Dat is ook mijn bedoeling om daarvan een nieuwe te kopenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Reinhilde het volgende:
Het maakt m.i. niet uit of je man het nodig vindt of niet, als jij er graag nog 1 wilt, om wat voor reden dan ook, dan is het ok toch? Kijk als je er al 7 (ahum) hebt, waarvan 6 in 1 maand gekocht, snap ik dat je man een beetje gaat tegenstribbelen. Maar van het geld van Juliet, kan je daar dan niet een nieuwe van kopen?
Dat vond ik eigenlijk ook, vandaar dat ik het ook nog aan Hathor had gevraagd (op D&V).quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mrien,ik vind ze op de foto er eerlijkgezegd wel uitzien of ze veel meer rek hebben dan andere geweven doeken.
En fraaie doeken in je lijstje. Die Nati Bamboe lijkt me zo fijn, licht en zacht en sterk en koeldragend en een mooie kleur ook nog!
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Roze en hij heet Hannah, die moet haast wel voor mij ontworpen zijn!
Ik heb een hele brede doek (bijna 90, oude Hop) en dat knoopt wat lastiger, je knoop wordt dikker zeg maar. Maar het geeft wel lekker veel steun voor een groter kind en als je doek lang genoeg is, is dat knopen geen probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling om daarvan een nieuwe te kopen
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook, vandaar dat ik het ook nog aan Hathor had gevraagd (op D&V).
En dat is ook een beetje de reden dat ik deze denk ik maar niet neem.
De Nati Bamboe vind ik ook erg mooi, misschien wordt die het wel
Wat is eigenlijk het verschil van een doek van 60 cm en een van 70 cm?
Ik heb gisteravond even gemeten en Mojito is 70 cm. Juliet is 80 cm.
Heeft een minder brede doek voordelen?
Die Wrap 'n Wear is van crincle gauze met een extra lap katoen over het middenstuk. Misschien is die extra lap wel tricot?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:50 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling om daarvan een nieuwe te kopen
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook, vandaar dat ik het ook nog aan Hathor had gevraagd (op D&V).
En dat is ook een beetje de reden dat ik deze denk ik maar niet neem.
De Nati Bamboe vind ik ook erg mooi, misschien wordt die het wel
Wat is eigenlijk het verschil van een doek van 60 cm en een van 70 cm?
Ik heb gisteravond even gemeten en Mojito is 70 cm. Juliet is 80 cm.
Heeft een minder brede doek voordelen?
Help! Ik heb geklikt!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef Floria het volgende:
Er staat trouwens op Gbay een nieuwe Hopp Florenz voor 50 euro sofort. Anyone?!
hijs erg mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Llewella het volgende:
Dat ziet er prima uit zo op de heup dakota! Dat is zeker een mooie doek; want ik heb er ook even over zitten twijfelen toen ik hem aangeboden zag staan
rock on!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef mrien het volgende:
Mooi Dakota!
Ziet er goed uit!
Ik vind jouw foto's ook altijd erg mooi gelukt, coole mam
Ik laat altijd verzenden met DPD, kost 8,60 en werkt gewoon goed vind ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:01 schreef Noli. het volgende:
[..]
Help! Ik heb geklikt!
(er stonden er nu 2 een 4.7 en een 5.20)
En nu? Ik las dat Maneki iets zei over DPD? Is dat goedkoper dan DHL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |