Hoe oud is Lieuwe? Lezen Raïssaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Jore het volgende:
Idem, sommige moeders vinden het heel vervelend dat ze niet weten wat erin gaat. Ik vind het heerlijk, dat flessengedoe lijkt soms wel hogere wiskunde. Kind groeit, dus dan is het goed.
Ik heb dus ook een baby, hij heet Lieuwe en is geboren op 28 januari. Dit is 'm:
[ afbeelding ]
Er zitten hier vrij veel kindjes van rond zijn leeftijd, dus ik wil ook proberen om mee te gaan schrijven. Ik ben nogal een lurker, irl trek ik m'n mond wel open maar op internet vind ik het toch wat lastiger, ik zit altijd alles na te lezen wat ik typ. Maar ik ga m'n best doen!
idd!quote:Op zondag 3 mei 2009 08:49 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop meer dan melk, DJMOIk begin me echt af te vragen of ik zo vreselijke overvoorzichtig ben, Avalon is meer dan een maand ouder en krijgt nog niets anders dan melk
daar zijn de meningen over verdeeld... nutricia zegt wat andersquote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef owlet het volgende:
Maar, en da's echt niet rot bedoeld, het klopt neit wat je zegt.
De voedingsstoffen in bijvoeding zijn pas nodig rond de eerste verjaardag en pas vanaf zes maanden is het goed voor het lichaam
half potjequote:Op zondag 3 mei 2009 09:03 schreef Reinhilde het volgende:
Dat doe ik ook bij Thomas, maar niet elke dag, en niet een heel potje. Het lijkt me erg veel.
Dan kan het niet 'slecht' zijn. En iedereen moet verder doen waar hij zich goed bij voelt.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mwa, denk dat die discussie over bijvoeden vaak genoeg is gevoerd. Mensen hebben hier nou eenmaal verschillende ideen over. En zelfs CB's blijken allemaal wat anders te adviseren.
preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 09:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kan het niet 'slecht' zijn. En iedereen moet verder doen waar hij zich goed bij voelt.
Dat is waar, maar als het echt slecht zou zijn, zouden ze het er wrs niet op mogen zetten. De WHO is best streng in dat soort dingen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:10 schreef Reinhilde het volgende:
En natuurlijk vindt Nutricia dat je eerder mag beginnen! Die willen producten verkopen!
Niet helemaal. Morgen sowieso even dokter bellen. Maar het gaat wel echt een stuk beter, nog af en toe koorts, maar niet de hele tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:20 schreef Reinhilde het volgende:
Is Leander weer helemaal opgeknapt Freecell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |