haha, sorry! Ik dacht, dat ziet wel zo netjes uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
Je hoeft niet na elke zin op een volgende regel te beginnen hoor
roflquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Pyjama het volgende:
- -
----
--
---
- -
---------
-------
![]()
![]()
![]()
- -
----
---
------------
-------------------
![]()
- -
----
---
---
--
---------
------
![]()
![]()
![]()
---
---
---
- -
---------
-----
![]()
![]()
![]()
- -
----
---
----
- -
---------
-----
![]()
- -
-- -
---
---
- -
------------
------
![]()
- -
-- --
![]()
----
- -
![]()
![]()
---
-----
![]()
![]()
Lol prutser, doe ze dan allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Pyjama het volgende:- -
----
--
---
- -
---------
-------
![]()
![]()
![]()
- -
----
---
------------
-------------------
![]()
- -
----
---
---
--
---------
------
![]()
![]()
![]()
---
---
---
- -
---------
-----
![]()
![]()
![]()
- -
----
---
----
- -
---------
-----
![]()
- -
-- -
---
---
- -
------------
------
![]()
- -
-- --
![]()
----
- -
![]()
![]()
---
-----
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef Mendeljev het volgende:
De eerste emo's die niet veganistisch zijn dan. Opzich weer een goed teken.
Nee, wel tegen emo's.quote:
Zozo, hier hebben we een kenner.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Er is een verschil tussen Goth's en Emo's hé,TS
Niet voor normale mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef BlazingV2 het volgende:
Eens. Dat er gewoon een emo verbod komt in openbare ruimte's hebben we nergens voor nodig die mensen.quote:
Dat goths wel bij de McDonald's eten en emo's niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef BlazingV2 het volgende:
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Skylark. het volgende:
Is het de MacDonalds in Tilburg?
Dan gegronde klacht.
behalve totaal andere stijl kwa kleding, een compleet andere leeftijds catagorie over het algemeen, en een hele andere muziek stijlen, ja allebij zwart ja...quote:
Daar heb je een punt, maar ik wed dat elke normale burger toch ook wel eens een euroknaller meepikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef Twerk het volgende:
Beter dat ze meeten in de Mcdonalds, dan hebben normale burgers er tenminste geen last van.
Dan waren ze verkleed als emo de keren dat ik daar was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonen
Die verdienen het dan ook emo's tegen te komenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:00 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik wed dat elke normale burger toch ook wel eens een euroknaller meepikt.
Ik ben uitgeluld!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die verdienen het dan ook emo's tegen te komen
Soms kan de Mcdrive uitkomst bieden.. Als je dan toch perse iets wil. Soms ook niet..quote:
Die zijn ook zwart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef aardappel het volgende:
[..]
in de mac van Tilburg zitten alleen maar allochtonen
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Soms kan de Mcdrive uitkomst bieden.. Als je dan toch perse iets wil. Soms ook niet..
Heerlenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.
Die bovenste heeft wel een setje epische knallers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je kunt toch even met je hendig sjieke brommert naar een andere Mc rijden?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laten we nou in het centrum van Heerlen geen Mcdrive hebben, dan moet je wel naar binnen dus.
Ik zou ook Emo worden als ik 1x per jaar als tourist in Amsterdam kom en me dan niets beter kan bedenken dan ook daar maar de McDonalds binnen te stappen..quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef Siniti het volgende:
In amsterdam is echt 90% van de emo's in macdonalds een toerist
Laat ik nou net geen hendig sjieke brommert hebben, maar een Peugeot fiets!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je kunt toch even met je hendig sjieke brommert naar een andere Mc rijden?
Het is kiezen of delen jongen.. Emo's meeten of actief worden.. OF fatsoenlijk voedsel halen ergens anders?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Laat ik nou net geen hendig sjieke brommert hebben, maar een Peugeot fiets!
Iddquote:Op woensdag 29 april 2009 00:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zou ook Emo worden als ik 1x per jaar als tourist in Amsterdam kom en me dan niets beter kan bedenken dan ook daar maar de McDonalds binnen te stappen..
Tja, het is het een of het ander. Een ding weet ik zeker. Ik heb hem snel verdiend, die euroknaller!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het is kiezen of delen jongen.. Emo's meeten of actief worden.. OF fatsoenlijk voedsel halen ergens anders?
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
Conformisme is volgens hen kut en dan met z'n allen rond de mcDonalds. Fantastisch.
Ik voel me alleen als limburger al kut, dus denk dat hun het idd dubbel zo kut hebben...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef PinkCake het volgende:
Emo EN Limburger...
dat is een supergoede reden om je echt rot te voelen...
Kut voor je dat je dacht dat een grote milkshake 2,50 kostte he!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef 2fastTG het volgende:
en niet te vergeten, een van de emo's werd genaaid hij moest ineens alles zelf betalen ; 0 3x zo kut.
oja ik krijg nog 40 cent van ts.
Het is ook geen best teken als je dat wel zou wetenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef 2fastTG het volgende:
oftopic/ in tegenstelling tot ts weet ik de prijzen in de mc donalds niet uit mijn hoofd./
En veel sneetjes in de burger natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef Twerk het volgende:
Misschien kunnen ze een Emo-burger lanceren met zwart geblakerde burgers en veel ketchup..
Mjah een Razor blade Mealquote:Op woensdag 29 april 2009 01:44 schreef wazoomie het volgende:
[..]
En veel sneetjes in de burger natuurlijk.
Ooh awesome picture.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mjah een Razor blade Meal
[ afbeelding ]
Daar kan ik wel een Russisch trucje mee ja, maar wel in combinatie met een zakquote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Die bovenste heeft wel een setje epische knallers.
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.quote:
Oh jee, een hele samenzwering van meetende emo'squote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.
Allebei slecht!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef DownPoison het volgende:
Hier zie je bij de mcdonalds altijd alleen maar buitenlanders, doe mij dan maar emo's
Wat te denken van buitenlandse Emosquote:
What the..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dusquote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een kansloze buitenlander en een emo?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef DownPoison het volgende:
Hier zie je bij de mcdonalds altijd alleen maar buitenlanders, doe mij dan maar emo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een kansloze buitenlander en een emo?Giggity giggitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor!quote:
Op mijn verjaardag nogwel!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dus
*Gaap.. Iemand heeft Family Guy al ontdekt. Was de steen erg zwaar of vond je het wel comfortabel daar beneden?quote:
Ik ken het al 4 of 5 jaar ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
*Gaap.. Iemand heeft Family Guy al ontdekt. Was de steen erg zwaar of vond je het wel comfortabel daar beneden?
RLY?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Mc in Heerlen, Limburg!
emo's blijven vies. hoezo zou iemand emo willen worden hoe kansloos ben je dan :0quote:Op donderdag 30 april 2009 01:10 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Heb er eens een nachtje over geslapen, maar
emo's zijn nog steeds vies.
die eerste heeft wel lekkere prammenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding
En nog steeds ga je stuk op Giggity Giggity?quote:
Zitten een turk en een marokkaan in een auto. Wie rijdt er? DE POLITIEquote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
En nog steeds ga je stuk op Giggity Giggity?![]()
Jij vindt die turkengrapjes zeker ook nog leuk? Wat is een turk in een politiewagen? Altijd schuldig !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn 5 turken in een bushokje? Een schietschijf. En wat zijn 10 turken in een bushokje? Altijd prijs !!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Zitten een turk en een marokkaan in een auto. Wie rijdt er? DE POLITIE![]()
![]()
!!!!!11111111!!!!!!!!!!
1 marokkaan op de maan? Een probleem. Alle marokkanen op de maan? DE OPLOSSING!!!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat zijn 5 turken in een bushokje? Een schietschijf. En wat zijn 10 turken in een bushokje? Altijd prijs !!
Whehe, die is echt goedquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Biels het volgende:
[..]
1 marokkaan op de maan? Een probleem. Alle marokkanen op de maan? DE OPLOSSING!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik hoorde hem in groep 8, toen nog met negers, dus ik ben er een beetje uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:57 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Whehe, die is echt goed
Alleen vind ik persoonlijk 1 marokkaan op de maan geen "probleem" maar "een begin"
Aah vandaar, voor mij ook een lange tijd terug ja, maar ze deden het altijd goed. Turken- en Marokkanengrappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem in groep 8, toen nog met negers, dus ik ben er een beetje uit.
Wat is een stoplicht boven een vuilnisbak? TURKENDISCO BWOEHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Aah vandaar, voor mij ook een lange tijd terug ja, maar ze deden het altijd goed. Turken- en Marokkanengrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dus
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Iddquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En Emo?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:04 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Scene meisjes hebben anorexia, te veel nephaar en een te groot ego.
Emo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Dat meisje hierboven op de pagina, is dat emo of scene?
Emo's zijn de nieuwe gothics. De kleren en muziek kun je steeds makkelijker krijgen. Kuddevolk.quote:
Zo die emo is goed met het snijden van vlees, maar wij zijn ook goed....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is hetzelfde als klagen dat er veel negers in de KFC zitten
Vieze EMOquote:
Als je je aan zoiets stoort terwijl die eventuele "service" gewoon prima is ben je best een jammer persoontje.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bepaalde drogisterijen hier hebben ook de neiging om alleen meiden aan te nemen met 2 of meer gezichtspiercings.. Álle caissières hebben het, en het lijkt echt of het een verplichting is. Stoort me best wel.
Ik accepteer het best als je het voor jezelf neemt. Maar als je in een winkel werkt moet je gewoon iets degelijks uitstralen en dat doen vele mensen met piercings niet. Het zal me aan mn aarsch roesten hoe je je lichaam verneukt, maar moet ík dat zien als ik een winkel binnenloop en dan alleen maar caissières zie die hun kutkop nog meer verneuken? Mijns inziens mag ik toch ook wel een beetje professionaliteit verwachten van de keten? Piercings zijn gewoon niet professioneel om te hebben, behalve als je in een piercer en tattoo zaak werkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:58 schreef Remake het volgende:
De fok piercing scene is weer op ze teentjes getrapt omdat het niet door iedereen geaccepteerd word
grappenmakerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat ik piercings associeer met groepen die eigenlijk sociaal gezien buiten de boot vallen in deze samenleving. Denk aan krakertuig, emo's, gothics en dat soort figuren. Dat soort personen zullen nooit professioneel overkomen op mij. En ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit vinden.
Als je in een winkel werkt moet je er gewoon beschaafd uitzien zoals dat voor iedereen te aanvaarden is. Anders mis je als winkelketen ook inkomsten omdat sommige klanten zich niet willen associeren met het personeel van de winkelketen. Bovendien is een piercing of tattoo ook een eigen keuze en vind ik dat je daarom geweigerd mag worden bij een sollicitatie. Je weet wanneer je zoiets neemt, dat je je eigen carrière gewoonlijk gezien geen goed doet.
Dat is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van de winkel zelf. Supermarkten, hippe kledingzaken en winkels zoals Media Markt zullen ze er nooit moeilijk overdoen, aangezien de kans minimaal is dat ze klanten wegjagen vanwege de caissières met piercings. Ik heb het zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 04:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik accepteer het best als je het voor jezelf neemt. Maar als je in een winkel werkt moet je gewoon iets degelijks uitstralen en dat doen vele mensen met piercings niet. Het zal me aan mn aarsch roesten hoe je je lichaam verneukt, maar moet ík dat zien als ik een winkel binnenloop en dan alleen maar caissières zie die hun kutkop nog meer verneuken? Mijns inziens mag ik toch ook wel een beetje professionaliteit verwachten van de keten? Piercings zijn gewoon niet professioneel om te hebben, behalve als je in een piercer en tattoo zaak werkt.
Scene is een kutexcuus om ergens bij te horen, niet emo, maar toch niet mainstream te zijn, maar wel naar mainstream muziek te mogen luisteren.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef DemonRage het volgende:
Wat is het toppunt van hypocrisie?Deze is goud waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A monoxide is any oxide containing just one atom of oxygen in the molecule.
Very goed Engels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef nuldertien.net het volgende:
I wish my law was Emo. Than it would cut itself!
Leuk geprobeerd om met een grappige opmerking te komen, maar je faalt wel hard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef nuldertien.net het volgende:
I wish my law was Emo. Than it would cut itself!
Pijnlijk idd voor die gast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd om met een grappige opmerking te komen, maar je faalt wel hard.
Shocking :|quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Siniti het volgende:
als we het dan toch over emo's enzo hebben
[ afbeelding ]
Whahahahhhahahahahahahhahahhaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Siniti het volgende:
als we het dan toch over emo's enzo hebben
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |