SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Nog steeds niemand door dusquote:
Karlovic - Serra kan ook nogquote:
Je had nu ook te laat geweest, zie net de 15-0 op het bord staanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Clesar03 het volgende:
die stond al bij live scores (dus ik dacht, laat ik dat maar niet doen), maar zal nu dan wel begonnen zijn. ik blijf nu iig bij deze pick
Nog 2 picks toch? Gat naar Norich was 90 punten....quote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nog drie en je staat bovenaan
Is nu 105 geworden...quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog 2 picks toch? Gat naar Norich was 90 punten....
Klopt maar bij een goede pick 5 win ik 150 punten...quote:
Ach ja, we zijn al bij pick 3 natuurlijk. Nou, appeltje-eitje dus! Tenzij BS vervelend gaat doen natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt maar bij een goede pick 5 win ik 150 punten...
Zolang TV er maar voor jou uitgaat en jij tot pick zes komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan moet ik winnen en hij er voor de finale uit toch?
Ik kijk nooit naar beneden, alleen maar naar bovenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn al bij pick 3 natuurlijk. Nou, appeltje-eitje dus! Tenzij BS vervelend gaat doen natuurlijk
denk nieuwe pick maar dat je djocko niet meer mag kiezen ofzo?quote:
De inhaalwedstrijden zijn allemaal gepland om 10:30, de eigenlijke wedstrijden van vandaag beginnen niet vóór 12:00. Je zou even kunnen wachten op de uitslagen voordat je je pick doorgeeft. Overigens heb ik een klein foutje gemaakt met de wedstrijden, dit is de juiste OoP:quote:
Daar doe ik geen uitspraken over, BS.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 6: Nadal.
Sta ik bovenaan, Intel?
Inderdaad, weer nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Gaat nou weer niemand hem uitspelen?
Half twee wawrinka, daarna Murray - Nadalquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad, weer niet
Zijn de wedstrijden nog niet begonnen trouwens
quote:Op zondag 19 april 2009 09:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
* De 2009-ranking na Monte Carlo:
01. BliksemSchigt 825
02. Miss_S 775
03. norich 755
04. TheVulture 710
05. erkel 640
06. wimderon 595
07. APK 580
07. dekouwe 580
09. sporttv 545
09. VerdwaasdeVogel 545
11. Wopper1 530
12. Joris33 520
13. TheGeneral 505
14. RayMania 485
15. dndiek 465
16. Ambrosius 455
17. Brahimov 445
17. Chriz2k 445
19. BVO 435
19. Timm-E 435
21. Mindlight 365
22. Tim86 350
23. Cavalier1 340
24. sven2345 305
25. borisz 285
25. Bruce117 285
27. Vaduz 260
28. danusz1986 255
28. XL 255
30. ChielMontagne 250
31. Nalbandian 225
32. Appeltjesmoes 195
32. The_Boezelaar 195
34. Colplay 165
35. tennisboy 155
36. stefan92 140
37. kleinzusje 130
37. Szura 130
39. Vector_SLD 125
40. de_boswachter 115
41. intel 90
42. franklop 85
43. Clesar03 70
43. jojomen4 70
45. PietjePuk007 55
45. VegaKip 55
47. spruud 40
48. hayrabet 15
49. Bos81 10
50. groenen 0
50. knijn1985 0
50. Orkie 0
Voor 100E sprokkel ik er wel een paar extra bij voor je.quote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dat puntengesprokkel van me werkt nou niet bepaald.
geld dat ook voor mij? Zo ja;quote:Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor 100E sprokkel ik er wel een paar extra bij voor je.
Dat vind ik eigenlijk te makkelijk. Zo kan je elk toernooi wel doen. Ik zeg nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik zie dat ik de hele week dat Rome is op vakantie ben.....
Kan ik gewoon elke dag voor de hoogst geplaatste speler gaan?
Ik heb sowieso altijd een andere strategie dan de meeste, maar kennelijk kom ik er al 2 jaar behoorlijk ver meequote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk te makkelijk. Zo kan je elk toernooi wel doen. Ik zeg nee.
Maar XL heeft natuurlijk het laatste woord.
Als je me jouw nummer wilt geven mag dat zo ook wel hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd een andere strategie dan de meeste, maar kennelijk kom ik er al 2 jaar behoorlijk ver mee
Maar goed je mag me ook de wedstrijden door smsen en dan kies ik wel zelf
Dus als ik het goed begrijp vind jij dat diegene die op vakantie zijn gewoon niet mee mogen doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je me jouw nummer wilt geven mag dat zo ook wel hoor![]()
Maar om nou een draw van 64 spelers te gaan sms'en zie ik niet zo zitten. Geldt ook voor Szura, die het al eerder vroeg.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij dat diegene die op vakantie zijn gewoon niet mee mogen doen?
Als niemand wil smsen dan kies ik gewoon elke dag voor de hoogst geplaatste speler (en als ik die al gekozen heb dan de volgende op die lijst)
Lijkt me niet dat dat een probleem moet zijn
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk te makkelijk. Zo kan je elk toernooi wel doen. Ik zeg nee.
Ik heb je nummer nog nietquote:
Als je nou één of twee dagen niet aanwezig bent om een pick door te geven dan had ik nog met zo'n oplossing kunnen leven, maar een heel toernooi vind ik teveel.quote:Waarom zou ik nu opeens niet zelf mogen kiezen voor welke spelers ik kies?
Mijn nummer krijg je me alleen als je me helptquote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nog niet
[..]
Als je nou één of twee dagen niet aanwezig bent om een pick door te geven dan had ik nog met zo'n oplossing kunnen leven, maar een heel toernooi vind ik teveel.
Bovendien heb ik geen zin om elke dag alle wedstrijden door te geven. Als je iemand anders zover krijgt die dat wel wil doen en ook jouw pick door wil geven (zoals Vaduz dat regelmatig doet) dan vind ik het prima.
XL's Tennisgame #33.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer kan ik mijn punten voor Rome verdedigen?
Denk maandag, maar zeker wetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef franklop het volgende:
Is het al bekend of ze hier ook zondag al starten met het hoofdtoernooi? Wordt op de site van het toernooi niet veel wijzer
Sorry hoor, maar dit heeft niks met moeilijk doen te maken. Als jij een normaal toernooi meedoet, dan kies je ook niet elke dag de hoogst geplaatste speler. En zoals ik al zei, als je iemand anders weet te vinden die de wedstrijden wel voor je door wil geven, prima. Dat ik geen zin heb om elke dag een sms te sturen, dat lijkt me mijn goed recht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:
Probleem opgelost, kz geeft mijn keuzes door vanaf dat ik op vakantie ben![]()
Gelukkig doet niet iedereen zo moeilijk.
Ik gok 0 voor mezelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit heeft niks met moeilijk doen te maken. Als jij een normaal toernooi meedoet, dan kies je ook niet elke dag de hoogst geplaatste speler. En zoals ik al zei, als je iemand anders weet te vinden die de wedstrijden wel voor je door wil geven, prima. Dat ik geen zin heb om elke dag een sms te sturen, dat lijkt me mijn goed recht.
Zo graag hoef ik je nummer nou ook weer niet
Ik plaats zo de te verdedigen punten voor Rome.
En wat als ik in een ander toernooi wel voor de hoogst geplaatste spelers ga kiezen? Ga je me dan ook tegenhouden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit heeft niks met moeilijk doen te maken. Als jij een normaal toernooi meedoet, dan kies je ook niet elke dag de hoogst geplaatste speler. En zoals ik al zei, als je iemand anders weet te vinden die de wedstrijden wel voor je door wil geven, prima. Dat ik geen zin heb om elke dag een sms te sturen, dat lijkt me mijn goed recht.
Zo graag hoef ik je nummer nou ook weer niet
Ik plaats zo de te verdedigen punten voor Rome.
lijkt me dat als ze op zondag beginnen dan het dan hetzelfde gaat als in Monaco. Beginnen ze maandag dan wordt het gewoon elke dag 1 pick (maandag = 1, dinsdag 2, etcquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe ziet de pick verdeling uit ? Met 1a 1b etc.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb even de punten van vorig jaar allemaal online gezet. Kunnen jullie te allen tijde zien hoeveel punten je wint/verliest
Klik hier om het te zien.
Wordt ook aan de OP toegevoegd.
Ik vind het juist minder leuk, een eerste dag met beperkte en moeilijke keuzes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:26 schreef XL het volgende:
Zijn er partijen op zondag dan? Ik heb nog niet gekeken. Eigenlijk is de zondag altijd wel leuk als extra dag, want het zijn vaak moeilijk keuzes. Een pick voor maandag en zondag vind ik ook goed.
Dit dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Bruce117 het volgende:
Is ook een optie. Of een wedstrijd van zondag of van maandag als pick 1
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik stem ook voor zondag erbij
quote:The Qualifying Tournament begins on Saturday April 25 at 10 a.m. and Sunday April 26 at 12 p.m.
From Monday 27 April to Friday 1 May all main draw matches will begin at 1 p.m. (day session) and at 8.30 p.m. (night session).
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:07 schreef wimderon het volgende:
Mijn voorkeur is om de zondag ook mee te nemen als losse pick. Zijn vaak geen inkoppertjes itt de eerste dagen daarna, wat het juist leuker maakt.
Die vergelijkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom dan?
Nadal en Federer krijgen ook geen geplaatste speler in de eerste ronde...
Als speler in dit spel is het toch juist leuker om er niet in de eerste ronde uit te gaan vanwegen dom toeval?
Precies wat ik ervan vind. Het zijn geen kneuzen die hier spelen en een ronde zonder inkoppertjes is altijd leuker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Die vergelijking
Maar goed, het maakt het allemaal net wat boeiender. En dan komt extra research/ kennis van pas.
Preciesquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Precies wat ik ervan vind. Het zijn geen kneuzen die hier spelen en een ronde zonder inkoppertjes is altijd leuker.
MOrgen is dit dus.quote:STADIO PIETRANGELI
Wat zit jij te piepen? Hij is schuldig bevonden aan het gokken op z'n wedstrijden. Dan heb je er moeite mee dat ik dat noem?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens even normaal.
De weddenschappen van Luzzi overschreden de inzet van een paar stuivers niet, meestal waren het combo'tjes voor wat wisselgeld. En hij heeft inderdaad een keer op z'n eigen wedstrijd gegokt. Hij voorspelde zichelf als winnaar. Voor 3 euro maar liefst.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat zit jij te piepen? Hij is schuldig bevonden aan het gokken op z'n wedstrijden. Dan heb je er moeite mee dat ik dat noem?
Ik zeg toch gewoon "R.I.P" erbij, niet dat ik blij ben dat hij aan een pijnlijke dood is gestorven en dat dat van mijn part veel eerder en pijnlijker had mogen zijn (dit schrijf ik niet omdat ik dat namelijk helemaal niet denk of wil)?
Vind het wat vreemd dat je mij vraagd normaal te doen omdat ik "corrupt" gebruik.
Ow, dan neem ik het woord corrupt terug.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De weddenschappen van Luzzi overschreden de inzet van een paar stuivers niet, meestal waren het combo'tjes voor wat wisselgeld. En hij heeft inderdaad een keer op z'n eigen wedstrijd gegokt. Hij voorspelde zichelf als winnaar. Voor 3 euro maar liefst.
Mag niet, maar hij is niet schuldig bevonden aan corruptie.
'Italiaan' is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, dan neem ik het woord corrupt terug.
quote:And of course, we have the “Fede Lux” charity exhibition matches in memory of Italy’s Federico Luzzi, a former ATP top 100 player who died last year of leukaemia. There are seven one-set exhibitions being held, starting with Fognini – Lopez at 1 pm, with Djokovic, Murray and Federer on centre court – or Stadio Pietrangeli to give it its Sunday name. On court 1, Robredo, Safin and Del Potro will take on three local heroes at 2, 3 and 4 pm respectively. I’ll keep my eye on all the matches, both qualifiers and exhibitions, stroll around and keep you up-to-date with all the action, on and off court.
Dit ja. Italianen tegen wereldtoppers / spanjolen is nou niet echt XL-gamemateriaal...quote:Op zondag 26 april 2009 11:09 schreef Tim86 het volgende:
dag1 rbredo voor de zekerheid maar we gaan toch niet echt 1 set memorials kiezen
quote:Op zondag 26 april 2009 08:27 schreef danusz1986 het volgende:
Als natuurlijk niemand speelt, cancel k mijn pick!
Zoals XL al melde.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef XL het volgende:
dan toch niet
Die gaat dus niet door. Morgen kom ik met pick 1quote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Wopper1 het volgende:
Dag 1: Tommy Robredo
Gaat een drukke week worden voor jouquote:Op maandag 27 april 2009 08:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 1: Wawrinka
Miss_S Dag 1 : Wawrinka
Szura Dag 1: Wawrinka
Het was weer gezellig! Succes verderquote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef Wopper1 het volgende:
Dag 1: Juan Ignacio Chela
quote:Op maandag 27 april 2009 14:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Het was weer gezellig! Succes verder![]()
.
Lekkere jinx inderdaad, Crivoi van 5-0 naar 5-4*, met meerdere gemiste setpointsquote:Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vast een dikke jinx, maar ik doe het toch alvast.
[ afbeelding ]
wrijf het er maar ff in jaquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekkere jinx inderdaad, Crivoi van 5-0 naar 5-4*, met meerdere gemiste setpoints
haha precies, hij was de eerste die ik schrapte van de lijstquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je James Blake backed op gravel heb je het dan ook 100 % aan jezelf te danken
second thatquote:
Dan lach ik die mensen die voor Chela kozen wel uitquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef XL het volgende:
Ik zeg niks over Chela, maar ik lach wel iedereen uit die Blake op gravel speelt!
Dat mag, maar dat is niet zo'n hele gekke keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan lach ik die mensen die voor Chela kozen wel uit
Lijkt me wel... en als de pick voor dag 1 alsnog verliest, dan hebben ze 0 punten denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag geen tennis meer, ik neem aan dat degenen die er nog inzitten omdat hun pick nog niet heeft gespeeld een tweede moeten kiezen?
weet ik, maar tochquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is niet zo'n hele gekke keuze.
Lijkt me logisch.quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pick voor dag 1 blijft staan, en gewoon kiezen voor dag 2 uit de nieuwe partijen. Als pick 1 verliest, er uit met 0 punten, toch?
BS heeft het helemaal goed. Behalve z'n pick van vandaag danquote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pick voor dag 1 blijft staan, en gewoon kiezen voor dag 2 uit de nieuwe partijen. Als pick 1 verliest, er uit met 0 punten, toch?
Nee, want daar heb je al een keer uit mogen kiezen. Toen heb je gekozen voor een andere partij, het zou nergens op slaan als je nog een keer uit dezelfde partijen mag kiezen. Straks kiest Appeltjesmoes nog een keer voor Youzhny, dan gaat ze twee rondes door met één partij.quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef dndiek het volgende:
En de wedstrijden die vandaag nog niet begonnen zijn en door de regen niet gespeeld zijn, kunnen toch ook morgen gekozen worden of niet?
Tuurlijk niet twee keer dezelfde pick maar waarom niet gewoon opnieuw de keuze....quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, want daar heb je al een keer uit mogen kiezen. Toen heb je gekozen voor een andere partij, het zou nergens op slaan als je nog een keer uit dezelfde partijen mag kiezen. Straks kiest Appeltjesmoes nog een keer voor Youzhny, dan gaat ze twee rondes door met één partij.
Dus gewoon kiezen uit de nieuwe wedstrijden voor morgen, zoals wimderon ze hier heeft geplaatst.
Omdat je al een keer uit die partijen hebt moeten kiezen. Het zou niet eerlijk zijn tegenover diegenen die er al uit liggen om hen die er nog in zitten wederom uit die partijen te laten kiezen. Dus.quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tuurlijk niet twee keer dezelfde pick maar waarom niet gewoon opnieuw de keuze....
Had je nog een pick doorgekregen voor Szura? Het is de enige die nog mist namelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:54 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 2: Djokovic
Miss_S Dag 2 : Djokovic
Szura komt als het goed is vandaag terug van vakantie
Graag gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Szura het volgende:
Heb nog wat gezocht maar kom er niet echt uit dus:
als Gonzalez nog kan wordt het Gonzalez en anders Djokovic.
iig nogmaals dank aan KZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |