Is dat vanavond? Ik zit ff lekker rustig thuis, UEFA-finale kijken. Vrouw des huizes komt ook zo dus ik ga me niet vervelen. Komende 5 dagen vrij dus lekker uitslapen!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef krapula het volgende:
iedereen naar dat blues-festival-gebeuren ofzo?
Bloes?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef krapula het volgende:
iedereen naar dat blues-festival-gebeuren ofzo?
jah, geloof het wel... 2e helft + verlenging was wel waardeloos imoquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef navvy het volgende:
[..]
Is dat vanavond? Ik zit ff lekker rustig thuis, UEFA-finale kijken. Vrouw des huizes komt ook zo dus ik ga me niet vervelen. Komende 5 dagen vrij dus lekker uitslapen!!
2-1 toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik denk dat ik alleen zal juichen bij het eindsignaal.
kak, ik wil een boek kopen, maar natuurlijk is het hele centrum hermetisch afgeslotenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef frame-saw het volgende:
Is er nog wat open vandaag in Zwolle. Iets waar ik op z'n minst een brood kan halen![]()
Ik was helemaal vergeten dat het een nationale feestdag was, valt ook niets te vieren eigenlijk
Ga je broodjes eten in de binnenstad. Kost wel wat meer. (la picalle ofzo)quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef frame-saw het volgende:
Is er nog wat open vandaag in Zwolle. Iets waar ik op z'n minst een brood kan halen![]()
Ik was helemaal vergeten dat het een nationale feestdag was, valt ook niets te vieren eigenlijk
Nee, heb wel beschuit maar ik hou van brood. Maar dan wordt het vanavond MacDonaldsquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:08 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ga je broodjes eten in de binnenstad. Kost wel wat meer. (la picalle ofzo)
Ik ga aan mijn witte bolletjes beginnen. Gisteren opgehaald en dus vers.![]()
(wil best wat brood langs brengen als de nood hoog is)
beschuit en mac. Dat is toch geen goede voedingquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, heb wel beschuit maar ik hou van brood. Maar dan wordt het vanavond MacDonalds
Tuurlijk is dat wel goede voeding. Zie het zo: als ze iets in Afrika niet hebben en wij hebben het wel dan is het goede voeding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
beschuit en mac. Dat is toch geen goede voeding
Ook dat is goede voedingquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef krapula het volgende:
goeie redenatieik ga zo beginnen aan mijn voorraad m&m's
Ik heb meer dan beschuit in huis hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
beschuit en mac. Dat is toch geen goede voeding
Ik ben net maar even wezen checken en het enige wat ik in huis heb is 2 witte bolletjes en kipfilet en een pot mayoquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef Kekaa het volgende:
Gelukkig bedacht ik me gisteren rond 6 uur dat vandaag alles dicht is. Dus nog snel een brood gehaald.
De Mac aan de Ceintuurbaan is wel de mooiste van heul NL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben net maar even wezen checken en het enige wat ik in huis heb is 2 witte bolletjes en kipfilet en een pot mayo
Ik gok dat ik ook maar naar de mac ga dus
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ook dat is goede voeding
Ik begin zo aan een broodje kipfilet met pestomayonaise
Pestomayonaise is precies zoals het klinkt: groene pesto door mayonaise roerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef krapula het volgende:
[..]
pestomayonaise!
nog nooit van gehoord, maar klinkt goed eetbaar
Mac aan de ceintuurbaan verkopen ze rattenburgersquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
De Mac aan de Ceintuurbaan is wel de mooiste van heul NL.![]()
Ik kauw op bolletjes met tonijnsalade in combi met chocomel.![]()
Pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |