Draak van een nummer, moet je het origineel van Tears for Fears eens luisteren.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef master111 het volgende:
thnx iedereen die als antwoord Gary Jules - Mad World heeft gegeven.
dat liedje werd na de 2 minuten stilte gedraaid op radio 538
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Draak van een nummer, moet je het origineel van Tears for Fears eens luisteren.
QFT!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Clublied van Barcelona misschienquote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef TheFrankey het volgende:
ik gooi hem er nog eens in ... maar ik heb eens bij een reportage vorige jaar over FC barcelona een spaanstalig vrolijk (leek wel een kinderlied) gehoord. Ik weet niet meer hoe het ging immers het was volledig spaans en ik kom niet verder dan no comprendo
er zaten iig iets van '.... barca lalala...' erg vrolijk.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik in Berlijn in een Nike-Store hoordeHet leek echt veel op The Script qua muziek én qua zangstem, maar ik heb van al hun nummers de teksten doorgespit, maar ik herkende niets. Het stomme is dat ik ook maar twee woorden ken, en ik weet niet eens of ik dat wel goed heb verstaan: destination suicide.. Maar als ik dat google kan ik niets vinden. Het gaat volgens mij gewoon over een jongen die een meisje wilt behoeden om zelfmoord te plegen.. Weet iemand alsjeblieft welk nummer ik bedoel?
Het is lastig zo, ik weet het..
Blijkbaar weet niemand het, anders had je op zeker al antwoord gehad. En het een paar keer vragen met eenquote:
wow dat kunnen er wel tig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef Teucer het volgende:
Ik kom net terug uit Stockholm. En daar werd op twee avonden (in een danscafe en de Sturecompagniet) een (instumentaal) nummer gedraaid wat erg leek op een tv-theme uit de jaren '80 ofzo. De rest van de avond werden er house-achtige nummers gedraaid en mixes van bekende nummers van vroeger (Like a prayer, Sweat Dreams) en nu (Riverside, Pokerface). Iemand enig idee?
Ok ik heb het al gevonden. Ik was het album van The Script aan het luisteren, en het nummer Talk You Down kwam me erg bekend voor. Opeens hoor ik blabla Relation Suicidequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik in Berlijn in een Nike-Store hoordeHet leek echt veel op The Script qua muziek én qua zangstem, maar ik heb van al hun nummers de teksten doorgespit, maar ik herkende niets. Het stomme is dat ik ook maar twee woorden ken, en ik weet niet eens of ik dat wel goed heb verstaan: destination suicide.. Maar als ik dat google kan ik niets vinden. Het gaat volgens mij gewoon over een jongen die een meisje wilt behoeden om zelfmoord te plegen.. Weet iemand alsjeblieft welk nummer ik bedoel?
Het is lastig zo, ik weet het..
Thanks. Ik twijfel of het ook daadwerkelijk een tv-theme is. Het kwam op mij alleen als zodanig over, lijkt wel wat op dat van Flying Doctors of MacGyver, beetje droevig/mysterieus. Maar wellicht is het gewoon een bestaand house-nummer. Ik vond het namelijk opvallend dat het in twee afzonderlijke clubs gedraaid werd. Moet dus wel (in ieder geval in Zweden) redelijk bekend zijn. Qua sfeer lijkt het ook een beetje op het instrumentale gedeelte van Guru Josh Project - Infinity, alleen andere melodie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wow dat kunnen er wel tig zijn natuurlijk
misschien dat je hier wat kan vinden: http://www.tellytunes.com/ ?
Hier staan er ook alvast een paar: http://www.hecklerspray.c(...)-tunes/200814594.php
Heb ik gedaanquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef Teucer het volgende:
[..]
Thanks. Ik twijfel of het ook daadwerkelijk een tv-theme is. Het kwam op mij alleen als zodanig over, lijkt wel wat op dat van Flying Doctors of MacGyver, beetje droevig/mysterieus. Maar wellicht is het gewoon een bestaand house-nummer. Ik vond het namelijk opvallend dat het in twee afzonderlijke clubs gedraaid werd. Moet dus wel (in ieder geval in Zweden) redelijk bekend zijn. Qua sfeer lijkt het ook een beetje op het instrumentale gedeelte van Guru Josh Project - Infinity, alleen andere melodie.
Je weet nooitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
die vond ik zo voor de hand liggend dat ik die niet in mijn rijtje heb gezet
true, true.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je weet nooitVooral als je Ida Corr vs. FLG hier moet gaan vragen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef stefanbroeders het volgende:
ik zoek een nummer waarin drie waarvan een de zanger en gitaarspeeld en kaal is. omringt door witte flats en aan het einde vliegen ze de lucht in, dit herinner ik weten jullie welk liedje ik bedoel. alvast bedankt,
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef krickkk het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Hij is best wel oud, 5 jaar denk ik, en in de clip zag je zo een chick verkleed als roodkapje die zat te nuecken met een wolf ofzoAlleen ik weet niet meer hoe dat nummer heet. Weet nog wel dat het iets was met i want to make love tonight ofzo. Wie kan mij helpen ?
Ik heb niet zoveel verstand van klassiek, maar het lijkt me iets van Carl Orff's Carmina Burana.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef ShilkA het volgende:
De naam van het nummer in deze reclame, Ster.nl heeft hem niet...
Klinkt als iets uit Boris Godonov van Mussorgsky.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef ShilkA het volgende:
De naam van het nummer in deze reclame, Ster.nl heeft hem niet...
For what it's worth, ik weet bijna zeker dat het van Mussorgsky is...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef ShilkA het volgende:
Kan het nog niet vinden, in ieder geval al bedankt voor de snelle reacties! Nog even verder zoeken....
Wel een danceversie, geen koets:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef TheFrankey het volgende:
Oeh nog eens iets anders. Ik zoek meer een uitvoering van een lied met bijbehorende clip. Het gaat om een dance versie van Moonlight Shadow en in de clip zie je dan een koets met paarden met rode ogen. iemand
Johan & De Groothandel - As Dick Me Hullep Nodig Heb (Johan Internacionalos)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Als Dick me hullep nodig heb dan belt ie me maar thuis... johan en de groothandel
nou stond er op de andere kant van het plaatje een leuke versie
cruijf leest een stofzuigerhandleiding op in het spaans
anybody?
Bob Sinclar - La la songquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef NoJokes het volgende:
Ik ben ookal een tijdje opzoek naar een nummer: Het is een soort van Bob Sinclair/Yves Larock/Lexter/R.I.O enz nummer, zo'n neger die in een dance nummer zingt, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer en het enige wat ik kwa songtekst weet is het 1e woord dat hij zegt Babe...
Ik zag 'm trouwens op de reclame van rtl5 op de koniginnendag stream van radio 538.
bedoel je niet deze?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef NoJokes het volgende:
Ik ben ookal een tijdje opzoek naar een nummer: Het is een soort van Bob Sinclair/Yves Larock/Lexter/R.I.O enz nummer, zo'n neger die in een dance nummer zingt, volgens mij is het een redelijk nieuw nummer en het enige wat ik kwa songtekst weet is het 1e woord dat hij zegt Babe...
Ik zag 'm trouwens op de reclame van rtl5 op de koniginnendag stream van radio 538.
Poging 1: deze maar dan een instrumental mix of wellicht is hiervan door de dj zelf een mix gemaakt:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef Teucer het volgende:
Ik kom net terug uit Stockholm. En daar werd op twee avonden (in een danscafe en de Sturecompagniet) een (instumentaal) nummer gedraaid wat erg leek op een tv-theme uit de jaren '80 ofzo. De rest van de avond werden er house-achtige nummers gedraaid en mixes van bekende nummers van vroeger (Like a prayer, Sweat Dreams) en nu (Riverside, Pokerface). Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sinds zaterdag loop ik met een regel uit een liedje in mijn hoofd en ik kom er maar niet op welk liedje het is.
Ik weet alleen dat het is "baby it's a new wave (of day)"; het klinkt redelijk uptempo/catchy en het wordt gezongen door een man met een redelijk lichte/hoge stem. Klinkt een beetje als Milow. Volgens mij is het best wel een recent nummer.
Ik heb al gegoogled en ge You-tubed maar daar kom ik alleen will.i.am tegen en die is het zeker NIET.
Iemand die het weet? Alvast dank
Milow - Ayo Technology?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Sinds zaterdag loop ik met een regel uit een liedje in mijn hoofd en ik kom er maar niet op welk liedje het is.
Ik weet alleen dat het is "baby it's a new wave (of day)"; het klinkt redelijk uptempo/catchy en het wordt gezongen door een man met een redelijk lichte/hoge stem. Klinkt een beetje als Milow. Volgens mij is het best wel een recent nummer.
Ik heb al gegoogled en ge You-tubed maar daar kom ik alleen will.i.am tegen en die is het zeker NIET.
Iemand die het weet? Alvast dank
quote:Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here,
You got me saying
Super! Die is het, dank je welquote:
Ook niet, toch bedankt.quote:
Chemical Brothers - The Salmon Dance?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Parvus het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nr met zo'n videoclip van een aquarium waarin alle vissen meedoen op de maat...Beetje funky nummer van een paar jaar terug
(ik dacht zelf eerst bloodhound gang ofzo maar)
yeahhquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Chemical Brothers - The Salmon Dance?
Iemand een idee??quote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zoek al heel lang het nummer wat op de achtergrond gedraaid wordt bij Gooische Meisjes in de Bijstand. Aflevering van 3-5.
Het begint ongeveer bij 13.05.
http://www.rtl.nl/compone(...)tand/index_video.xml
Linkje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef MichielPH het volgende:
Het deuntje die deze week onder de promo van Tussen de Oren zit?
Nee, maar wel eigen gitaargepruts.quote:
Hmm, die komt een stuk dichter in de buurt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef donroyco het volgende:
Jonathan Richman & Modern Lovers - Egyptian Reggae
Jouw suggestie had ook gekund, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm, die komt een stuk dichter in de buurt!
Neej, al klinkt hij qua melodie wel erg hezelfdequote:
Doet me aan het refrein hiervan denken:quote:
Wel weer een tof nummer, maar hij is het niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Doet me aan het refrein hiervan denken:
Sla je mijn post expres over?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wel weer een tof nummer, maar hij is het niet.
Ik denk dat je een post van donroyco over het hoofd hebt gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef MichielPH het volgende:
Wel weer een tof nummer, maar hij is het niet.
Geen dank.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MichielPH het volgende:
Blaaaa sorryDat is hem
Best wel irritant nummer eigenlijk.. Bedankt![]()
quote:
Google levert weinig opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:12 schreef beverlywijk het volgende:
Help ik zoek dit liedje, het is wel een slechte opname, bij het opnemen zie ik dat de muziek steeds gesprongen is.. Het liedje doet me een beetje denken aan R Kelly, maar ik weet niet of het van hem is.. Kan iemand me helpen dit liedje te vinde, alsjeblieft luister even..![]()
http://www.zshare.net/audio/59700272f5af0c94/
of altenatieve link:
http://rapidshare.com/fil(...)0507_1300.1.mp3.html
Jasper Vergeer - Astronautquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef Flaccid het volgende:
http://www.nusport.nl/200(...)ul-van-kenneth-perez
Welke liedje hoor je?
Gorillaz?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek een groep, maar zal het maar hier vragen inplaats van een topic the openen ?
In éen getekende clip zit zo'n aapje met een gitaar op een stuk land
Dan vliegen ze door de lucht.
Iets van een paar jaar terug, maar ik weet de naam niet meer
Ze hadden ook een optreden bij MTV via de computer
Geen dankquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef Dononino het volgende:
Ik zoek een nummer die werd gespeeld bij x-factor aflevering 10. Hij speelt zich af bij ongeveer 3:00. Het is het nummer dat af word gespeeld terwijl de jury op komt. Weet iemand hoe dat nummer heet?
Hier kan je afl. 10 bekijken van x-factor:
http://www.rtl.nl/compone(...).X_Factor_s2_a10.xml
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Vanquish_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik laatst op XFM hoorde. In een deel ervan wordt door een vrouw 'I was wrong, I was wrong' gezongen en vervolgens komt er een dikke beat. Kan het niet echt goed uitleggenAlvast bedankt.
quote:
Deze?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Saik0 het volgende:
Help! Ik zoek een remix van "Get ready to rumble". hardtrance/trance/house is het.
Heb na 2 uur googelen deze mix gevonden, maar dit is de hardere versie van het nummer wat ik zoek.
Iemand een idee?
Thnx!!!
Nee het is dezelfde instrumental als dat hardere liedje. Jock Jams had ik ook al gevonden, toch bedanktquote:
Niemand..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
Sjawel; weer een titel zoekend van een housenummertje. Caribian drumms achtige beats oid, beetje zomers etc.
Maargoed, een clipje zegt meer dan mijn uitleg, bij deze
Gevondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Nee het is dezelfde instrumental als dat hardere liedje. Jock Jams had ik ook al gevonden, toch bedankt![]()
Het is eigelijk gewoon hetzelfde liedje als die hardere, maar dan dus minder hard.
Komt van ergens tussen 1998 en 2001 ofzo.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef Mefistoteles het volgende:
Ik zoek een trance/house nummertje met een redelijk lang intro en dan een vrouw die zingt:
"keep on falling.... keep on falling away"
En dan: Piw piw piw..... Piwpiwpiw Piw Piw
Piw piw piw..... Piwpiwpiw Piw Piwhoop dat iemand wat weet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:01 schreef Glasrasp het volgende:
.. wat NU op dubstep.fm gedraaid wordt? ( http://dubstep.fm/listen.pls )
Hoor het nu al twee dagen, kan maar niet op de artiest/titel komen..
Bedankt voor de moeite BrandX, maar het nummer is alweer afgelopenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef Mefistoteles het volgende:
Ik zoek een trance/house nummertje met een redelijk lang intro en dan een vrouw die zingt:
Piw piw piw..... Piwpiwpiw Piw Piw (+ nog een Piw volgens mij)
hoop dat iemand wat weet.
Helaas.quote:
Deze misschien ? http://uk.truveo.com/Jupiter-Rising-Falling-Away/id/2256915002quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef Mefistoteles het volgende:
Piw piw piw..... Piwpiwpiw Piw Piwhoop dat iemand wat weet.
Gevonden: Spit - falling awayquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:28 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze misschien ? http://uk.truveo.com/Jupiter-Rising-Falling-Away/id/2256915002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |