Nee dat is hem in iedergeval nietquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Was het ook niet de cover van dat Diana Ross nummer door 2 Brothers on the 4th floor?
No problemo. Ik herkende de tekst, en jij zei dat het niet het origineel was van Diana Ross, maar ik wist wel dat het in de 90's was gecoveredquote:Op woensdag 29 april 2009 00:36 schreef Chrisende het volgende:
[..]
YEssss Thankkkk YOU !!! Yes deze is hem
EINDELIJK![]()
![]()
Hoe heb je hem gevonden?
Sjonge dat het mij 5 jaar heeft geduurd om het te zoekenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
No problemo. Ik herkende de tekst, en jij zei dat het niet het origineel was van Diana Ross, maar ik wist wel dat het in de 90's was gecoveredVandaar.
Ja! Een stuk lijkt er wel heel erg op ja. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest hier aan denken:
Het nummer is van Monoral, en het heet Spartaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
Geweldig nummer, heel erg catchy, alleen de melodie en sound doen me héééél erg denken aan iets wat ik eerder gehoord heb. Maar ik kan echt nergens op komen. Nergens staat er dat het een cover is en de youtube comments zeggen ook niets. Maar toch heb ik sterk het gevoel de tune eerder gehoord te hebben.
Help?
Ik zou hier wel zo'n Captain Obvious of No Shit Sherlock plaatje kunnen posten, maar ik kan niet kiezen welke.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Het nummer is van Monoral, en het heet Sparta
http://www.last.fm/music/MONORAL
Inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik zou hier wel zo'n Captain Obvious of No Shit Sherlock plaatje kunnen posten, maar ik kan niet kiezen welke.
die had ik nou ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest hier aan denken:
gewoon een fail nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik zou hier wel zo'n Captain Obvious of No Shit Sherlock plaatje kunnen posten, maar ik kan niet kiezen welke.
hehe okay, heb géén idee. Is het niet van die DJ zelf gewoon, dat ie in spanje gedraaid heeft ofzo daarmeequote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef djowi het volgende:
Hai,
het enige stuk tekst dat ik weet van het spaanstalige nummer amsterdam amsterdam is:
Amsterdam, amsterdam, amsterdam mi corazon, amsterdam mi corazon amsterdam amsterdam
Echt een feest nummer.
Dj Ronnie heeft de nederlandse vertaling gezongen, met de titel (hoe kan het ook anders) amsterdam, amsterdam
groet
dennis
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en nu ik hier toch zit, Weet iemand toevallig of dat muziekje van die huidige Karwei reclame...van een bestaand nr is?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik zoek een electro-nummer met de tekst: 'We're custom made...' en 'Kick out the jams, motherfucker'. Het is niet van MC5, en de zanger lijkt qua stem erg op LCD Soundsystem.
Nee, dat is 'm niet. Ik zoek echt een electro-nummer.quote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:17 schreef daReaper het volgende:
ik zoek een trance achtig nummer, misschien zo'n 10 jaar oud of nog wel meer. Heel relaxed deuntje en halverwege begint er zo'n chick te kreunen alsof ze seks heeft. Wie weet hoe dat nummer heet?
Zoek gewoon nog ff verder dees dan ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik zoek een electro-nummer met de tekst: 'We're custom made...' en 'Kick out the jams, motherfucker'. Het is niet van MC5, en de zanger lijkt qua stem erg op LCD Soundsystem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |