quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef krickkk het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Hij is best wel oud, 5 jaar denk ik, en in de clip zag je zo een chick verkleed als roodkapje die zat te nuecken met een wolf ofzoAlleen ik weet niet meer hoe dat nummer heet. Weet nog wel dat het iets was met i want to make love tonight ofzo. Wie kan mij helpen ?
Ik heb niet zoveel verstand van klassiek, maar het lijkt me iets van Carl Orff's Carmina Burana.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef ShilkA het volgende:
De naam van het nummer in deze reclame, Ster.nl heeft hem niet...
Klinkt als iets uit Boris Godonov van Mussorgsky.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef ShilkA het volgende:
De naam van het nummer in deze reclame, Ster.nl heeft hem niet...
For what it's worth, ik weet bijna zeker dat het van Mussorgsky is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef ShilkA het volgende:
Kan het nog niet vinden, in ieder geval al bedankt voor de snelle reacties! Nog even verder zoeken....
Wel een danceversie, geen koets:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef TheFrankey het volgende:
Oeh nog eens iets anders. Ik zoek meer een uitvoering van een lied met bijbehorende clip. Het gaat om een dance versie van Moonlight Shadow en in de clip zie je dan een koets met paarden met rode ogen. iemand
Johan & De Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb (Johan Internacionalos)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Als Dick me hullep nodig heb dan belt ie me maar thuis... johan en de groothandel
nou stond er op de andere kant van het plaatje een leuke versie
cruijf leest een stofzuigerhandleiding op in het spaans
anybody?
Bob Sinclar - La la songquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef NoJokes het volgende:
Ik ben ookal een tijdje opzoek naar een nummer: Het is een soort van Bob Sinclair/Yves Larock/Lexter/R.I.O enz nummer, zo'n neger die in een dance nummer zingt, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer en het enige wat ik kwa songtekst weet is het 1e woord dat hij zegt Babe...
Ik zag 'm trouwens op de reclame van rtl5 op de koniginnendag stream van radio 538.
bedoel je niet deze?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef NoJokes het volgende:
Ik ben ookal een tijdje opzoek naar een nummer: Het is een soort van Bob Sinclair/Yves Larock/Lexter/R.I.O enz nummer, zo'n neger die in een dance nummer zingt, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer en het enige wat ik kwa songtekst weet is het 1e woord dat hij zegt Babe...
Ik zag 'm trouwens op de reclame van rtl5 op de koniginnendag stream van radio 538.
Poging 1: deze maar dan een instrumental mix of wellicht is hiervan door de dj zelf een mix gemaakt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef Teucer het volgende:
Ik kom net terug uit Stockholm. En daar werd op twee avonden (in een danscafe en de Sturecompagniet) een (instumentaal) nummer gedraaid wat erg leek op een tv-theme uit de jaren '80 ofzo. De rest van de avond werden er house-achtige nummers gedraaid en mixes van bekende nummers van vroeger (Like a prayer, Sweat Dreams) en nu (Riverside, Pokerface). Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sinds zaterdag loop ik met een regel uit een liedje in mijn hoofd en ik kom er maar niet op welk liedje het is.
Ik weet alleen dat het is "baby it's a new wave (of day)"; het klinkt redelijk uptempo/catchy en het wordt gezongen door een man met een redelijk lichte/hoge stem. Klinkt een beetje als Milow. Volgens mij is het best wel een recent nummer.
Ik heb al gegoogled en ge You-tubed maar daar kom ik alleen will.i.am tegen en die is het zeker NIET.
Iemand die het weet? Alvast dank
Milow - Ayo Technology?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sinds zaterdag loop ik met een regel uit een liedje in mijn hoofd en ik kom er maar niet op welk liedje het is.
Ik weet alleen dat het is "baby it's a new wave (of day)"; het klinkt redelijk uptempo/catchy en het wordt gezongen door een man met een redelijk lichte/hoge stem. Klinkt een beetje als Milow. Volgens mij is het best wel een recent nummer.
Ik heb al gegoogled en ge You-tubed maar daar kom ik alleen will.i.am tegen en die is het zeker NIET.
Iemand die het weet? Alvast dank
quote:Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here,
You got me saying
Super! Die is het, dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|