Herkenbaar. Als je dan een boer laat wordt je er ook altijd aan herinnerd, precies zo'n MacDonaldssmaak.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Pestomayonaise is precies zoals het klinkt: groene pesto door mayonaise roeren
En het is idd heel goed eetbaar.
Eigenlijk ga ik ook liever niet naar de mac... ik voel me altijd heel smerig als ik daar heb gegeten en ik wil dan echt zo snel mogelijk douchen
Was te lui om in de keuken te staan vanavond, dus heb het maaltijdpannetje maar verruild voor een reuzeshoarma met knoflooksaus van De Dolfijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:50 schreef swollywood het volgende:
normaalgesproken ontbijt ik na een avondje zuipen met 2 vers afgebakken pistoletjes met daarop een grote plak jong belegen beemsterkaas, katenspek, gekookt ei en een lik mayo.![]()
Helaas ben ik gisteren vergeten katenspek te halen. Het smaakt alsnog wel, maar toch is het het net niet.![]()
Vanavond zal ook wel McDonalds o.i.d. worden.
Checkt ook de vriezer: Aviko Maaltijdpannetje![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was te lui om in de keuken te staan vanavond, dus heb het maaltijdpannetje maar verruild voor een reuzeshoarma met knoflooksaus van De Dolfijn.
Mijn Shoarma-tip van de dag:quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Was te lui om in de keuken te staan vanavond, dus heb het maaltijdpannetje maar verruild voor een reuzeshoarma met knoflooksaus van De Dolfijn.
er is bij de mac keus genoeg zonder kaasquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij bestelt bij de McDonalds altijd een cheeseburger zonder kaas zeker?
Ps2k en ik gister ook bij de dolfijn geweest... om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hmm is een optie maar ik weet nog niet... Afgelopen week was erg vermoeiend en ik weet nog niet wat het plan is voor zaterdag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Hebben we zondag nog munchkin middag?
Is daar een versie van met zombies of piraten? Ik heb eigenlijk alleen maar spellen met dat themaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef Kekaa het volgende:
Bonanza is ook leuk
Uhh... Nee? (zoekt...) Jawel! La Isla Boonita. Met deze nieuwe uitbreiding kiest Boonanza het ruime sop. Nieuwe bonen en de mogelijkheid om zaken te doen in exotische havens als Barceboona, Boonos Aires en Rio de Booneiro zorgen voor nóg meer variatie en speelplezier. Maar pas op, zeevaart is gevaarlijk. Er liggen piraten op de loer…quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Is daar een versie van met zombies of piraten? Ik heb eigenlijk alleen maar spellen met dat thema
Doe je goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:45 schreef stbabylon het volgende:
oh kut!
ik ben weer lekker bezig
ik heb tegen zo'n 6 dingen gezegd dat ik kom morgen
2 's middags en 4 's avonds :S
goed bezig jasper
goed, pokeren afzeggen ivm geluidscursus.
Piraten zijn awesome.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uhh... Nee? (zoekt...) Jawel! La Isla Boonita. Met deze nieuwe uitbreiding kiest Boonanza het ruime sop. Nieuwe bonen en de mogelijkheid om zaken te doen in exotische havens als Barceboona, Boonos Aires en Rio de Booneiro zorgen voor nóg meer variatie en speelplezier. Maar pas op, zeevaart is gevaarlijk. Er liggen piraten op de loer…
Maar die uitbreiding heb ik dan weer niet...
Ik heb wel ook Manilla... dat is ook met piraten (een heel klein beetje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |