TVPquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Koot Koot snel! je kunt weer een tvp plaatsen![]()
![]()
Reinhilde anders neem je toch een spoeling ofzoiets? Ik ben met dat soort radicale veranderingen altijd bang dat het me niet bevalt en dat k spijt krijg
ohja das waar ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Maar blond kun je niet echt spoelen Huup, dat moet je bleken.
Ik ben ook wel eens blond geweest. het stond me wel, maar toch ook weer niet
Blond staat jou mooi vind kquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb echt al veel kleuren gehad, maar gewoon blond is gewoon het leukste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ Saartje ♫
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
blond
en tsja..je probeert wel eens wat uit in het levendonker ben je t mooistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reinhlde..iets roods dan?http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rood is alleen mooi als het natuurlijk rood isquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
donker ben je t mooist
reinhlde..iets roods dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat blonde staat je wel op zich maneki maar die onderste ooooooh![]()
ik vind je haar zoals het nu is echt heel mooikrullers ftw
![]()
Ik ga echt al 10 minuten stuk om deze foto hieronder ofzo. En mn lief lacht me uit omdat ik zo moet lachen maar seriously kijk dan dit is toch idioot? Uit het Scenegirls topic:Zou d'r anus ook gebleekt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
blond
en tsja..je probeert wel eens wat uit in het levenamai...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien moet ik alle peroxide die ik in huis vind maar meteen in de vullisbak smijten
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pfoe ja..ik heb t 1 keer afgeschorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Als ik zo even snel door mijn foto's blader kom ik gelukkig maar 1 periode kort tegen. en de rest lang bruin/rood/blond. Kort haar is echt zo stom bij mij
.
dat blijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:06 schreef Dakota het volgende:
ghe..nou de meningen verschillen dus nogal
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:
au..ik flikkerde net van de bank omdat ik aan mn vriend liet zien hoe elin omrolde
oooh dacht dat je dat donkerrode bedoeldequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:10 schreef huuphuup het volgende:
Nee ik ben t met Rocka eens!![]()
Ik heb mn haar nog nooit kort-kort gehaden als t aan mij ligt gebeurt dat niet ook. Het kortste wat het geweest is is tot op mn schouders ofzo en in laagjes. Langste was tot halverwege mn billen omdat ik te lui was om naar de kapper te gaan
![]()
mn haar groeit echt als een idioot gelukkig
o staat je best leukquote:
donkerrode is mooi-schattig, die lichtrode is schattig-schattigquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
oooh dacht dat je dat donkerrode bedoelde
Ik vind hem groot ook leuker dan klein. Maar als ik wissel herken ik mijn eigen posts niet meer. Ik baal er ook nog steeds van dat ik mijn oude die ik jarenlang gebruikte niet meer kon vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
o staat je best leuk
ik vind je avatarfoto je trouwens te kort doenop je andere foto's sta je ontzettend leuk en op deze ben je net een noeste Anita
groot is ie idd mooierquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind hem groot ook leuker dan klein. Maar als ik wissel herken ik mijn eigen posts niet meer. Ik baal er ook nog steeds van dat ik mijn oude die ik jarenlang gebruikte niet meer kon vinden.
[ afbeelding ]
Regelenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:12 schreef Dakota het volgende:
hmm.. Elin heeft vandaag wel 40 keer gedronken ofzo en blijkt nu lichte (36.2) ondertemperatuur te hebben terwijl ze gewoon warm aangekleed is.. verder is ze jengelig en slaapt ze nu pas terwijl ze normaal om half 9 slaapt..iemand enig idee?
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was blijkbaar moe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |