Ah, DHL kost als het goed is hetzelfde dus dat zal niet heel veel uitmaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik laat altijd verzenden met DPD, kost 8,60 en werkt gewoon goed vind ik
Ziet er goed uit Koot! Komt die van klaproosje?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef owlet het volgende:
Je zou voedingskleding.nl of een van de andere webwinkels kunnen mailen, of misschien heeft Macka nog een mooie BäraBarn die vandaag verstuurd kan worden.
Die is ook mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
, heb nog één lotusblomma liggen.
en svartpeppar, zwart met een blauwe rail, maar dat is niet zo hannah denk ik![]()
Kangoeroe kan ik alleeen in de uiterste punten knopen.. Ik zal hem zo eens even meten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:47 schreef owlet het volgende:
He mijn doek om een ander kindjeKort is ie he? Hij zal nog wel weer wat lengte er bij krijgen door gebruik maar hij was al vreselijk veel korter dan mijn lelies.
Misschien zat hij daarom wel in een paasei, al stodn er niet bij aangegeven dat het een second is.
Tex, als je een korte doek echt vooral voor het heupdragen wilt dan zou ik een 2 nemen![]()
* owlet gaat nu even lelies opmeten. Is dat nou zo'n lange 2 of is blaadjes zo kort...
Linnen is heel draagkrachtig: fijn met grotere kindjes. En het is koel materiaal, dus ook nog eens erg fijn in de zomer. Ik heb een 50% linnen indio en die zit als een huis. Het is niet mijn kleur, maar hij draagt zo goed dat ik -em toch houdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
Reinhilde, heb jij niet een indio met linnen? Is dat een prettige doek? Wat is het voordeel van een doek waar linnen in verwerkt zit?
Weet niet welke kleur je hebt, Maar kan je hem niet verven dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Linnen is heel draagkrachtig: fijn met grotere kindjes. En het is koel materiaal, dus ook nog eens erg fijn in de zomer. Ik heb een 50% linnen indio en die zit als een huis. Het is niet mijn kleur, maar hij draagt zo goed dat ik -em toch houd
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Kangoeroe kan ik alleeen in de uiterste punten knopen.. Ik zal hem zo eens even meten!
edit: krap 2,6 meter!![]()
Groen. En dat laat zich moeilijk verven helaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Weet niet welke kleur je hebt, Maar kan je hem niet verven dan?
Lekker zonnig en vrolijk Freecell. En wat is er zo anders dan bij de Hopp?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef freecell het volgende:
Hopla!
Zit prima!
[ afbeelding ]
Draagt wel anders dan mijn hop zeg
En heb je gewoon wasmiddel gebruikt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef mrien het volgende:
Ik heb mijne gisteren gewassen, kort programma en op 30 graden. Volgens het label zou hij zelfs op 60 graden kunnen, dat vond ik een beetje veel
Ik heb hem niet in de droger gedaan, kun je volgens mij beter niet doen (had ik eens van Macka begrepen) omdat ze dan sneller slijten (dacht ik). Op een wasrekje ophangen of over een deur werkt ook goed!
Ik heb vandaag een Indio Natur met linnen uitgeprobeerd, 40% linnen en 60% katoen. De doek was nog maar drie weken in gebruik maar zaaaaaacht! Zo heerlijk zacht en sterk dat ik meteen ben gaan speuren naar een Indio met 40% linnen in een kleurstelling die ik leuk vond. En nu komt er een Ficus aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
Reinhilde, heb jij niet een indio met linnen? Is dat een prettige doek? Wat is het voordeel van een doek waar linnen in verwerkt zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |