Daniel Gimeno-Traver (ESP) - Mikhail Youzhny (RUS) 5-7 4-6quote:
Zou ik ook doen als ik iets met Maria had..snel verliezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
Andreev maakt het zichzelf niet bepaald makkelijk.
Gonzalez kan nog. Dus bij deze.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Szura het volgende:
Heb nog wat gezocht maar kom er niet echt uit dus:
als Gonzalez nog kan wordt het Gonzalez en anders Djokovic.
iig nogmaals dank aan KZ
Is nog onbekend, vooral omdat nog niet echt bekend is hoeveel partijen er vandaag afgerond kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef VegaKip het volgende:
Iemand al enig idee wie er morgen speelt? Ik ga zo offline en ben er morgen waarschijnlijk ook niet...
Dan is het alleen nog wachten op Almagro en Robredoquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
De Andreevjes van de 1e dag liggen eruit
Almagro voorlopig 4-0* achter in de 3e setquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog wachten op Almagro en Robredo
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer kies ik gewoon een paar grote namen in het begin denk ik. Dan maar niet uitspelen.
Heb je binnen 1 minuut de OOP naar Miss_S gestuurd, die vervolgens meteen haar keuze teruggestuurd heeft en jouw eigen + haar keuze hier gepost?quote:Op woensdag 29 april 2009 07:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 3: Andy Murray
Miss_S dag 3: Andy Murray
Volgens mij pickt KZ voor miss_s.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je binnen 1 minuut de OOP naar Miss_S gestuurd, die vervolgens meteen haar keuze teruggestuurd heeft en jouw eigen + haar keuze hier gepost?
En dat alles om 7.00 's morgens met Miss_S die op vakantie is.
Ennn allebei deruit!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 3: Andy Murray
Miss_S dag 3: Andy Murray
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij pickt KZ voor miss_s.
Dat is nu trouwens ook afgelopen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:
Probleem opgelost, kz geeft mijn keuzes door vanaf dat ik op vakantie ben![]()
Zoals Murray zekerquote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer kies ik gewoon een paar grote namen in het begin denk ik. Dan maar niet uitspelen.
Ik zou even wachten to Davydenko is afgelopen, die zit ook op de wip.quote:
Je hebt gelijk! Alleen danusz1986 (Stepanek) en Nalbandian (Ferrer) hebben nog een tweede pick open staan, Nalbandian heeft ook nog geen derde pick doorgegeven voor zover ik kan zien.quote:
jij ligt er nou toch ook uitquote:
Kijk eens goedquote:Op woensdag 29 april 2009 17:01 schreef Szura het volgende:
[..]
jij ligt er nou toch ook uit.
Als Stepanek al wint (jouw pick 2) heb je Davy als pick 3
Heb niets veranderd hoorquote:
wat raar, net stond in die post van intel toch echt Davy bij jouw naamquote:
Je keek bij danusz1986quote:Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
wat raar, net stond in die post van intel toch echt Davy bij jouw naam
oh dan moet ik echt een nieuwe bril kopenquote:
Ik dus ookquote:
En het bijwerken van de draw gebeurd ook pas aan het einde van de dag. Sloom volk daar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
OOP is nog niet vrijgegeven op die website. Vind het maar een matige site
Tja Italianenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En het bijwerken van de draw gebeurd ook pas aan het einde van de dag. Sloom volk daar.
M'n volgende pick is een lastige. Ik weet het nog niet.
Dag 5, wanneer Simon gewonnen heeft: Djokovic.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef jojomen4 het volgende:
Dag 4: Simon.
Jaloersquote:
Niks leuks aan imo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:46 schreef APK het volgende:
Leuk dat er weer (een grote) kans is dat het toernooi uitgespeeld kan worden.
zegt de nummer 1 van de rankingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit een kutspel is?
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...quote:
en nu sta ik in de finalequote:Op woensdag 15 april 2009 16:18 schreef dndiek het volgende:
Ik haat gravel
Soort kloon van Fedje dusquote:Op zondag 3 mei 2009 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...![]()
![]()
Dit seizoen ben ik niet tevreden. Ik heb meer punten ingeleverd dan gepakt.. En op Roland Garros heb ik heel veel punten te verdedigen.
Lijkt me sterk met mijquote:Op zondag 3 mei 2009 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...![]()
![]()
Dit seizoen ben ik niet tevreden. Ik heb meer punten ingeleverd dan gepakt.. En op Roland Garros heb ik heel veel punten te verdedigen.
Weet wel dat je je succes dit toernooi aan mij te danken hebtquote:Op zondag 3 mei 2009 13:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met mij![]()
Vorig seizoen wilde ik in Parijs nog eventjes meedoen maar verneukte Karlovic m'n eerste wedstrijd.
En dit seizoen heb ik Monte carlo al gemist en sta ik rond plaats 40 ofzo
Daar ben ik me terdege van bewust jaquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet wel dat je je succes dit toernooi aan mij te danken hebt![]()
Juist niet. Federer heeft bij vrijwel elk toernooi dit jaar meer punten gepakt dan vorig jaar. Alleen Monte Carlo niet geloof ik.quote:
Ik probeer vaak af te wijken van de PotDquote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Drie winnaars dus! De laurierkransen gaan naar dndiek, Szura en Vegakip met hun welverdiende overwinningen. Waarbij aangetekend moet worden dat dndiek tot de vijfde pick niet is meegegaan met de PotD
Ik ook, maar bij mij pakt het tot nu toe niet echt goed uitquote:
dat ga ik dus zeker doen ja, Monte Carlo'tje overkomt me geen tweede keerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij pakt het tot nu toe niet echt goed uit
Volgende toernooi is Madrid en dat begint over een week. Wellicht zondag, wellicht maandag. Hou het topic in de gaten voor nieuws!
Ik moet zeggen dat ik mezelf met mijn 44e plaats toch een goede kans geef om de masters nog te halenquote:Op maandag 4 mei 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
De top 8 is verdwenen aan de horizon.
Als het goed is zouden deze lijsten op dat moment nagenoeg gelijk moeten zijn. Enkel de punten van de Masters van afgelopen jaar zouden dan het verschil mogen uitmaken.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de masters op basis van seizoen of all-time?
Van 52 naar 51quote:
Beetje zoals je held gewoonlijk in het seizoen doetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Nalbandian het volgende:
Steady op plek 31! Nu nog een moment zoeken om te pieken![]()
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef dndiek het volgende:
Tommy Haas vs. Pablo Andujar
Guillermo García-López vs. Juan Ignacio Chela
Sam Querrey vs. Radek Stepanek
zijn de drie partijen toch?
Dat gaat nu eigenlijk weer op.quote:Op maandag 13 april 2009 08:50 schreef XL het volgende:
Te laat is pech. De OOP stond vroeg in het topic, er was een PM + toernooi specifiek topic in SPT. Het toernooi was al maanden van tevoren bekend en op zondag starten we eigenlijk regelmatig.
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Als iedereen dit nou gewoon boycot en niet picked is het probleem opgelost
Behalve dan dat de OOP niet echt vroeg in het topic stond en ook de PM relatief laat verzonden is.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:06 schreef wimderon het volgende:
Dit had XL er in Monte Carlo over te zeggen:
[..]
Dat gaat nu eigenlijk weer op.
Gasquet is niet van het schrappen, hij is van het schrapen en snuivenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:35 schreef wimderon het volgende:
Gasquet-instelling van de mensen die willen schrappen![]()
26 zelfs.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
25 picks gehad als ik het goed heb geteld.
Het zou doorgaan bij 30+ stemmers en die waren er.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker dat niemand van de "organisatie" een definitieve knoop doorhakt.......
Maar goed. Door dus.
Omdat iedereen het zekere voor het onzekere neemt ja. Stel je voor je stemt tegen, maar je stemt niet en een dag later blijkt dat het toch door is gegaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou doorgaan bij 30+ stemmers en die waren er.
geneigd zijn is iets anders dan het gaat door.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou doorgaan bij 30+ stemmers en die waren er.
Vorige keer was ik met nog veel users te laat. Jammer, pech gehad.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Szura het volgende:
Er moet gewoon een afspraak over worden gemaakt en die afspraak zou moeten zijn dat de XL-game op maandag begint. Daar gaat iedereen vanuit en het is ook het handigst om consequent te blijven. Nu weet niemand waar ie aan toe is.
Dus organisatie doe eens een uitspraak
Ik was toen ook te laat toen het op zondag begon.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vorige keer was ik met nog veel users te laat. Jammer, pech gehad.
Als je nu dingen gaat terug draaien, wat doe je dan met de vorige masters en users die niet op tijd waren?
Robredo gelukkig door.
Om dit soort gezeik te voorkomen zou ik dus gewoon standaard op maandag beginnen.quote:
Je begrijpt hoop ik dat 30 een flink aantal is en dat dat representatief is voor hoeveel mensen er hebben kunnen reageren?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat iedereen het zekere voor het onzekere neemt ja. Stel je voor je stemt tegen, maar je stemt niet en een dag later blijkt dat het toch door is gegaan.
Overigens is dat geen "knoop doorhakken", bij 30 stemmers gaat het door en anders niet. De organisatie moet zeggen: JA of NEE.
Dat klopt. Staat verkeerd in dat overzicht.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef Vector_SLD het volgende:
De punten van Hamburg vorig jaar moet je nu toch verdedigen? Dat waren mijn 300 punten
Ik wel, dit klopt allemaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Omdat ik vandaag het tennis niet gevolgd heb, ga ik er van uit dat de picks op tijd zijn doorgegeven, wat leidt tot de lijst zoals die staat in de volgende post.
Ja slimmerik, je kan wel tegen stemmen, maar als je je pick post zit je bij de 30... Maw je stemtquote:Op zondag 10 mei 2009 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je begrijpt hoop ik dat 30 een flink aantal is en dat dat representatief is voor hoeveel mensen er hebben kunnen reageren?
En tegen stemmen is heel leuk, maar je bent dan niet bijster slim om ook geen pick te plaatsen.
Mooi. Chriz2k heeft Ferrero nog doorgegeven via PM, in verband met z'n ban.quote:
Dik.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
sven2345 was wel te laat om 20:44 dus?
Al even: http://www.atpworldtour.c(...)ing/2009/1536/op.pdfquote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Nog geen OOP voor morgen?...
Tja, je hebt ook toernooien waar op de zondag een compleet programma wordt afgewerkt, anderen beginnen met een paar potjes en weer anderen beginnen pas op maandag. Als er een compleet programma op zondag is, mis je weer een heel stuk van het spel.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dus. Wat mij betreft mag vanaf nu de zondag dus geschrapt worden; de puntentelling is toch ook gebaseerd op zeven dagen. XL heeft echter het laatste woord, zijn wil is wet. Heeft die jongen ook nog een beetje een gevoel van macht
Misschien is het een idee om een eerste dag door te laten gaan in als een bepaald aantal partijen zijn, dus pas als er een x-aantal partijen is dan telt de zondag mee of zo....quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook toernooien waar op de zondag een compleet programma wordt afgewerkt, anderen beginnen met een paar potjes en weer anderen beginnen pas op maandag. Als er een compleet programma op zondag is, mis je weer een heel stuk van het spel.
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Tot nu toe wel het toernooi van de ontzettende massa-picks.
Of voor mijn part 2 picks voor zondag/maandag samen..quote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Flikker toch op ... er worden 3 potjes gespeeld en meteen beginnen we op zondag al
Ik heb verdomme van 10 's ochtends tot 's middags plus nog natijd in de provincie op gravel staan ploegen, en dan is dit blijkbaar ook al begonnen
Ik snap best het idee van op zondag beginnen, maar ik zie het nut er niet van in als er maar een paar potjes gespeeld worden. Pak dan de zondag en maandag als 1 dag waar 1 pick voor gedaan moet worden. Het zal allemaal wel
Succes met het spel verder, de lol is er al een tijdje vanaf hier
Hier hetzelfde: Dag 2: Tipsarevicquote:Op maandag 11 mei 2009 09:22 schreef franklop het volgende:
Nu geen zin om de meute te volgen:
Pick 1B; Florent SERRA
(zal daarom wel weer eruit liggen na vandaag)
Dat komt gewoon omdat je kutpicks doetquote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O zie nu dat Tipsarevic al om tien uur begon. Dat ik te laat was telt nu zeker niet meerquote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef franklop het volgende:
Tisarevic eruit
Serra door \o/
Wat verrassend, ik haal punten
De wedstrijd begon pas rond kwart over 10 na baan opkomen, inspelen enz. Dus je hebt mazzel, je was op tijdquote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
O zie nu dat Tipsarevic al om tien uur begon. Dat ik te laat was telt nu zeker niet meer
Hoe graag ik je ook door ziet gaan, maar je was helaas net op tijdquote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
O zie nu dat Tipsarevic al om tien uur begon. Dat ik te laat was telt nu zeker niet meer
Ja daar was ik al weer bang voorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De wedstrijd begon pas rond kwart over 10 na baan opkomen, inspelen enz. Dus je hebt mazzel, je was op tijd
Sorry hoor, maar na de uitleg van XL vorige keer was toch duidelijk dat de zondag er gewoon bijhoort. Het toernooi begon net als vorig jaar op zondag en de OP was op gewoon de avond vantevoren bekend, net zoals elke reguliere dag.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Flikker toch op ... er worden 3 potjes gespeeld en meteen beginnen we op zondag al
Ik heb verdomme van 10 's ochtends tot 's middags plus nog natijd in de provincie op gravel staan ploegen, en dan is dit blijkbaar ook al begonnen
Ik snap best het idee van op zondag beginnen, maar ik zie het nut er niet van in als er maar een paar potjes gespeeld worden. Pak dan de zondag en maandag als 1 dag waar 1 pick voor gedaan moet worden. Het zal allemaal wel
het is gewoon pick 1bquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het met de pickverdeling?
Er worden hier verschillende picks gepost, namelijk 1b en 2
Dit vind ik wel een overweging waard. Dat zondag er bij hoort heb ik geen probleem mee, maakt het uitspelen alleen maar wat lastiger. Maar zeker omdat er zondag beperkt programma is, is het misschien wel een idee om een goede pick hiier te belonen met een extra rondje met punten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef APK het volgende:
Geef dan tenminste ook punten voor een pick op zondag.
Hij heeft gewoon verloren van Soderling hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef franklop het volgende:
weet trouwens niet of iemand Andreev had gekozen, maar die speelt NIET, dus degene die hem had mag een andere pick doen!
hmm gek, stond een andere naam in de live scores, namelijk Navarro. Staat ook bij Today's results in de live scores!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verloren van Soderling hoor![]()
6-4 6-2
Dat was Navarro hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verloren van Soderling hoor![]()
6-4 6-2
Mja op de ATP scorelijst op atpworldtour.com staat ook Andreev. Dus zo gek is dat niet, als ze dat als bron gebruikenquote:
het is je 3e keuze idd maar je 2e pickquote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef dekouwe het volgende:
Is toch de 3e pick ?
in ieder geval.
voor mij Seppi
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 2: Soderling
Nee hoor, Soderling staat ze de laatste tijd goed te raken, en ach....ik hou van een gokjequote:
Zou wat zijn als je het goed zou hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nee hoor, Soderling staat ze de laatste tijd goed te raken, en ach....ik hou van je een gokje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |