Nope, ook niet helaas.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers nummer waarin het refrein steeds "hmm nana hmm nana heja heja" wordt gezongen door een man. Het refrein heeft wat weg van het refrein van het volgende nummer, maar dat is het niet. Wie kan me helpen!
ff handig http://www.tmf.nl/video/2(...)_reet_van_willy.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek het nummer van het voorstukje op tmf van 'Willy de stad uit', in dit voorstukje zit die beetje hout te tillen enzo.
bedoel je laatste stukje of de nieuwe erna die is nl van Kempiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Prixie het volgende:
[..]
ff handig http://www.tmf.nl/video/2(...)_reet_van_willy.html
Ik ken het nr niet misschien anderen
Deze?quote:
reetveter: Nee het was niet het progamma zelf, maar gewoon een aankondiging dat het progamma om bijv. 16:00 er op is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Prixie het volgende:
[..]
ff handig http://www.tmf.nl/video/2(...)_reet_van_willy.html
Ik ken het nr niet misschien anderen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef Vuile het volgende:
Ik zoek naar een nummer dat een tijdje terug in een reclame te horen was.
In de reclame waren een aantal slaapdansende mensen te zien met een kussen tegen het hoofd: een pillowspeaker heet dat geloof ik. Het was een jaren 60 nummer, maar dan in een nieuw jasje. Het kussen kreeg je als je een nieuwe rekening afsloot of zo iets.
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:50 schreef Vuile het volgende:
Ik zoek naar een nummer dat een tijdje terug in een reclame te horen was.
In de reclame waren een aantal slaapdansende mensen te zien met een kussen tegen het hoofd: een pillowspeaker heet dat geloof ik. Het was een jaren 60 nummer, maar dan in een nieuw jasje. Het kussen kreeg je als je een nieuwe rekening afsloot of zo iets.
Alvast bedankt
Geen dankquote:
Herinner je er nog meer aan? Wanneer is het gedraaid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef Bostonian het volgende:
Ik zoek een nummer wat door Slam fm volgens mij als nieuwe muziek wordt beschouwd. Het is een dance/house nummer en het is chaotisch (mijn impressie dan). Ik dacht dat er door een man werd gezongen, maar meer kan ik me niet herinneren. Ik heb het nummer ook op Fresh fm gehoord.
Naja, het klonk Balkan/Indian achtig, maar dat weet ik niet zeker. Het is vooral 's nachts gedraaid, in de laatste week keertje rond 1 uur 's nachts, dacht ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Herinner je er nog meer aan? Wanneer is het gedraaid?
Ik kan het zo niet meer terugvinden..quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Naja, het klonk Balkan/Indian achtig, maar dat weet ik niet zeker. Het is vooral 's nachts gedraaid, in de laatste week keertje rond 1 uur 's nachts, dacht ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef Bostonian het volgende:
Ik zoek een nummer wat door Slam fm volgens mij als nieuwe muziek wordt beschouwd. Het is een dance/house nummer en het is chaotisch (mijn impressie dan). Ik dacht dat er door een man werd gezongen, maar meer kan ik me niet herinneren. Ik heb het nummer ook op Fresh fm gehoord.
Bastiaan Ragas bedoel je vast helaas niet het hele nr te vinden op you tubequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef BL_Henkie het volgende:
FF een longshot.
Nederlandstalig, man die "mama" zingt, klinkt erg recentelijk geproduceerd (dus geen BZN , geen Hazes) maar meer Xander de Buisonjé of zoiets.
Heb helaas niet meer, hoorde alleen de laatste 30 secondes.
Iemand?
Bastiaan Ragas - Mamaquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:14 schreef BL_Henkie het volgende:
FF een longshot.
Nederlandstalig, man die "mama" zingt, klinkt erg recentelijk geproduceerd (dus geen BZN , geen Hazes) maar meer Xander de Buisonjé of zoiets.
Heb helaas niet meer, hoorde alleen de laatste 30 secondes.
Iemand?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek het nummer van het voorstukje op tmf van 'Willy de stad uit', in dit voorstukje zit die beetje hout te tillen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |