeds van dat ik mijn oude die ik jarenlang gebruikte niet meer kon vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
o staat je best leuk
ik vind je avatarfoto je trouwens te kort doenop je andere foto's sta je ontzettend leuk en op deze ben je net een noeste Anita
groot is ie idd mooierquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem groot ook leuker dan klein. Maar als ik wissel herken ik mijn eigen posts niet meer. Ik baal er ook nog steeds van dat ik mijn oude die ik jarenlang gebruikte niet meer kon vinden.
[ afbeelding ]
Regelenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:12 schreef Dakota het volgende:
hmm.. Elin heeft vandaag wel 40 keer gedronken ofzo en blijkt nu lichte (36.2) ondertemperatuur te hebben terwijl ze gewoon warm aangekleed is.. verder is ze jengelig en slaapt ze nu pas terwijl ze normaal om half 9 slaapt..iemand enig idee?
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was blijkbaar moe:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef pinquit het volgende:
Dag lieverds!!! live vanuit ons geweldige hostel in dublin. het is nog vroeg en het regent, dus we gingen even internetten![]()
het is geweldig hier
nieuwe liefde echt. heerlijk!!
Ik was het niet!quote:
nice!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef pinquit het volgende:tot morgen! ik ga door de regen struinen en naar een gigagiga oude bibliotheek
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef Mibos2 het volgende:
Freecell wat balen (waarvoor eigenlijk?)...
Rocka goedemorgen!!!
Hoi Pinq vanuit het zonnige Zuid Holland.
Huup mijn receptje nog gekregen in je PM Box? PC liep vast met versturen anders stuur ik hem nog een keertje...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
he bah Freecell, wat k**![]()
Ik zit op mijn werk en de verlichting werkt op beweging, net gingen ze uit, geloof dat ik te lang niks heb gedaan
Beweeg eens wat meer jijquote:Op woensdag 29 april 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
he bah Freecell, wat k**![]()
Ik zit op mijn werk en de verlichting werkt op beweging, net gingen ze uit, geloof dat ik te lang niks heb gedaan
Ik ga om 15 uur naar huisquote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Wij mogen vandaag om 16 uur naar huis
Heerlijk, 2 uurtjes extra.
Dat zeiden ze de vorige keer ookquote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef Rottdog het volgende:
Pfffff Mouss das niet fijn![]()
Freeecell de volgende keer gaat het je lukken
Dat zeggen ze net zo lang tot je het gehaald hebtquote:
Kunnen ze nog lang bezig blijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze net zo lang tot je het gehaald hebt
Had je last van zenuwen? Ik heb mijn (4equote:
die lopen tot 39quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Rewimo het volgende:
Geox misschien, Stout? Christan heeft die meestal, kunnen tegen een stootjeIk weet alleen niet zeker of ze smalle modellen hebben.
Timo vraagt of ie mag komen spelenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Als mijn vakantiegeld binnen is ga ik een Roomba kopen
En Christan krijgt zoiets:
[ afbeelding ]
En qltel mag 'm in elkaar zetten
Tuurlijkquote:
Dat gaat vast een hoop lol geven!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Als mijn vakantiegeld binnen is ga ik een Roomba kopen
En Christan krijgt zoiets:
[ afbeelding ]
En qltel mag 'm in elkaar zetten
Dat in elkaar zetten wordt lachen jaquote:
Ook datquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat in elkaar zetten wordt lachen ja
Kom jij met kóekjes aan terwijl ikquote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Reinhilde het volgende:
nou nou, niet zo negatief! Volgende keer gaat het helemaal lukken!![]()
![]()
Saffier, lekkere ideeen heb je!
Maar ik ga koekjes maken denk ik.
Oat & raisin koekjes
ah, een mede-lotgeval. En ook nooit dingen zelf gaan verkopen he? En ik kan ook al niet goed weggooien.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik vrees met je mee. En we hebben al zoveel. Maar ik heb altijd last van temporary insanity als ik tussen troepjes kan graven
.
Weggooien ben ik heel goed in geworden, maar dat komt misschien doordat ik na 20 keer verhuizen het zat was om alle ongeopende dozen nog een keer mee te slepen. Dat doet me eraan denken dat ik nog wat van mijn wederhelft moet weggooien, als strafquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ah, een mede-lotgeval. En ook nooit dingen zelf gaan verkopen he? En ik kan ook al niet goed weggooien.![]()
Ik twijfel nog of we naar A'dam gaan, of dat het gewoon de Fred wordt hier in Den Haag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb lekker een witte maisboterham met kaas en verse basilicum blaadjes en ik vreet mn vingers er zowat bij op![]()
Haha Rewimo dat in elkaar zetten van dat ding zal inderdaad leuk vermaak opleverenwel een tof ding voor Christan zeg!
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hoelaat zijn ze klaar?L. wil graag dingen van de boerderij, voor Lego.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb lekker een witte maisboterham met kaas en verse basilicum blaadjes en ik vreet mn vingers er zowat bij op![]()
Haha Rewimo dat in elkaar zetten van dat ding zal inderdaad leuk vermaak opleverenwel een tof ding voor Christan zeg!
D. ken ik verder niet dus dat weet ik niet.
Hoe laat ben jij er vrijdag? Kunnen we ff afstemmen
Saffier, dat bovenop is een topping gemaakt met een papje van melk en bloem met roomkaas. Klinkt goor, is heerlijk!
Op internet zijn recepten genoeg te vinden
♫ Saartje ♫
Oh okay, ja geen idee, we zijn niet uitgenodigd-uitgenodigd ofzo maar er staat een heule grote tent voor mn deurquote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
L. wil graag dingen van de boerderij, voor Lego.
D. ken ik verder niet dus dat weet ik niet.
Hoe laat ben jij er vrijdag? Kunnen we ff afstemmen
Saffier, dat bovenop is een topping gemaakt met een papje van melk en bloem met roomkaas. Klinkt goor, is heerlijk!
Op internet zijn recepten genoeg te vinden
tja behoorlijk akelig.. ik ben het ook wel een beetje zat hoor..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Akelig, Vicky, dat hoesten
Hoe is het met het zoontje van je vriendin trouwens?
Ik weet het niet precies..heb die dag nog een andere verjaardag ook..ik denk dat ik `s ochtends k'heuvel met een bezoekje vereer..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh okay, ja geen idee, we zijn niet uitgenodigd-uitgenodigd ofzo maar er staat een heule grote tent voor mn deurdus we gaan zo even wat kleins halen voor de ventjes. En toen hoorden we gelijk dat D. de week erop jarig is dus dat die tent blijft staan enzo. Dus twee kdootjes halen
![]()
Ik moet wel gewoon werken maar kom denk ik ietsje eerder naar huis. Hoe laat had je in gedachten?
Kun je t tuintje bewonderen![]()
ja(misselijk en duizelig, en de gewonelijke dagelijkse klachten) en mijn nek is weer lekker bezig. mijn vader is de hele dag werken en mijn moeder kan niet omdat ze geen auto heeft dus zit ik met 2 kinders. nouja ze zijn wel lief vandaag dus dat scheelt heel wat.quote:
Groot gelijk dat je lekker makkelijk doet en fijn dat de kinders vandaag lief zijn... vervelend dat je zo misselijk en duizelig bent...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Popples het volgende:
[..]
ja(misselijk en duizelig, en de gewonelijke dagelijkse klachten) en mijn nek is weer lekker bezig. mijn vader is de hele dag werken en mijn moeder kan niet omdat ze geen auto heeft dus zit ik met 2 kinders. nouja ze zijn wel lief vandaag dus dat scheelt heel wat.
vandaag lekker kant en klaar maaltijd.
Wel fijn dat je ze iig even gesproken hebt, maar kan me voorstellen dat je pissig bentquote:Op woensdag 29 april 2009 14:00 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze net aan de foon gehad, niks aan de hand, alleen de telefoon niet gehoord, ze blijken ook geen e-mail gehad te hebben, sms niet gezien, voicemail niet gehoord en ze zaten doodleuk in de auto om boodschappen te gaan doenIk heb even gereld en opgehangen, zoek het uit! Oh zei ze, je klinkt wel over de zeik.. duh?! Wie belt er nou om half 12 om teruggebeld te worden, als je niks hoort dan bel je zelf toch weer terug?!
![]()
Ze doen het iig nog, maar ik ga mooi preken tegen ze! Tis al de 2de keer dat ze neit bereikbaar zijn. Alleen was de vorige keer mn oma overleden, stelletje bejaarden! [ afbeelding ]
Watskeburt?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vanmorgen geprobeerd de choco-caramel-koek ding van Kim na te maken..
De caramel en chocolade zijn wel goed gelukt
Ah wat zonde!!!!!!! Ziet er erg leuk (en heel erg lekker) uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Watskeburt?
Ik had gister een soesjesbergtoren gemaakt met Cas... de hond vond hem lekkerCas had hem vanmorgen uit de koelkast gehaald en op het salontafeltje gezet
![]()
[ afbeelding ]
Pm me maar ff voor wat jou uitkomtquote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Dakota het volgende:
STOUTTTT ik heb weer 11 Nicko's voor Timo..dus je mag m eerdaags langssturen hoor
ik doe er volgende keer gewoon zanddeeg onder ipv een versie met rijstebloemquote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Reinhilde het volgende:
ET, ik heb een aantal verschillende recepten ervoor. Als je wilt wil ik wel kijken en voor je overtypen?
ik ben nu thuisquote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Stout het volgende:
[..]
Pm me maar ff voor wat jou uitkomt(timo stuitert nu door de kamer)
Jeetje, sterkte!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Vicky het volgende:
kan me voorstellen dat je ff over de zeik was Mous!
Bij de ka geweest, verwijzing voor de KNO arts gehad. Ze ligt nu op de bank met 40 graden koorts de rest in het peutertopic
Prima! Mocht je je bedenken...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik doe er volgende keer gewoon zanddeeg onder ipv een versie met rijstebloem
och ..quote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef Estrys het volgende:
De poes is wegal sinds gisteravond. En ze is helemaal geen echte buitenkat. Ik maak me zorgen, bah. En manlief werkt over vandaag maar die mag dadelijk mooi door de buurt gaan wandelen om haar te zoeken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:03 schreef Estrys het volgende:
ja rammelen en sta ik daar als een idioot bij te roepen. en het beest heet dus Dirkje. Diiiiiiiiirkjeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:06 schreef moussy het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:49 schreef Ticootje het volgende:
heb jij ook zo'n last van herten in je tuin?
( dat is een liedje)
Mooie tijd! *ook terugdenkt.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:03 schreef Estrys het volgende:
ja rammelen en sta ik daar als een idioot bij te roepen. en het beest heet dus Dirkje. Diiiiiiiiirkjeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop dat jouw dirkje snel terugkomt.
dat de onze nog terug komt geloven we eerlijk gezegd niet meer na ruim een half jaar![]()
Hee wat gek! Ik zei het toch, dat het rare vlokken werden? Ik heb het zo hard aangestampt dat het echt een dikke stevige laag was, zegmaar net zoals met een kruimelbodem van een kwarktaart. Zonde dat het niet gelukt is!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vanmorgen geprobeerd de choco-caramel-koek ding van Kim na te maken..
De caramel en chocolade zijn wel goed gelukt
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, ik hoop dat jullie dirkje snel terugkomt, is niet leuk zo....
Jeetje Lady wat een avond!!
Dames, ik kom even (tijdelijk) afscheid nemen.. tot zondagavond/maandag![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh Southpark!![]()
bleh ik verveel me en ik voel me rusteloos en k word zenuwachtig van dat griepgebeuren
hihiquote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Ik eet al een week geen Bugels en Nachos meer. Je weet maar nooit.
Maar even serieus. Is het nou te behandelen of val je binnen 24 uur om?
*zweet van voorhoofd veegtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:40 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, het slaat toch alleen toe bij sterke mensen in de bloei van hun leven? Toch niet bij zieke en zwakke zwangere vrouwen.
ook al buiten mexico nuquote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef E.T. het volgende:
Alle gevallen die gemeld zijn, zijn zelf in Mexico geweest en hebben het daar opgelopen. Het schijnt wel mens op mens besmettelijk te zijn, maar dan moet je dus de afgelopen week in aanraking zijn geweest met iemand die recent in Mexico geweest is.
En zowieso.. Het aantal bevestigde besmettingsgevallen en directe doden (dus dood direct aan deze griep gerelateerd) is nog hartstikke laag. Ik slaap er echt nog geen seconde minder om
Flikkerstraal jij eens op met je eeuwige gejank om stemmenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ik heb nog nergens een bericht gezien van iemand die ziek is geworden die NIET in mexico geweest was?quote:
Als je wil winnen moet je een foto van je blote kont meesturenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef Dakota het volgende:
of jullie stemmen even op mijn briljante (versnelde) inzending
zou wel gaa zijn als een niet serieuze inzending zou winnen natuurlijk
Het departement van gezondheid van New York City heeft gisteren een team onderzoekers naar een privéschool in de wijk Queens gestuurd, nadat tientallen scholieren klaagden over symptomen die overeenkomstig zijn met die van de varkensgriep H1N1.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:58 schreef Dakota het volgende:
of jullie stemmen even op mijn briljante (versnelde) inzending
zou wel gaa zijn als een niet serieuze inzending zou winnen natuurlijk
BERLIJN - Het aantal Europeanen met Mexicaanse griep neemt toe. Zeker negentien personen zijn besmet, werd woensdag bekend. Allemaal hebben ze last van ''lichte symptomen''.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een bericht gezien van iemand die ziek is geworden die NIET in mexico geweest was?
nee man..t zijn allemaal heleee serieuze mensenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je wil winnen moet je een foto van je blote kont meesturen.
Nou, nog weinig overtuigend. Maar inderdaad de eerste berichtgeving dat het nu niet meer rechtstreeks naar Mexico te herleiden is.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
BERLIJN - Het aantal Europeanen met Mexicaanse griep neemt toe. Zeker negentien personen zijn besmet, werd woensdag bekend. Allemaal hebben ze last van ''lichte symptomen''.
De patiënten komen uit Duitsland (drie), Spanje (tien) en Groot-Brittannië (vijf) en Oostenrijk. In Nederland zijn wel mensen getest op het virus, maar niemand is besmet.
In Spanje is ook iemand ziek geworden die niet in Mexico is geweest. Tot nog toe waren alle besmettingen te herleiden naar Mexico, waar de griep eind vorige week opdook.
bron: nu.nl
Hoi Kimquote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Flikkerstraal jij eens op met je eeuwige gejank om stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |