En een telefoonnummer is dan wel handig. 0909-0101.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:10 schreef Gruning3r het volgende:
Net even naar eredivisie live gebeld ,en verteld dat volendam fc groningen niet wordt uitgezonden vragen ze even naar je postcode en dan krijg je direct kijkcode.![]()
Dan heeft de callcenter leiding de "truc" inmiddels door.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net gebeld en na 5 minuten in de wacht wordt ik afgescheept met een "helaas dan moet u op internet een kijkcode kopen.".
Meteen vragen of je bij deze persoon je abonnement kan opzeggen. Je betaalt toch voor alle wedstrijden live?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net gebeld en na 5 minuten in de wacht wordt ik afgescheept met een "helaas dan moet u op internet een kijkcode kopen.".
Die hebben het nu moeilijk druk. Die bellen morgenochtend ofzoquote:Op zondag 3 mei 2009 14:31 schreef Runselpink het volgende:
Grom, die mutsen van eredivsie live zouden me terugbellen, een half uur later ben ik nog niet gebeld...
Dan regent 't straks klachten daarquote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die hebben het nu moeilijk druk. Die bellen morgenochtend ofzo.
Gewoon bellen en vragen om kijkcode, en naar Eredivisielive.nlquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je weet dat er een apart topic is voor eredivisieverslagen?
Het is iig wel overzichtelijkerquote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zo komen we iig wel sneller aan de 100 topics!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zo komen we iig wel sneller aan de 100 topics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |