quote:Jansen blij met overstap naar FC Groningen
LEEUWARDEN - De nieuwste aanwinst van FC Groningen, Michael Jansen, is zeer content met de overgang van Cambuur Leeuwarden naar Groningen.
'Ik ben blij dat het vóór de play-offs rond is,' zegt Jansen. Hij denkt dat FC Groningen qua club goed bij hem past en hij omgekeerd in het plaatje van de club. Nu is het wat de voetballer betreft zaak om in de basis van Groningen terecht te komen.
Jansen tekent een contract voor twee jaar bij de FC. De club hoeft geen vergoedingssom te betalen, want het contract bij Cambuur Leeuwarden loopt aan het eind van het seizoen af. De verdediger kan zowel centraal in de verdediging als linksback spelen.Collega Jan Vincent van Zuiden van Omrop Fryslân in gesprek met Michael Jansen...
RTVNOORD
Stenman centraal? Wellicht door verkoop van Sankoh en/of Granqvist?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ik denk eerst als back-up van Stenman, maar als hij zich goed ontwikkelt, dan zou hij zo maar een basisplek kunnen krijgen in de toekomst.
Nee, hij mag nog niet meespelen met Groningen tijdens de Play-offs.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:22 schreef Ephemera het volgende:
Hij begint hier pas in het nieuwe seizoen, of is 'ie ookal beschikbaar tijdens de play-offs?
quote:A1 bezorgt Ajax kater
FC Groningen A1 heeft Ajax A1 een kater bezorgd door de Amsterdammers twee punten af te snoepen. Daardoor is Feyenoord A1 kampioen van de eredivisie geworden.
FC GRONINGEN A1 2-2 AJAX A1
---------------------------------------------------------------------------
De ploeg van trainer Paul Raveneau bezorgden de gasten uit Amsterdam een kater van jewelste. Vooraf stond Ajax samen met Feyenoord aan kop van de ranglijst. Bij gelijke resultaten zou een beslissingswedstrijd uit moeten maken wie kampioen van Nederland zou gaan worden. Maar waar Feyenoord won van Twente/Heracles, daar verspeelde Ajax dus punten op Corpus den Hoorn. In de eerste helft waren de gasten licht de betere ploeg en in de 32ste minuut werd het 0-1 via een treffer van Geoffrey Castillion.
Na rust veranderde het spelbeeld drastisch. Net als onlangs tegen AZ en sc Heerenveen speelden de A-junioren van FC Groningen een prima tweede helft en werd het duel binnen tien minuten op z'n kop gezet. Vier minuten na rust pegelde Leandro Bacuna de geljkmaker binnen en zes minuten later werd het zelfs 2-1 via een snoeiharde kopbal van Norair Mamedov. Ajax creeerde in het vervolg nagenoeg geen kansen. In de 89ste minuut werd het echter toch nog spannend toen Roley Bonevacia de gelijkmaker liet aantekenen. De arbiter liet nog zeven minuten doorspelen maar gescoord werd er in de exra tijd niet meer. Ajax was nog eenmaal dichtbij terwijl Marco Bizot, de doelman van Ajax, nog een flinke redding moest verrichten.
De 2-2 was tevens een unieke prestatie voor FC Groningen A1 tegen Ajax A1. De zestien voorgaande thuisduels werden allemaal verloren en het gelijkspel van vandaag is aldus het eerste puntje ooit op eigen bodem tegen de Amsterdammers (duels van A1 tegen Ajax A2 uiteraard niet meegerekend). Eerder dit seizoen eindigde het treffen op De Toekomst ook al onbeslist: 0-0.
FC Groningen
Briljante titel weer van het Dagblad. Wat hadden ze anders verwacht: Jansen teleurgesteld in overstap?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:34 schreef venomsnake het volgende:
Jansen blij met overstap naar FC Groningen
heheh. Of Jansen boos om overstap naar FC Groningenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Briljante titel weer van het Dagblad. Wat hadden ze anders verwacht: Jansen teleurgesteld in overstap?
Nou, doe maar niet. Ik wil winnen vanmiddag.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Briljante titel weer van het Dagblad. Wat hadden ze anders verwacht: Jansen teleurgesteld in overstap?
Ideal scenario vanmiddag: Nac verliest van De Graafschap, Roda verliest van Willem II en Volendam wint van ons. Wij zesde, Volendam uit de degradatiezorgen en Roda laatste
Serieus?? Dat is kutquote:Op zondag 3 mei 2009 13:21 schreef detulp050 het volgende:
1-1
En de rode kaart van de week gaat naar....
tromgeroffel
Holla
En een telefoonnummer is dan wel handig. 0909-0101.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:10 schreef Gruning3r het volgende:
Net even naar eredivisie live gebeld ,en verteld dat volendam fc groningen niet wordt uitgezonden vragen ze even naar je postcode en dan krijg je direct kijkcode.![]()
Dan heeft de callcenter leiding de "truc" inmiddels door.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net gebeld en na 5 minuten in de wacht wordt ik afgescheept met een "helaas dan moet u op internet een kijkcode kopen.".
Meteen vragen of je bij deze persoon je abonnement kan opzeggen. Je betaalt toch voor alle wedstrijden live?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net gebeld en na 5 minuten in de wacht wordt ik afgescheept met een "helaas dan moet u op internet een kijkcode kopen.".
Die hebben het nu moeilijk druk. Die bellen morgenochtend ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:31 schreef Runselpink het volgende:
Grom, die mutsen van eredivsie live zouden me terugbellen, een half uur later ben ik nog niet gebeld...
Dan regent 't straks klachten daarquote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die hebben het nu moeilijk druk. Die bellen morgenochtend ofzo.
Gewoon bellen en vragen om kijkcode, en naar Eredivisielive.nlquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je weet dat er een apart topic is voor eredivisieverslagen?
Het is iig wel overzichtelijkerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zo komen we iig wel sneller aan de 100 topics!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zo komen we iig wel sneller aan de 100 topics!
Ik denk dat elke supporter Garcia graag op 10 wil zien, maar je kent Jans...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef The_Verve het volgende:
Erg goede invalbeurt van Garcia. Tegen NAC op 10? Matavz met Berg in de spits.
Svejdik was dramatisch. Metaj gaat het denk ik ook niet redden.
Was een goede wissel, hij zat tegen een rode (2e gele) kaart aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef Garudo het volgende:
Jans grijpt in...Berg eruit, Matavz erin!
Goedquote:
Ik denk meeuwis niet te zitten te wachten op de jupiler leaguequote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef The_Verve het volgende:
Volgens mij heb je gelijk, Kerol. Maar ik moet toegeven dat ik het overzicht helemaal kwijt ben dus ik hoor het volgende week wel.
Nog één keer over Meeuwis. Het lijkt me dat de deur weer open staat. Roda vliegt er volgende week gewoon uit. Het is niet waarschijnlijk dat Roda het hoge salaris van Meeuwis dan nog kan ophoesten.
Moet je horen wie 't zegt:Oquote:
2-3.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:50 schreef Karrs het volgende:
Hehehe... lullig altijd voor de ploeg die met lege handen achterblijft.
Maar dat brengt de teller weer op 2-2.
Nee, dat is het geval wanneer Heerenveen zijn eerste play-off wedstrijd wint.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef Gruning3r het volgende:
Stel Heerenveen verliest beker,en als we 1 ronde winnen dan moeten we toch tegen Heerenveen dan hebben toch al Europees voetbal of zit ik verkeerd?
Hehe...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef Runselpink het volgende:
Door Berg? Die een rooie kaart gaat pakken omdat hij geen bal krijgt omdat 2 spelers van 2 meter naast 'm staan?:p
En door Irritatie een schop uitdeelt.
winnen doen we wel
Sollied heeft natuurlijk groot gelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:28 schreef Prosac het volgende:
Heerenveen komt geen een ronde door in de PO's, Sollied heeft gezegd met reserves te gaan spelen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef Prosac het volgende:
Ja jongens, onze A1 kreeg Frank de Boer op de knieën.![]()
[ afbeelding ]
Ik zag hem lopen op tv en dacht al: Oh godquote:
Af en toe eens kortsluiting in het koppiequote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef Garudo het volgende:
[..]
Hehe...![]()
Berg doet me trouwens denken aan Ibrahimovic...zowel de positieve als de negatieve kanten...![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef Art_Core het volgende:
Frank: Heeee Evers! Dat was weer knap lullig wat ons is overkomen, natuurlijk.
Ronald: Ze hebben Frank genaaid !
Evers: Scheidsrechter weer slecht, daarom verloren?
Ronald: Nee , Frank was uit z'n broek geknapt.
Berg is gewoon een topspits die bij Groningen amper echt goede ballen krijgt. Ik vind dat hij voetballend gezien ook een stuk beter is geworden dit jaar. Zou me niets verbazen als Ajax komende zomer een bod op hem gaat doen. Ik weet zeker dat hij bij bijvoorbeeld Ajax (waar hij betere aanvoer zal krijgen) er zo 25+ maakt.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Af en toe eens kortsluiting in het koppie
Zo iemand kan je het bloed onder de nagels weghalen, maar stiekem ben je blij dat ie bij je in 't team zit
Dat wil ik nog wel eens zien, want hij had al moeite tegen Bakens van Volendam....en V'dam heeft er al 65 tegen gekregen.......quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg is gewoon een topspits die bij Groningen amper echt goede ballen krijgt. Ik vind dat hij voetballend gezien ook een stuk beter is geworden dit jaar. Zou me niets verbazen als Ajax komende zomer een bod op hem gaat doen. Ik weet zeker dat hij bij bijvoorbeeld Ajax (waar hij betere aanvoer zal krijgen) er zo 25+ maakt.
Hij heeft geen moeite, het middenveld heeft moeite hem fantsoelijk te bedienen.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:13 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens zien, want hij had al moeite tegen Bakens van Volendam....en V'dam heeft er al 65 tegen gekregen.......
Ik zou het ook niet erg vinden als Ajax dat zou doen. Met betere aanvoer legt hij er inderdaad wel 25 of meer in. Ik snap daarom z'n frustratie ook wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg is gewoon een topspits die bij Groningen amper echt goede ballen krijgt. Ik vind dat hij voetballend gezien ook een stuk beter is geworden dit jaar. Zou me niets verbazen als Ajax komende zomer een bod op hem gaat doen. Ik weet zeker dat hij bij bijvoorbeeld Ajax (waar hij betere aanvoer zal krijgen) er zo 25+ maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |