Niks leuks aan imo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:46 schreef APK het volgende:
Leuk dat er weer (een grote) kans is dat het toernooi uitgespeeld kan worden.
zegt de nummer 1 van de rankingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
Had iemand al gezegd dat dit een kutspel is?
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...quote:
en nu sta ik in de finalequote:Op woensdag 15 april 2009 16:18 schreef dndiek het volgende:
Ik haat gravel
Soort kloon van Fedje dusquote:Op zondag 3 mei 2009 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...![]()
![]()
Dit seizoen ben ik niet tevreden. Ik heb meer punten ingeleverd dan gepakt.. En op Roland Garros heb ik heel veel punten te verdedigen.
Lijkt me sterk met mijquote:Op zondag 3 mei 2009 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment zelfs gedeeld nummer 1.... Met jou nog wel...![]()
![]()
Dit seizoen ben ik niet tevreden. Ik heb meer punten ingeleverd dan gepakt.. En op Roland Garros heb ik heel veel punten te verdedigen.
Weet wel dat je je succes dit toernooi aan mij te danken hebtquote:Op zondag 3 mei 2009 13:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met mij![]()
Vorig seizoen wilde ik in Parijs nog eventjes meedoen maar verneukte Karlovic m'n eerste wedstrijd.
En dit seizoen heb ik Monte carlo al gemist en sta ik rond plaats 40 ofzo
Daar ben ik me terdege van bewust jaquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet wel dat je je succes dit toernooi aan mij te danken hebt![]()
Juist niet. Federer heeft bij vrijwel elk toernooi dit jaar meer punten gepakt dan vorig jaar. Alleen Monte Carlo niet geloof ik.quote:
Ik probeer vaak af te wijken van de PotDquote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Drie winnaars dus! De laurierkransen gaan naar dndiek, Szura en Vegakip met hun welverdiende overwinningen. Waarbij aangetekend moet worden dat dndiek tot de vijfde pick niet is meegegaan met de PotD
Ik ook, maar bij mij pakt het tot nu toe niet echt goed uitquote:
dat ga ik dus zeker doen ja, Monte Carlo'tje overkomt me geen tweede keerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij pakt het tot nu toe niet echt goed uit
Volgende toernooi is Madrid en dat begint over een week. Wellicht zondag, wellicht maandag. Hou het topic in de gaten voor nieuws!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |